تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 7 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):عدالت نيكو است اما از دولتمردان نيكوتر، سخاوت نيكو است اما از ثروتمندان نيكوتر؛...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812986267




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

رويدادها


واضح آرشیو وب فارسی:کيهان: رويدادها
«ديكتاتور» به سوئيس مي رود
بخشي از مجموعه تلويزيوني «ديكتاتور» با موضوع حكومت رضا شاه پهلوي، به كارگرداني محمدرضا ورزي در سوئيس تصويربرداري مي شود.
تصويربرداري مجموعه تلويزيوني ديكتاتور كه براي پخش در دهه فجر ساخته مي شود در حال حاضر در كاخ سعدآباد پيگيري مي شود و تا به حال حدود 15 درصد از كار پيش رفته است.
به گزارش فارس، «ديكتاتور» تمام مقاطع زندگي رضاشاه پهلوي را از دوران قزاقي تا خلع او از سلطنت به تصوير مي كشد و وقايعي مانند نهضت جنگل كه تاكنون به صورت كامل به آن پرداخته نشده، در اين سريال مورد بررسي قرار مي گيرد.
«روايت ماه خدا» براي ماه رمضان
مجموعه تلويزيوني «روايت ماه خدا» شامل احايث ائمه اطهار(ع) براي پخش در ايام ماه رمضان تهيه شده است.
به گزارش مهر، اين مجموعه شامل احاديثي از ائمه اطهار(ع)، فرمايش هاي بنيانگذار انقلاب (ره) و مقام معظم رهبري از كتاب ها و سايت هاي معتبر معارفي جمع آوري و براي بهره برداري در ايام ماه مبارك رمضان براي مديران شبكه هاي سيما و گروه هاي معارف ارسال شده است.
فيلمي ديگر در پاسخ به فتنه
يك موسسه غيردولتي با همكاري هنرمندان ايراني و لبناني اقدام به توليد فيلم «فتنه 2» در پاسخ به فيلم «فتنه» كارگرداني كرده است.
به گزارش خبرگزاري سينماي ايران، اين فيلم 12 دقيقه اي ساختاري مطابق با فيلم «فتنه» دارد، اما پيام آن متفاوت است و طرفداران اديان مختلف را به احترام به مقدسات يكديگر و همزيستي مسالمت آميز دعوت مي كند.
استقبال فيلمسازان شهرستاني
از جشنواره سينما حقيقت
دبيرخانه اعلام كرد كه بيش از 48 درصد فيلسمازان شهرستاني از جشنواره بين المللي فيلم مستند ايران «سينما حقيقت» استقبال كردند.
از ميان 521 فيلم مستند ارسالي به دبيرخانه سينما حقيقت، 253 اثر توسط فيلمسازان شهرستاني كارگرداني شده و از 57 شهر به اين رويداد ارسال شده است.
دومين جشنواره بين المللي فيلم مستند ايران «سينما حقيقت» از 23 تا 28 مهرماه امسال در تهران برگزار مي شود.
حمايت اوقاف از فيلم هايي با موضوع
وقف و امامزادگان
نماينده ولي فقيه و سرپرست سازمان اوقاف و امور خيريه از پشتيباني و حمايت اين سازمان از فيلم ها و پروژه هاي سينمايي در موضوع وقف و بقاع و امامزادگان متبركه كشور خبر داد.
حجت الاسلام والمسلمين حيدر مصلحي در جريان بازديد از پروژه سينمايي قرآني «ملك سليمان»، ترويج موثر فرهنگ ديني و اسلامي را نيازمند بهره گيري از ابزارهاي روز هنري و سينمايي دانست و تاكيد كرد: سازمان اوقاف و امور خيريه به طور جد از فيلم ها، فيلمنامه ها و آثار سينمايي كه در جهت ترويج فرهنگ وقف يا معرفي اماكن متبركه و امامزادگان به عنوان سرمايه هاي عظيم معنوي و فرهنگي تمدن اسلامي به مردم توليد مي شوند حمايت مي كند.
بچه هاي ايثار در مكه و مدينه
ساخت فيلم بچه هاي ايثار، به كارگرداني مهدي نهاوندي، به زودي در مكه و مدينه كليد مي خورد.
به گزارش خبرنگار كيهان، اين اثر دومين فيلم نهاوندي در مقام كارگرداني است و براساس نوشته اي از خودش در ژانر ديني و معناگرا توليد مي شود.
همكاري ارتش با فيلمسازان
حجت الاسلام سيد محمدرضا واحدي، معاون فرهنگي و روابط عمومي سازمان عقيدتي سياسي ارتش در بازديد از مراحل تدوين پروژه سينمايي «نظام از راست» كه به كارگرداني محمدرضا ورزي در حال ساخت است گفت: ارتش جمهوري اسلامي ايران بيش از هر زمان ديگر آماده همكاري با فيلمسازان كشور مي باشد.
وي در ادامه با تاكيد بر اين نكته كه استقبال ارتش از هنرمندان، تهيه كنندگان و فيلم سازان محدود به حضور نمادهاي ارتشي يا نقش هاي حاشيه اي و يا دلخوشي به تشكر در تيتراژ پاياني فيلم ها نخواهد بود، گفت: ما از فيلم ها و فيلمنامه هايي كه داراي محتواي غني بوده و مفاهيم و پيام هاي ارزشي را در قالب هنري و جذاب به مخاطبان منتقل كنند به صورت جدي حمايت مي كنيم.
توليد يك فيلم تلويزيوني درباره انرژي هسته اي
فيلم تلويزيوني «راهي به روشنايي» با محوريت انرژي هسته اي، براي شبكه اول سيما توليد مي شود.
فيلمنامه اين اثر هم اكنون ازسوي بيژن شيرمرز و فريبا شرفي در حال نگارش است كه تا شهريور به طول خواهد انجاميد. كارگردان اين فيلم هنوز مشخص نشده است.به گزارش مهر، كار ساخت تله فيلم «راهي به روشنايي» از آبان ماه سال جاري آغاز خواهدشد.
ميركريمي و نگارش يك حبه قند
سيدرضا ميركريمي، پس از ساخت «به همين سادگي» توليد فيلم «يك حبه قند» را در دست دارد كه فعلا درمرحله نگارش فيلمنامه قرار دارد.كار نگارش اين فيلمنامه كه با همكاري شادمهر راستين انجام مي شود به نيمه رسيده است. به گزارش راه فيروزه، «يك حبه قند» داستاني خانوادگي دارد و درباره زندگي خانواده هاي جامعه امروزي ايران است و تا حدودي شباهت هايي با فيلم قبلي ميركريمي، به همين سادگي دارد.
 پنجشنبه 7 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: کيهان]
[مشاهده در: www.kayhannews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 289]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن