تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):سزاوار است كه عاقل ، از مستى ثروت، قدرت ، دانش ، ستايش و مستى جوانى بپرهيزد، چرا ك...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814735130




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

فرماندار: بروجرد سرشار از ظرفيتها و نعمتهاي خدادادي است


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: فرماندار: بروجرد سرشار از ظرفيتها و نعمتهاي خدادادي است
داخلي. فرهنگي. گردشگري.

فرماندار بروجرد گفت: اين شهرستان سرشار از ظرفيتهاي فراوان و نعمتهاي خدادادي است.

محمدعلي توحيدي، روز دوشنبه در همايش روساي دفاتر خدمات مسافرتي و جهانگردي كشور در هتل زاگرس اين شهر افزود: شهرستان بروجرد در همه بخشهاي اقتصادي كشور داراي پتانسيلهاي خوبي است كه بخش كشاورزي آن به خاطر شرايط اقليمي متنوع و داشتن منابع غني آب بسيار حايز اهميت است.

وي اظهارداشت: در بخش صنعت، بروجرد همچنين از جايگاه خوبي برخوردار است و بيش از ‪ ۳۰‬درصد از صنايع فعال استان را در خود جاي داده است.

وي افزود: همچنين اين شهرستان در سه بخش ميراث فرهنگي ، صنايع دستي و گردشگري داراي ظرفيتهاي بكري است كه بناهاي تاريخي مسجد امام (ره) و جامع و ‪ ۲۸۰‬هكتار بافت قديمي شهر آن، مثال بارز اين ادعاست.

فرماندار بروجرد گفت: از طرفي زيرساختهاي خوبي شامل معابر، مساجد، آب انبارهاي قديمي و خانه‌هاي مجلل در چهار منطقه قديمي بروجرد وجود دارد كه نشان از تمدن و فرهنگي غني در منطقه است.

توحيدي افزود: يكي از تعهدات شوراي اسلامي شهر و شهرداري بروجرد حفظ باغات است كه احياي تكاياي موجود در اين باغها در دستور كار اداره ميراث فرهنگي قرار گرفته است.

معاون استاندار لرستان و فرماندار بروجرد گفت: در بحث جاذبه‌هاي گردشگري تفرجگاههاي زيادي مانند منطقه گلدشت و ونايي در بروجرد وجود دارد كه در ميان مسافران وگردشگران شهره است.

وي گفت: در بخش صنايع دستي نيز شهر بروجرد تاريخچه‌اي پرافتخار دارد و هم اكنون ‪ ۱۴۰‬حرفه صنايع دستي همچون قلم زني، كشاورزي، ورشو، ساخت دربها، صنايع چوبي و بافندگي در آن رونق دارد.ك/‪۲‬
 دوشنبه 4 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 58]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن