تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هرکس نماز را سبک بشمارد ، بشفاعت ما دست نخواهد یافت.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819998529




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

بررسي اجراي كنسرت در خارج از كشور (5) خشايار اعتمادي: تبليغات در كشور ميزبان براي كنسرت حرف اول را مي زند


واضح آرشیو وب فارسی:ایسکانیوز: بررسي اجراي كنسرت در خارج از كشور (5) خشايار اعتمادي: تبليغات در كشور ميزبان براي كنسرت حرف اول را مي زند


تهران – خبرگزاري ايسكانيوز: خشايار اعتمادي گفت: تبليغات براي گروهي كه قرار است در خارج از كشور كنسرت برگزار كنند بسيار مهم است بدون تبليغات مردم متوجه نخواهند شد كه كنسرتي در كشورشان برگزار خواهد شود.

خشايار اعتمادي در گفتگو با خبرنگار موسيقي گروه فرهنگي هنري باشگاه خبرنگاران دانشجويي ايران "ايسكانيوز" گفت: اهالي موسيقي براي اجراي كنسرت در خارج از كشور بايد تنها به اين نينديشند كه كنسرتي را در خارج برگزار كنند بلكه توجه به اين نكته ضروريست كه اجراي هر برنامه موسيقي در خارج به عنوان نماينده هنر داخل كشور است پس بايد هم با كيفيت خوب و هم تبليغات مناسب برگزار شود.
وي با اشاره به مهم برشمردن اطلاع رساني و تبليغات براي اجراي كنسرت در خارج از كشور گفت: تبليغات براي گروهي كه قرار است در خارج از كشور كنسرت برگزار كنند بسيار مهم است بدون تبليغات مردم متوجه نخواهند شد كه قرار است كنسرتي در كشورشان برگزار شود.
اين خواننده موسيقي پاپ كشورمان با اشاره به اينكه تجهيزات و امكانات در برگزاري يك كنسرت بسيار موثر است خاطرنشان كرد: ما در كشورمان مشكل تجهيزات نداريم و افرادي كه در اين حوزه سرمايه گذاري كرده اند سيستم هاي صدابرداري به روزي را براي موسيقي زنده وارد كشور كرده اند اما مسئله مهم مكان است.
وي با بيان اين نكته كه ما در ايران براي اجراي كنسرت موسيقي مشكل مكان داريم تصريح كرد:تالار وحدت كه براي اپرا طراحي شده است و از آنجايي كه موسيقي پاپ مخاطبان زيادي دارد اصلا مناسب اجراي موسيقي پاپ نيست، سالن وزارت كشور نيز كه نقطه مشترك بيان بسياري از كارشناسان موسيقي است كه سالن موجهي براي اجرا موسيقي نيست با اين حساب مشكلات تكنولوژي ما در مقايسه با مشكل مكان خيلي قابل اشاره نيست.
اعتمادي در خصوص استقبال ايراني هاي مقيم خارج از موسيقي ايراني گفت: موسيقي سنتي جز داشته هاي ماست واز هنرهاي منحصر به فرد كشورمان محسوب مي شود و اگر هنري متعلق به كشوري باشد با يك عرق ملي به آن نگاه مي شود و مردم سعي مي كنند حامي آن باشند.
اين خواننده در پاسخ به سوال خبرنگار ايسكانيوز مبني بر اينكه خارجي ها چقدر با موسيقي پاپ كشور ما آشنا هستند گفت:به اذعان بسياري از كارشناسان موسيقي ،موسيقي پاپي كه در داخل ايران ضبط و ساخته مي شود بسيار موجه تر ، دوست داشتني تر و پر مغز تر از موسيقي هايي است كه همكاران ما در خارج ضبط مي كنند.

درباره خشايار اعتمادي
ايسكانيوز مي افزايد،خشايار اعتمادي متولد 11 فروردين 1350 و كارشناس اقتصاد و بازرگاني است او از سال 74 با "راز پنهان" حافظ وارد دنياي موسيقي مي شود. تا به حال حدود هشت آلبوم را ساخته است كه شامل "دلشوره"، "مثل هيچ كس"، "خاتون"،"يادته"، "طعنه"، "ليلا"، "عاشقي هر كي هر كي شده"، "خدا تو رو ببخشه" است.
نزديك به 80 شب اجرا داشته و در سه جشنواره شركت كرده است كه از جمله آن ها مي توان به جشنواره پاپ و دو جشنواره بين المللي در ايران و جشنواره بين‌المللي موسيقي مسلمانان سارايوو W.O.M.F اين جشنواره با حضور هنرمندان كشورهاي مسلمان ايران، بحرين، امارات متحده عربي، كويت، بوسني و هرزگوين، عراق، تونس، پاكستان، صربستان، مونته نگرو، اندونزي، ايران، الجزاير، اردن، عربستان سعودي و مصر در محل مجموعه ورزشي اسكندريه شهر سارايوو برگزار شد .
خشايار اعتمادي پس از كسب عنوان خواننده برتر اين جشنواره به دعوت رسمي دولت بوسني و هرزگوين به مناسبت فرا رسيدن، مبارك رمضان با اركستر سمفونيك سارايوو و در شب‌هاي نهم و دهم مهر ماه سال گذشته به اجراي برنامه پرداختند.
وي در حال حاضر رييس هيات مديره و مديرعامل كانون موسيقي امروز ايرانيان است./120

اخبار مرتبط
• كامبيز روشن روان:حضور فعال در عرصه جهاني موسيقي نيازمند برنامه ريزي جامع دولتي است
• كيوان ساكت: خارجي ها با اسامي محدودي در موسيقي ايراني آشنا هستند
• بهراد توكلي: خارجي ها اصالت موسيقي را به خوبي تشخيص مي دهند
• عليرضا قرباني : برگزاري كنسرت در خارج از كشور محدوديت كمتري دارد
 شنبه 2 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایسکانیوز]
[مشاهده در: www.iscanews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 299]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن