تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 22 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):از خوشبختى انسان خوش اخلاقى و از بدبختى انسان بد اخلاقى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815145454




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

سینمای ایران در سالی که گذشت در سوگ 27 هنرمند خود نشست.


واضح آرشیو وب فارسی:سایت دانلود رایگان: سینمای ایران در سالی که گذشت تعدادی از هنرمندانش را از دست داد و در سوگ آنان نشست که از جمله آنان می‌توان به: «مهدی دانش‌رفتار»، «رضا کرم‌رضایی»، «محمود بنفشه‌خواه»، «کیومرث ملک‌مطیعی»، «حمیده خیرآبادی»، «نعمت حقیقی»، «طاهره سادات هاشمی»، «علی اصغر اوجانی»، «محمد رضا اعلامی»، «آرام شهیدی»، «قربانعلی ترابی»، «محمود بهرامی»، «محمد باقر آشتیانی»، «فرامرز فرازمند»، «بهنام صفری»، «مهین شهابی»، «ناصر اسماعیل‌زاده»، «رضا خندان»، «منوچهر حقانی‌پرست»، «معصومه اسکندری»، «محمد رازدشت»، «اسماعیل ریاحی»، «مهدی آریان‌نژاد»، «حسین باغی»، «محسن یوسف‌بیگ»، «عباس امیری» و «مهری ودادیان»، 27 هنرمندی هستند که در سال 1389 از میان ما رفتند و به دیار باقی شتافتند.


[تصویر: 1.jpg]


* مهدی دانش‌رفتار

مرحوم «مهدی دانش‌رفتار» دستیار کارگردان پس از 15 روز کما، در 7 فروردین ماه 1389 درگذشت.

زنده یاد «مهدی دانش‌رفتار» روز 22 اسفندماه پس از عمل جراحی باز روی مغزش به کما رفت و پس از 15 روز، در سن 31 سالگی دار فانی را وداع گفت.

بنابراین گزارش، زنده‌یاد «مهدی دانش‌رفتار» در مجموعه‌های تلویزیونی نظیر «خرده ستمگران» و «عبور از پاییز» به عنوان دستیار کارگردان فعالیت داشت.



[تصویر: 2.jpg]


* رضا کرم‌رضایی

مرحوم «رضا کرم‌‌رضایی» بازیگر تئاتر و سینما در بیمارستان مهر تهران در 14 فروردین ماه1389 و در سن 73 سالگی درگذشت.

مرحوم «رضا کرم‌رضایی» متولد 1316 سنقرآباد کرمانشاه،‌ بازیگر سینما و تلویزیون و مترجم، بازیگر، کارگردان و مدرس تئاتر بوده است.

او فارغ التحصیل از هنرستان هنرپیشگی؛ 1338، فارغ التحصیل از انستیتو فیلم و تلویزیون و تئاتر دانشگاه مونیخ، 1346اخذ عنوان درجه یک هنری مدرک دکترا، روند تجربی از شورای ارزشیابی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و وزارت علوم؛ 1361 بوده است.
[align=center]

[تصویر: 3.jpg]


* محمود بنفشه‌خواه

شادروان «محمود بنفشه‌خواه» هنرمند عرصه سینما، تئاتر و تلویزیون ایران 18 فروردین 1389 در سن 67 سالگی درگذشت.

مرحوم «محمود بنفشه‌خواه» متولد 1321 تهران است و فعالیت هنری خود را از سال 1352 و با بازی در نمایشنامه «در اعماق» به کارگردانی «مهین اسکویی» آغاز کرد.

وی دارای مدرک تحصیلی فوق دیپلم حسابداری بوده و گذراندن دوره‌ دوسالانه هنرکده «آناهیتا» و فعالیت در تئاتر از دیگر فعالیت‌های هنری او بود.





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: سایت دانلود رایگان]
[مشاهده در: www.freedownload.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 231]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن