تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):ارزش چهار چيز را جز چهار گروه نمى‏شناسند : جوانى را جز پيران، آسايش را جز گرفتاران...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821200224




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

فاز دوم نظام جامع فناوري اطلاعات كشور ارائه مي‌شود


واضح آرشیو وب فارسی:هموطن سلام: فاز دوم نظام جامع فناوري اطلاعات كشور ارائه مي‌شود
با دعوت از 94 دستگاه دولتي و غيردولتي، همايش يك روزه تشريح سند راهبردي نظام جامع فناوري اطلاعات كشور، نهم شهريور ماه سال جاري برگزار مي‌شود.
با دعوت از 94 دستگاه دولتي و غيردولتي، همايش يك روزه تشريح سند راهبردي نظام جامع فناوري اطلاعات كشور، نهم شهريور ماه سال جاري برگزار مي‌شود.
ناصري مدير كل دفتر امور زيربنايي فناوري اطلاعات با اشاره به اين همايش اظهار داشت: فاز نخست سند راهبردي نظام جامع فناوري اطلاعات با تصويب در هيئت دولت به پايان رسيده و در آن چارچوب‌ها و مسير حركت در حوزه فناوري اطلاعات مشخص شده است.
وي فاز دوم را شامل زيرنظام‌هاي نظام جامع برشمرد و خاطر نشان كرد: در فاز دوم زير نظام‌هاي نظام جامع از جمله نظام هماهنگي و مديريت، نظام تخصيص منابع، نظام نظارت و كنترل، نظام سياست‌گذاري در حوزه فناوري اطلاعات و تمام اقدامات مربوط به هر راهكار از سند نظام جامع و متوليان انجام آن مشخص مي‌شود.
ناصري با اشاره به نقش دستگاه‌ها در تدوين فاز نخست سند راهبردي اظهار داشت: در فاز نخست تنها نقطه نظرات دستگاه‌ها در قالب پرسشنامه دريافت شد ولي در فاز دوم ‌بايد حضور جدي و فعال تمام دستگاه‌ها را شاهد باشيم.
وي با تاكيد بر ضرورت ارتباط مستمر تمام دستگاه‌هاي اجرايي كشور به خصوص وزارتخانه‌ها و استانداري‌ها، با تيم تدوين افزود: نتيجه اين ارتباط اعمال نقطه نظرات دستگاه‌ها بر اساس شرايط واقعي در تدوين سند خواهد بود.
وي برگزاري اين همايش را در راستاي تشريح خروجي فاز نخست و ارايه متدولوژي تدوين فاز دوم نظام جامع دانست و گفت: در اين همايش ضمن ارايه اقدامات صورت گرفته در تدوين نظام جامع، نحوه همكاري دستگاه‌ها در رابطه با فاز دوم براي بهره‌مندي از تمام ظرفيت آنها در مراحل تدوين و در مجموع انتظارات تيم تدوين از دستگاه‌هاي اجرايي كشور بيان مي‌شود.
مدير كل دفتر امور زيربنايي فناوري اطلاعات ادامه داد: همچنين در اين همايش روند تدوين مواد پيشنهادي برنامه پنجم توسعه در بخش فناوري اطلاعات نيز ارايه خواهد شد.
وي با اشاره به دعوت از 94 دستگاه دولتي و غيردولتي به حضور در همايش گفت: در پايان همايش از دستگاه‌هايي كه تا به حال در تدوين نظام جامع همكاري مناسب داشته‌اند، تقدير خواهد شد.
وي در پايان با اظهار اميدواري از حضور همه علاقه‌مندان در همايش افزود: در اين همايش تمامي مديران اجرايي و كارشناسان ارشد وزارت‌خانه‌ها، استانداري‌ها، شركت‌هاي مخابرات استاني، مسئولان اصناف و اتحاديه‌هاي حوزه IT حضور خواهند داشت.
 چهارشنبه 30 مرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: هموطن سلام]
[مشاهده در: www.hamvatansalam.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 94]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن