تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):پرهيزكارى منافق جز در زبانش ظاهر نمى شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821199719




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

مديرعامل بيمه توسعه خبر داد: طراحي بيمه عيوب پنهان 10 ساله ساختمان


واضح آرشیو وب فارسی:ايسنا: مديرعامل بيمه توسعه خبر داد: طراحي بيمه عيوب پنهان 10 ساله ساختمان
خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: اقتصاد

بيمه ايران در كنسرسيوم بيمه گران بيشترين سهم دارد و سهم بيمه توسعه بعد از بيمه ايران 17 درصد است.

به گزارش خبرنگار بانك و بيمه خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، قدرت‌الله اسدي ـ مديرعامل بيمه توسعه ـ امروز در نشستي خبري با بيان اينكه مهم‌ترين هدف در تاسيس بيمه توسعه، طراحي و ارائه انواع خدمات بيمه‌اي در زمينه سرمايه‌گذاري‌هاي توليدي و صنعتي به ويژه صنعت ساخت و ساز و كشاورزي است گفت: با توسعه ابعاد مختلف رشته‌هاي بيمه‌اي از لحاظ كمي و كيفي گامي اساسي در جهت توسعه امنيت و اطمينان در كشور پديد مي‌آيد.

وي ادامه داد: شركت بيمه توسعه از سال 1382 گروهي از متخصصان را به كار گرفته و اميدواريم اين شركت با تحقيق زيرساخت‌هاي مورد نياز براي تجارت الكترونيك از جمله امضاي الكترونيك و پول الكترونيك، اولين شركت بيمه در كشور باشد و در عرصه‌ بيمه الكترونيك حضور يابد.

مديرعامل بيمه توسعه با بيان اينكه در حال حاضر تلاش شركت در اين است كه تا در كنار بيمه‌نامه‌هاي سنتي موجود، بيمه نامه‌هاي نوين را در بخش‌هاي مختلف صنعتي، تجاري، مالي، خدماتي و اداري كشور را به اجرا گذارد تصريح كرد: رعايت و تحقق اين امر براي شركت بيمه توسعه از اصول اساسي و راهبردي است و در همين راستا نگاه اين شركت به مقوله خسارت نه از نوع نگاه هزينه‌اي بلكه ديدگاه‌ سرمايه‌اي است كه نتيجه آن در دراز مدت نصيب شركت خواهد شد.

وي به بيمه كيفيت ساختمان اشاره كرد و افزود: بيمه توسعه براي پاسخگويي به مسئوليت سازندگان در قبال ساختماني كه تحويل مي‌دهند و يا جبران خسارت‌هاي مستقيمي كه ناشي از عيوب پنهان ساختمان هستند مطالعات خود را از سال 82 با بهره‌گيري از آخرين دست آوردهاي كشورهاي مختلف و صنعت بيمه كشور شروع و طرح بيمه عيوب پنهان 10 ساله ساختمان طراحي و به بيمه مركزي ايران ارسال كرده است و بيمه مركزي در طي جلسات متعدد كارشناسي طرح ارائه شده را تصويب و اجراي آن را به شركت بيمه توسعه به صورت انحصاري واگذار كرد.

به گفته او هدف بيمه عيوب پنهان ارائه منبعي براي تامين مالي هزينه‌هاي تعمير و يا بازسازي ساختمان پس از اتمام آن است كه ريشه در آسيب‌هاي ناشي از خطاها و عيوب‌ زمان ساخت دارند و در پايان ساخت و زمان تحويل پوشيده‌ مانده‌اند.

اسدي اضافه كرد: اساس صدور بيمه نامه كيفيت ساختمان نظارت و گزارش مستمر بازرسان فني دوره ساخت است و مهمترين انگيزه و هدف از اين بيمه نامه بهبود كيفيت ساخت و ساز در كشور است.

او از تشكيل كنسرسيوم ميان پنج شركت بيمه توسعه، بيمه ايران، سينا كارآفرين و بيمه نوين در گذشته خبر داد و افزود: اقداماتي كه به تنهايي از عهده شركت‌هاي بيمه‌اي قابل انجام نيست در اين كنسرسيوم مطرح و با شرايطي تعيين شده بيمه نامه‌هاي بين اين شركت‌ها صادر مي‌شود.

اسدي از افتتاح بيمه توسعه در منطقه شمال غرب ايران خبر داد و افزود: شعبه شمال شرق ايران دو سال پيش افتتاح شد و جنوب شرق (كرمان تا استان يزد) نيز تا دو ماه آينده افتتاح مي‌شود و تا پايان سال منطقه جنوب غرب را در برنامه خود داريم.

مديرعامل بيمه توسعه به گزارش عملكرد اين شركت اشاره كرد و گفت: 206 درصد نسبت به سال 85 افزايش پرتفوي داشتيم و تا كنون 70 درصد نسبت به سال گذشته پرتفوي اين شركت پر شده است.

وي ادامه داد: ما از اهداف و برنامه كاري كه براي خودمان ترسيم كرده‌ايم هنوز فاصله زيادي داريم و تنها 10 درصد برنامه‌هايمان تحقق پيدا كرده و اميدواريم 90 درصد برنامه‌هايمان را در اين هفت ماهه باقيمانده سال پياده و اجرايي كنيم.

به گفته او براي سال 87 پيش‌بيني ما اين است كه 500 ميليارد تومان پرتفوي اين شركت را گسترش دهيم و با توجه به اينكه پارسال اين شركت 73 ميليارد ريال بوده است و برنامه بيمه كيفيت را به راه انداختيم و اميدواريم بيشتر رشد و حركت را داشته باشيم.

وي گفت: خسارت‌هاي ما در سال گذشته نسبت به سال گذشته 55 درصد رشد پيدا كرده و ضريب خسارت ما در سال 86، 14 درصد و خالص خسارت‌هاي پرداختي 10 ميليارد ريال بوده است.

اسدي صدور بيمه‌هاي هواپيما، بالگرد، كشتي با همكاري بيمه گران اتكايي، تقويت شبكه فروش و افتتاح شعب در سطح كشور، جذب بيمه‌گزاران جديد را از ديگر برنامه‌هاي اين شركت عنوان كرد.

به اعتقاد او هيچ بيمه‌گري از عمليات بيمه گريش سود نمي‌برد.

وي در پايان خاطرنشان كرد: سمينار سراسري نمايندگان و مديران شعب بيمه توسعه را در سه و چهار شهريور در مازنداران در پيش رو داريم و در اين سمينار بخشي از برنامه‌هايمان را عنوان خواهيم كرد.

انتهاي پيام
 سه شنبه 29 مرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 50]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن