تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):اگر خداوند بوسیله تو یک نفر را هدایت کند برای تو بهتر است از دنیا و هر آنچه د...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816429085




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

شجریان رییس شورای عالی خانه موسیقی شد


واضح آرشیو وب فارسی:پی سی سیتی: در نخستین جلسه شورای عالی خانه موسیقی
شجریان رییس شد، پورتراب نایب رییس



http://culture-music.net/tmp/img/e860703880693122.jpg

در نخستین جلسه شورای عالی خانه موسیقی که شب گذشته در محل این نهاد برگزار شد، محمدرضا شجریان به عنوان رییس این شورا انتخاب شد.
به گزارش پایگاه خبری فرهنگ و آهنگ، این جلسه با حضور هر 7 عضو این شورا شامل مصطفي کمال پورتراب، فرهاد فخرالديني، هوشنگ ظريف، محمد رضا شجريان، داود گنجه اي، شاهين فرهت و کامبيز روشن روان و همچنين نماينده هيأت مديره خانه، داريوش پيرنياکان، محمد سرير رئيس هيأت مديره وحميد رضا نوربخش مدير عامل خانه برگزار و طی آن محمدرضا شجریان به ریاست این شورا برگزیده شد.
سایت رسمی خانه موسیقی در گزارشی که از این جلسه منتشر کرده در مورد جایگاه و وظایف شورای عالی موسیقی از قول محمد سرسر رئیس هیات مدیره خانه موسیقی نوشته است: شوراي عالي موسيقي که اعضای آن با پيشنهاد هيئت مديره و تصويب مجمع عمومي انتخاب می شوند بالاترين مرجع فني وهنری خانه موسیقی وجامعه هنري کشور است پشتوانه ارزشمندي براي ارائه نظرات سازنده ، سياستگذاري و حفظ حرمت و استقلال اين نهاد هنري بوده است .
سریر همچنین توضیح داده که در نخستین دوره شورای عالی استادانی چون روانشاد علي تجويدي ، مصطفي کمال پور تراب، حسين دهلوي، فرهاد فخرالديني،احمد پژمان، کامبيز روشن روان و حسين عليزاده عضویت داشتند.
در ادامه این جلسه هریک از اعضا مواردی را برای پیشبرد اهداف عالی خانه موسیقی بیان کردند و موضوعاتی چون بررسي چشم انداز موسيقي کشور؛ فرصت ها و محدوديت ها ، تدوين خط مشي برنامه هاي ميان مدت خانه، چگونگي تداوم برنامه هاي اجرائي موسيقي ، آموزش موسيقي ، چگونگي ارتقاء فعاليتهاي کانونهاي هشتگانه ، برگزاري جشن ها ، جشنواره ها و اهداء جوائز به هنرمندان موسيقي موفق در هرسال بررسي امکانات براي نشريه،تولید آثار صوتي – صوتي ، تصويري و مکتوب در حوزه موسيقي ( آثار جديد و از آثار گذشته ، بهره گيري از آرشيو خانه و ديگر آرشيو هاي هنرمندان و...مورد بحث و بررسی قرار گرفت. در این جلسه همچنین مصطفي کمال پورتراب نائب رئيس و کامبيز روشن روان نیزبه عنوان دبير و سخنگوي شوراي عالي انتخاب شدند .
از سوی دیگر کامبیز روشن روان، دبیر و سخنگوی شورای عالی خانه موسیقی در مصاحبه ای که با خبرنگار واحد مرکزی خبر داشت، تاکید کرد: ‌ در نخستین جلسه شورای عالی خانه موسیقی مقرر شد این شورا به عنوان بالاترین مرجع تخصصی در زمینه موسیقی هر دو ماه یکبار تشکیل جلسه دهد و فهرست برنامه ها و خط مشی هنری و فرهنگی خانه موسیقی را تعیین و به هیئت مدیره خانه موسیقی که نماینده آن در شورا نیز حضور دارد ارائه دهد .
دبیر و سخنگوی شورای عالی خانه موسیقی ارایه نظرات ، ایده ها و راهبردهای کلی در خصوص فعالیت های موسیقی به منظور بهبود وضعیت موسیقی کشور را از مهمترین وظایف شورای عالی خانه موسیقی عنوان کرد و افزود: ‌نخستین جلسه رسمی این شورا آخرین شنبه آبان امسال در محل خانه موسیقی برگزار خواهد شد .


فرهنگ و آهنگ






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پی سی سیتی]
[مشاهده در: www.p30city.net]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 228]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن