تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):مؤمن به ميل و رغبت خانواده اش غذا مى خورد ولى منافق ميل و رغبت خود را به خانواده ا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819517063




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

همايش نقش رسانه در الگوي مصرف آب در استان گلستان برگزار شد


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: همايش نقش رسانه در الگوي مصرف آب در استان گلستان برگزار شد
همايش نقش "رسانه در الگوي مصرف آب " شامگاه جمعه در سالن اجتماعات شركت آب و فاضلاب شهري استان گلستان آغاز به كار كرد.


مديرعامل شركت آب و فاضلاب شهري استان گلستان در اين همايش گفت: رسانه حكم ابزار حسي را دارد كه به جاي مردم مي بيند، مي شنود و حس مي كند.
مهندس "عباس رضايي" افزود: رسانه خدمت رسان، رسانه اي است كه بتواند در توسعه پايدار و همه جانبه كشور مشاركت نمايد.
همايش "نقش رسانه در الگوي مصرف آب" از سوي انجمن صنفي روزنامه نگاران استان گلستان و شركت آب و فاضلاب شهري استان برگزار شده است.
وي تصريح كرد: كمك به اجراي نقش بازخوردي سيستم سياسي، اقتصادي و اجتماعي در فراگرد توسعه پايدار ملي، ايجادانگيزه در بين مردم براي رسيدن به توسعه پايدار و بسيج و مشاركت عمومي در توسعه پايدار، از نقش هاي اساسي براي رسانه در فرآيند توسعه به شمار مي رود.
وي با اشاره به علل اصلي ناتواني رسانه ها در ايفاي نقش مثبت در روند توسعه پايدار به ويژه در زمينه الگوي مصرف آب افزود: تقليدي بودن، ترويج مصرف گرايي ،عدم ارايه راه هاي دستيابي به توقعات و انتظارات و همگام نبودن رسانه ها با ديگر اجزاي جامعه از مهمترين اين عوامل است.
به گفته وي رسانه مي بايست فرهنگ الگوي مصرف آب را ترويج و براي نسل آينده نهادينه نمايد.
وي يا اشاره به تلاش رسانه هاي استان براي آموزش همگاني در زمينه الگوي مصرف آب گفت: هرچند اقدامات و تلاش هايي در اين زمينه صورت گرفته است اما بر اين باوريم كه رسانه ها از جمله رسانه ملي و مطبوعات بايد بيشتر به اين موضوع بپردازند.
رييس انجمن صنفي روزنامه نگاران استان گلستان نيز در اين همايش گفت: با وجود نقش و اهميت رسانه هاي نوشتاري و ديداري در استان ، هنوز بسياري از دستگاههاي دولتي به اين باور نرسيده اند.
"نيما حاجي قاسمي" افزود: متاسفانه نقش رسانه ها در اين استان پنهان مانده است و اگر به اين مساله توجه شود بدون شك ما شاهد پيشرفت و ترقي استان در همه بخش ها خواهيم بود.
وي تصريح كرد: نشريات و خبرنگاران استان در تعريف توسعه اين استان جايگاهي نداشته اند كه لازم است مسوولان ارشد گلستان توجه ويژه اي به قابليت رسانه اي در اين استان داشته باشند.
وي يادآورشد: انجمن صنفي روزنامه نگاران استان تلاش مي كند تا با تعامل و همكاري دستگاههاي اجرايي همايش هاي مشتركي را داشته باشد تا قابليت ها و موانع پيش روي دستگاهها مرتفع و از سوي ديگر خبرنگاران مرتبط با اين دستگاهها بتوانند براي كسب اخبار و اطلاع رساني صحيح با مشكل و دغدغه مواجه نباشند.
506/7469/601/579 شماره 043 ساعت 09:02 تمام
 شنبه 26 مرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 74]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن