تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):به زيادى نماز و روزه و حج و احسان و مناجات شبانه مردم نگاه نكنيد، بلكه به راستگويى و...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821219075




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

قيمت طلا متاثر از بازارهاي جهاني است


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: قيمت طلا متاثر از بازارهاي جهاني است
نايب رئيس اتحاديه طلا گفت: در پي سقوط قيمت نفت در بازارهاي جهاني در سه هفته گذشته قيمت طلا نيز هر اونس ، 150 دلار كاهش يافته است.
به گزارش شبكه خبر، محمد كشتي آراء ، نايب رئيس اتحاديه طلا در گفتگوي اختصاصي با سايت اين شبكه در خصوص كاهش قيمت طلا گفت : افزايش قيمت دلار در بازار جهاني در برابر ارزهاي ديگر، عامل دوم سقوط قيمت طلا در بازار داخلي و جهاني است.

وي افزود : در بازار داخلي قيمت سكه كه اوايل هفته گذشته 215 هزار تومان بوده است در دو روز گذشته 15 هزار تومان كاهش پيدا كرده كه به همين صورت انواع ديگر سكه نيز كاهش داشته است.

كشتي آرا گفت :كمترين كاهش در قيمت سكه، در طرح قديم بوده كه با كاهش 5 هزار توماني به قيمت 222 هزار تومان فروخته شده است .

وي افزود : قيمت هر گرم طلاي 18 عيار نيز ، در هفته گذشته 20 هزار و 900 تومان بوده است كه با توجه به كاهش هر اونس طلا و رسيدن به 825 دلار در بازار جهاني ، هر گرم طلا نيز به 19 هزار و 650 تومان رسيد.

نايب رئيس اتحاديه طلافروشان گفت :طلا در بازار داخلي متاثر از قيمت هاي جهاني است يعني قيمت اونس جهاني با محاسبه ارز آزاد و اگر بخواهيم با نرخ جهاني محاسبه كنيم ؛ مشخص مي شود قيمت طلا به نسبتي كه در بازار جهاني كاهش پيدا كرده در بازار داخلي كاهش نداشته كه علت آن افزايش ارز در داخل است .

وي افزود : معمولا وقتي نوساناتي در بازار جهاني است معامله گران با احتياط بيشتر عمل مي كنند كه طبعا وقتي قيمت طلا كاهش پيدا مي كند با توجه به اينكه صرافي ها قيمت طلا را با قيمت بالا خريده اند با احتياط بيشتري عمل مي كنند تا قيمت در يك نقطه ثابت شود و متضرر نشوند.
 جمعه 25 مرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 108]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن