تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):چیزی با چیزی نیامیخته است که بهتر از حلم با علم باشد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821257454




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

قرعه مناسب كشتي فرنگي و دشوار جودو در مبارزات امروز


واضح آرشیو وب فارسی:اطلاعات: قرعه مناسب كشتي فرنگي و دشوار جودو در مبارزات امروز


ملي‌پوش وزن 66 كيلوگرم كشتي فرنگي ايران حريفان خود را در المپيك شناخت.‌

وزن‌كشي وزن 66 كيلوگرم كشتي فرنگي المپيك انجام شد كه علي محمدي ملي‌پوش ايران در اين وزن در دور اول با قهرمان امسال آسيا و بازيهاي آسيايي از كره جنوبي پيكار مي‌كند. چول مدال نقره سال 2005 جهان را نيز در كارنامه دارد.

برنده اين ديدار به مصاف برنده كشتي بين ليتواني و بلاروس مي‌رود.

اما كشتي‌گيران شاخصي نظير فريد منصوراف از آذربايجان، نيكولاي گرگوف از بلغارستان ، بگاليف از قرقيزستان، شرف اراوغلو از تركيه، سرگئي كوالنكو از روسيه و آرمن وادرانيان از اوكراين در سمت ديگر جدول قرار دارند و اگر ملي‌پوش ايران از سد حريف كره‌اي عبور كند مي‌تواند به كسب مدال اميدوار باشد.

ملي‌پوش وزن 66 كيلوگرم كشتي فرنگي ايران براي موفقيت در المپيك پكن فقط به كمي اعتماد به نفس نياز دارد.

كشتي‌گير اهل شهريار در دو دوره رقابت‌هاي جهاني حضور داشته است هرچند كه نتوانست در مسابقات 2006 گوانگ‌جو و 2007 باكو نتيجه زحماتش را بگيرد. محمدي در رقابت‌هاي جهاني به عنوان قابل توجهي دست نيافته، اما او بارها و در رقابت‌هاي مختلف موفق شده است، كستي‌گيران نامدار را شكست دهد و توانايي‌هايش را به نمايش بگذارد.

محمدي در حالي خود را براي بازي‌هاي المپيك آماده مي‌كند كه ضعف وي در اجراي فن كنده‌كشي، با تمرين و سخت‌كوشي، حالا به يك نقطه قوت تبديل شده است و او مي‌تواند در صحنه المپيك بهتر از پيش به مصاف حريفانش برود.

قرعه دشوار

جودوكاي وزن منهاي 90 كيلوگرم ايران در المپيك پكن گفت: قرعه بسيار دشواري در پيش دارم و تمامي توان خود را براي صعود از گروهم به كار خواهم بست.

حسين قمي گفت: در نخستين گام به مصاف ، جودوكاي بلغار كه داراي عناوين قهرماني اروپا و سومي جهان در سال 2005 است، خواهم رفت. وي چپ گارد و قدرتمند است كه جودو را به سبك روسي كار مي‌كند.

وي افزود: در صورت پيروزي مقابل حريف بلغار، به احتمال فراوان با از ژاپن مسابقه خواهم داد. البته از حالا به حريف دور دوم فكر نمي‌كنم و به روي مسابقه اول متمركز هستم.

دارنده مدال برنز مسابقات آسيايي 2008 كره در توضيح دلايل افت قدرت و استقامت بدني جودوكاهاي ايران در بازي‌هاي المپيك پكن، تصريح كرد: همه حريفان با آمادگي كامل در مسابقات حضور دارند و بايد دلايل اين كاهش توان بدني را از كارشناسان جويا شد.

وي تاكيد كرد: قرار نيست همواره حريفانمان ببازند و مابرنده باشيم، يك‌لحظه غفلت در جودو سرنوشت‌ساز است.‌

وي گفت: من و رودكي مشكلي نداريم و تا حد توان خواهيم جنگيد. هر ورزشكار هدف مشخصي دارد و قرار نيست تا با شكست ساير نفرات، روحيه خود را از دست بدهيم.

عزيمت تكواندوكاها به پكن‌

آخرين مرحله از اردوهاي آماده‌سازي تيم ملي تكواندو اعزامي به بازيهاي المپيك پكن به پايان رسيد و المپيكي‌ها عازم پكن شدند.

هادي ساعي و رضا نادريان دو المپيكي گروه مردان و سارا خوش‌جمال فكري تك نماينده بانوان ايران در المپيك پكن هستند. رقابت‌هاي وزن اول مردان 30مرداد آغاز خواهد شد و نادريان در بخش مردان و خوش‌جمال فكري در گروه بانوان دو نماينده تكواندو ايران در آن روز خواهند بود.

همچنين مسابقات وزن سوم مردان يكم شهريور برگزار مي‌شود و هادي ساعي مسابقات خود را در اين روز برگزار خواهد كرد.

برنامه رقابت امروز ورزشكاران ايران‌

ورزشكاران ايران امروز در پنجمين روز از بازيهاي المپيك پكن در پنج رشته انفرادي به رقابت مي‌پردازند.

برنامه امروز ورزشكاران ايران به ترتيب زير است:

كشتي فرنگي: علي محمدي در وزن 66 كيلوگرم از ساعت 6 بامداد رقابتهاي خود را آغاز كرد و در دور اول با كيم‌مين‌چول از كره جنوبي روبرو شد.

بوكس: ساعت 15/12 دقيقه علي مظاهري در وزن 91 كيلوگرم با رحيم چاخيف از روسيه مسابقه مي‌دهد.

جودو: حسين قمي در وزن منهاي 90 كيلوگرم با آندري كازوسنكو از بلاروس پيكار مي‌كند. رقابت‌هاي جودو از ساعت 30/8 دقيقه آغاز مي‌شود.

تيروكمان: حجت‌الله واعظي، ساعت 40/8 دقيقه براي راهيابي به جمع 32 نفر برتر با سينگ‌چامپيا مانگال از هند مسابقه مي‌دهد.

دوچره‌سواري: حسين عسكري ساعت 10 در رشته تايم‌تريل انفرادي مسابقه مي‌دهد.




 چهارشنبه 23 مرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: اطلاعات]
[مشاهده در: www.ettelaat.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 236]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن