تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):به وسيله من هشدار داده شديد و به وسيله على عليه ‏السلام هدايت مى‏يابيد و به وسي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819210342




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

«آتشكار» از فردا اكران عمومي مي‌شود


واضح آرشیو وب فارسی:سایت رسیک: سرتيپي خبر داد:
«آتشكار» از فردا اكران عمومي مي‌شود


خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: فرهنگ و هنر - سينما

فيلم‌ سينمايي «آتشكار» به كارگرداني محسن اميريوسفي از فردا ـ 16 بهمن ماه ـ همزمان با آغاز جشنواره‌ي فيلم فجر به نمايش عمومي درمي‌آيد.

علي سرتيپي مدير پخش فيلميران با تاييد اين خبر به خبرنگار بخش سينمايي خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)،گفت:اين فيلم از فردا ـ 16 بهمن ماه ـ در گروه «عصر جديد» اكران مي‌شود و در ايام جشنواره 14 سينما را در اختيار دارد. بعد از جشنواره نيز سينماهاي ديگري به آن اختصاص مي‌يابد. هم‌چنين اگر استقبال از فيلم خوب باشد، اكران آن تا نوروز 90 ادامه خواهد يافت.

علي سرتيپي در آستانه‌ي اكران «آتشكار» درباره‌ي انتقادات مطرح‌شده پيرامون اين فيلم گفت: افرادي كه از «آتشكار» انتقاد كرده بودند، هنوز فيلم را نديده‌اند.

وي معتقد است:فكر مي‌كنم «آتشكار» فيلم بسيار جذابي است. اين فيلم نه تنها تلخ نيست، بلكه بسيار شيرين است. هم منتقدين اين فيلم را دوست داشتند و هم مردم آن را دوست خواهند داشت. با مساعدت‌هايي كه اداره‌ي كل داشته است، فيلم قطعا اكران شده، مردم استقبال مي‌كنند و هيچ اتفاق خاصي نمي‌افتد.

«آتشكار» به كارگرداني محسن اميريوسفي و با بازي حميد فرخ‌نژاد، محمد ماهوش، مينا مصطفي‌پور و ساير بازيگران در سال 1386 ساخته شد و تاكنون چندين‌بار در آستانه‌ي اكران عمومي قرار گرفته است.

اين فيلم در حالي پس از چهارسال اكران مي‌شود كه در بيلبورد‌هاي آن تماشاي فيلم براي افراد زير 16 سال توصيه نشده است.





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: سایت رسیک]
[مشاهده در: www.ri3k.eu]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 149]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن