تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 9 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):رسول اكرم صلى‏الله‏عليه‏و‏آله شوخى مى‏كردند ولى جز حقّ چيزى نمى‏گفتند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813207406




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

جوان متهم به همسركشي خود را معرفي كرد متهم در جلسه بازپرسي: به حركات «نفيسه» مشكوك بودم


واضح آرشیو وب فارسی:ايسنا: جوان متهم به همسركشي خود را معرفي كرد متهم در جلسه بازپرسي: به حركات «نفيسه» مشكوك بودم


خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: فقه و حقوق - حقوق اجتماعي

جواني كه متهم است همسر خود را به دليل اختلافات زناشويي به قتل رسانده، با معرفي خود به عنوان عامل جنايت عليه همسرش، در مقابل بازپرس ويژه قتل به تشريح جنايت پرداخت.

به گزارش خبرنگار حقوقي ايسنا، چندي قبل خانواده‌اي با مراجعه به كلانتري 106 نامجو مدعي شدند كه دختر 25 ساله‌شان از چند روز پيش ناپديد شده و دامادشان را به عنوان مظنون معرفي كردند.

با توجه به اختلافات دختر جوان با همسرش، تحقيقات پليسي روي خانواده پسر جوان متمركز شد كه ظن پليس به دليل ناپديد شدن اين فرد به اسم "نادر" قوت گرفت.

در پي تحقيق از برادر "نادر"، وي دچار تناقض‌گويي شد و نهايتا با بيان اين‌كه برادرش مرتكب قتل همسر خود شده است، پرده از راز جنايت عليه دختر جوان برداشت.

با توجه به اعترافات اين شخص، دستور بازداشت وي به اتهام آدم‌ربايي و قتل صادر شد و بازپرس جنايي با صدور نيابت قضايي،‌ خواهان يافتن جسد شد كه نهايتا جسد دختر جوان صبح روز جمعه در يكي از باغ‌هاي اطراف كرج يافت و به اين ترتيب پرونده وارد مرحله‌اي تازه شد.

با كشف جسد مقتول و دستور انتقال آن به پزشكي قانوني،‌ تلاش ماموران جهت بازداشت متهم اصلي ادامه داشت تا اين‌كه اين متهم شب گذشته با معرفي خود به اداره دهم آگاهي به قتل همسرش اعتراف كرد.

«نادر» صبح امروز در مقابل قاضي شهرياري اظهار كرد: از ابتدا با همسرم بر سر مسايل مختلف درگيري داشتم، چون خانواده او زمان ازدواج مرا فريب دادند. درگيري‌هاي ما هميشه وجود داشت تا اين‌كه اخيرا به حركات نفيسه (مقتول) مشكوك شده بودم. در روز حادثه همسرم را در يك دستگاه خودرو كه در حال آموزش رانندگي توسط يك مرد بود ديدم و ابتدا با تهيه يك ظرف بنزين و فندك با موتورسيكلت خودرو را تعقيب كردم و بنزين را به داخل خودرو ريختم اما فندك روشن نشد. به همين خاطر به همراه برادرم، همسرم را با تهديد و اجبار با موتورسيكلت به سمت كرج منتقل كرديم كه در طول مسير همسرم چندبار قصد فرار داشت اما با تهديد چاقو او را به باغي كه از قبل مي شناختم بردم. نفيسه با صحبت‌هايي كه كرد موجب عصبانيتم شد. بعد نمي‌دانم چه اتفاقي افتاد كه ناگهان در يك لحظه او را خفه كردم و از باغ خارج شدم.

قاضي شهرياري پس از اخذ اظهارات متهم و صدور قرار قانوني براي وي، به ايسنا گفت: پزشكي قانوني اثر برخورد شيئي مانند گلوله به بدن مقتول را نيز گزارش كرده اما آثار خفگي نيز مشاهده شده است. حال بايد در اين زمينه بررسي‌هاي لازم انجام گيرد و انگيزه واقعي متهم نيز از ارتكاب جنايت مشخص شود.

انتهاي پيام
 دوشنبه 21 مرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 51]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن