تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 1 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):دانش، نابود كننده نادانى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

لوله پلی اتیلن

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

مرجع خرید تجهیزات آشپزخانه

خرید زانوبند زاپیامکس

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

کلاس باریستایی تهران

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1797121170




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

آشنایی با هشت مورد از شیوه های کلاهبرداری در بازایابی اینترنتی


واضح آرشیو وب فارسی:سایت رسیک: جایگاه بازاریابی به شیوه عضوگیری (Affiliate Marketing) در چشم انداز تبلیغات
سه روش اساسی (و بی شمار روش پیشرفته) برای افزایش ترافیک وب سایت شما از نظر بازدید کننده وجود دارد.
• پرداخت به ازای نمایش تبلیغ به بازدید کننده (Pay Per Impression)
• پرداخت به ازای کلیک بازدید کننده بر روی لینک آگهی. (Pay Per Click)
• پرداخت به ازای کار بازدید کننده (مانند خرید محصول، پر کردن فرم اشتراک و غیره.) (Pay Per Action)

شیوه « پرداخت به ازای نمایش تبلیغ به بازدید کننده» معمولا شامل خرید یک بنر تبلیغی در وب سایت شخص دیگری است. به طور مثال از شخصی که به او درخواست تبلیغ سایت خود را می دهید، می خواهید که: " آگهی تبلیغاتی من را در سایت خود به ۱۰هزار بازدید کننده از آن سایت ات نشان بده." یا به شیوه دیگر "طبق توافق آگهی من را در طی یک ماه در سایت به نمایش بگذارید." اگر آگهی شما موفقیت آمیز نباشد، در عمل برای به نمایش درآمدن بنری در سایت شخص دیگری که هیچ کس رویش کلیک نکرده پول بیهوده ای پرداخت کرده اید- و تمام ریسک متوجه شما است. همچنین در وب سایت های دیگر می توانید آمار تعداد کاربرانی که آگهی شما را مشاهده کرده اند را دریافت کنید، اما به ندرت می توانید تعداد دقیق کلیک ها روی آگهی را مشخص کنید. ولی اگر به درستی بدانید چگونه یک آگهی خوب بسازید که افراد را به کلیک کردن روی آن و بازدید از سایت شما ترغیب کند، آن وقت این شیوه می تواند یک روش عالی برای تبلیغات سایت شما باشد.

«پرداخت به ازای کلیک بازدید کننده بر روی لینک آگهی» باز هم شامل خرید یک بنر در یک سایت برای معرفی شما است، اما فقط در صورتی برای این بنر پول پرداخت می کنید که کاربری روی آن کلیک کند. در این حالت با مدیر سایت نمایش دهنده توافق می کنید " تبلیغ شما را تا موقعی که ۱۰۰۰ نفر بر روی آن کلیک کنند، نمایش دهد" یا " آگهی شما در یک ماه خاص نمایش داده شود، و به ازای هر کلیک روی تبلیغ مبلغ ۰.۱۰ دلار به مدیر آن سایت پرداخت خواهید کرد." این شیوه، مدل آگهی های تبلیغاتی گوگل است. این شیوه می تواند ریسک شما را کمی کمتر کند، چرا که حالا فقط برای کسانی که در عمل از سایت شما بازدید می کنند پول به نمایش دهنده اگهی می پردازید. از سوی دیگر، هر سایتی که حامل آگهی شما باشد این ریسک را دارد که آگهی را به خوبی به نمایش در نیاورد، و برایشان این نکته که حتی هیچ کس روی آگهی شما کلیک نکند، اهمیت زیادی نداشته باشد. همچنین ریسک کلیک های جعلی روی اگهی از جانب مالک سایت، دوستان صاحب سایت و یا افرادی که کارشان کلیک روی تبلیغات برای کسب اندک سهمی از طرف صاحب سایت نمایش دهنده تبلیغ است، وجود دارد.


«پرداخت به ازای عمل بازدید کننده» به این معنی است که شما تنها زمانی برای آگهی خود پولی پرداخت می کنید که عمل خاصی توسط بازدید کننده انجام شود. (مثل خرید محصول یا سرویسی از سایت شما). می توانید مبلغ پاداش را به صورت درصدی از خرید، به نمایش دهنده آگهی بپردازید و یا به صورت مبلغ مشخصی به ازای انجام هر معامله در سایت خود به وی پرداخت کنید. حتی می توانید به ازای فروش موارد خاصی از محصولات سایت (معمولا کم فروش ترین محصولات) به او پاداش بپردازید. این یک برنامه وابسته به بازاریابی اعضا و خریداران (affiliate program) است، و به هر حال از نظر تئوری، تمام ریسک ها متوجه تبلیغ کننده است. اگر او نتواند سبب فروش محصولات شما شود، لازم نیست برای تبلیغات پولی پرداخت نمایید. هر چند، حقیقت این است که برنامه های وابسته به بازاریابی اعضا به طوری باور نکردنی پر ریسک است. ادامه این مقاله به تشریح تنها چند مورد از راه هایی که ممکن است بازاریابان سعی در فریب دادن شما و دریافت پول از شما کنند، پراخته است.


در طول این مقاله هر جا سخن از «فروشگاه باب» شده منظورم فروشگاه اینترنتی سایت شماست! (برای مثال از این کلمه استفاده کرده ام)
نکته فرعی: بسیاری از مردم به «بهبود رتبه سایت ها در نمایش نتایج موتورهای جستجو» یا SEO مثل کالا یا خدماتی خریدنی و قابل ابتیاع می نگرند! قانون شماره یک SEO این است: محتوایی در سایت خود به نمایش بگذارید که متناسب با مخاطبی باشد که می خواهید جذب کنید. حتی اگر از تکنیک های بهبود SEO به هیچ وجه استفاده نکنید، اما تنها با تکیه بر همین مطلب ساده و اساسی، خواهید دید که با جستجوی هر کدام از کلمات کلیدی مربوط به وبلاگ یا سایت تان در گوگل، شما در صدر نتایج و صفحه اول قرار می گیرید. پس این قانون طلایی را به یاد داشته باش: برای ارزشمند بودن، باید ارزش بیافرینید.


درباره برنامه های بازاریابی اینترنتی به شیوه جمع آوری اعضا
به طور معمول ، هنگامی که شما به تبلیغ می پردازید، بر روی شیوه های بازاریابی خود کنترل کافی خواهید داشت. شما هستید که انتخاب می کنید آگهی شما در چه سایتی به نمایش درآید. خودتان یا طراحی که شما انتخاب می کنید کار طراحی بنر تبلیغی را بر عهده دارید. و شما متن تبلیغات را انتخاب می کنید.

هنگام اجرای برنامه های وابسته به بازاریابی از طریق جمع آوری اعضا و بازدید کنندگان برای خرید محصول، شما همه این کنترل ها و حق انتخاب را از دست می دهید. در این شیوه تنها تعداد نسبتا زیادی از مردم را به عنوان بازاریاب استخدام کرده اید تا به انجام تبلیغات برای شما بپردازند. این مسئله هم خوب است هم بد. خوب از این نظر که می توانید از خلاقیت و منابع برخی از افراد واقعا باهوش که از همکاری با شما به کسب درآمد برای شما که در نتیجه کسب درآمد برای خودشان است فکر می کنند، استفاده کنید. و بد از این منظر که خلاقیت و منابع برخی از افراد واقعا باهوش را بدست می آورید که به هر قیمتی (حتی کلاهبرداری و تحمیل هزینه های سنگین به شما) به دنبال کسب پول هستند!


بازاریابی به شیوه عضو گیری به اعتماد متقابل بسیاری زیادی نیاز دارد. شخص بازاریاب باید به شما اعتماد کند که در مورد گزارش فروش صادقانه با او رفتار کرده و سر وقت سهمش را پرداخت می کنید. شما نیز باید به آنها اعتماد کنید که به شما مشتریان جدیدی به شیوه ای صادقانه و اخلاقی و به دور از شیوه های کلاه برداری معرفی کرده اند که با ذوق و شوق برای خرید از شما قدم به میدان گذاشته اند و بعدا سر این مسئله که بازاریابان ما را فریب داده اند و پولشان را می خواهند برای شما دردسر ایجاد نمی کنند. این اعتماد صادقانه و اخلاقی متقابل بین کارفرما و کارمند در این شیوه همیشه آنطوری که فکر می کنید و باید باشد، اتفاق نمی افتد.


انواع مختلفی از روش های بازاریابی به شیوه جمع آوری عضو وجود دارد، سه تا که مربوط به این مقاله هستند، عبارتند از:
• بازاریابی عضوگیری سوم شخص. که شخص ثالثی، فرایند پرداخت های مشتریان را بر عهده دارد.
با استفاده از این نوع برنامه، شرکت یا فردی ثالث که برنامه های عضو گیری را اجرا می کند، خود فرآیندهای پرداخت را بر عهده دارند، تا به مشتری اطمینان دهند که شما در گزارش فروش به اعضا صداق هستید. این روش اغلب مورد پسند مشتریان و بازاریابان است تا فروشگاه ها و شما نیاز به اثبات عملیات فروش به اعضا خواهید داشت.
• بازاریابی عضوگیری سوم شخص که در آن شما فرد یا شرکت دیگری را مسئول فرآیند پرداخت می کنید و در هنگام خرید یک کد در صفحه تایید نهایی و تشکر خرید مشتری برای اثبات خرید درج خواهد شد.
این شیوه معمولا به نفع فروشگاه ها است و اگر تازه یک فروشگاه اینترنتی راه انداخته باشید، ثبت نام اعضا برای خرید کالا به سهولت بیشتری انجام می شود و روش مناسب تری برای شما است.
• بازاریابی عضوگیری اول شخص که همه چیز را در سرورهای خود پیگیری می کنید.
با این شیوه، کنترل همه چیز را بر عهده دارید: اطلاعات اعضا و بازاریابان، اطلاعات پیگیری فروش، بررسی و چک کردن پرداخت در اختیار شما است. این روش برای بازاریابان اغلب مشکل ترین شیوه برای همکاری با شما است و انها کمتر به این شیوه روی خوش نشان می دهند.


در ادامه به تشریح برخی از شیوه های کلاهبرداری های بازاریابان که تلاش می کنند شما را فریب داده و درخواست حقوق کنند، می پردازیم. همه این ترفند ها را در همه شیوه های بازاریابی عضو گیری (که ۳ تا از آنها در بالا معرفی شد) نمی توان به کار برد، بنابراین این شمائید که باید تصمیم بگیرید که در هنگام استفاده از هر روش باید مراقب چه نکاتی باشید.


• رندی, رفرش کننده صفحه خرید!
اگر شما از شیوه بازاریابی شخص ثالث استفاده کنید، به خصوص حالتی که آن شخص فرایند پرداخت را بر عهده نداشته باشد، باید مواظب رندی (Randy، یک نام فرضی برای مثال) باشید: شخصی به نام رندی یکی از اقلام شما را خریداری می کند (او حتی ممکن است واقعا آن را بخواهد) و به این منظور به صفحه تایید پرداخت هدایت می شود – صفحه ای که در ان کد بازاریاب معرفی کننده کالا برای خرید در آن گنجانده شده - و در این صفحه رندی به عمد صفحه را بارها و بارها رفرش (بارگذاری مجدد) می کند.

گاهی اوقات او این کار را زیاد و به عمد انجام می دهد، و گاهی اوقات به نرمی و بدون اینکه کارش جلب توجه کند صفحه را رفرش کند. یا شاید او کد را کپی کرده و آن را به سایت دیگر که فکر می کند مربوط به شما است کپی کند، تا به این شیوه کمکی به شخص بازاریاب در دریافت دستمزد بیشترکرده باشد (راه های بسیاری برای انجام این کار وجود دارد.)





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: سایت رسیک]
[مشاهده در: www.ri3k.eu]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 475]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن