تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):دانش روشنى بخش انديشه است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821245421




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

رييس جمهوري انتظار دارد كارها در كشور با سرعت بيشتري پيش رود


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: رييس جمهوري انتظار دارد كارها در كشور با سرعت بيشتري پيش رود
تهران-خبرگزاري جمهوري اسلامي (ايرنا): سخنگوي دولت با بيان اينكه افق آينده كشور رو به رشد و پيشرفت بوده و با داشتن فرصت هاي كم و كارهاي زياد بايد به سرعت به اين سمت پيش رويم ،‌ گفت كه اين انتظاري است كه رييس جمهوري دارد.


به گزارش ايرنا، "غلامحسين الهام "، يكشنبه شب در نشست پيگيري روند و پيشرفت فيزيكي طرح هاي مصوب دولت در روستاي كهنه حصار كه تا حوالي بامداد دوشنبه به طول انجاميد تصريح كرد: روستاها هويت ما بوده و روستاييان عامل استقلال كشورهستند.
وي اظهارداشت : خداوند نعمت خود را با دست هاي پينه بسته اين روستاييان به ما عطا مي فرمايد و بايد اين كانون جوشش روزي خداوند را عزيز بداريم .
الهام گفت : جوانان روستاها بايد به اين كانون برگردند و دولت موظف است هيچ جايي از كشور را فراموش نكند كه فراموش هم نمي كند.
سخنگوي دولت ،‌ همكاري و همدلي مردم و مسئولان را گامي مهم و ركن اصلي در كارها دانست و خاطرنشان كرد: هيچ روستا و احدي از شهروندان از نگاه دولت دور نيست و دولت بويژه براي اشتغالزايي تلاش مي كند.
وي اضافه كرد: تمامي زمينه هاي صنعتي و اقتصادي در روستاها بايد فراهم و ظرفيتها براي اشتغال و اسكان روستاييان در روستاها مهيا شود.
الهام با تاكيد به آمادگي دولت براي كمك به اجراي طرح ها و فعاليت هاي اقتصادي در روستا ها، به بهسازي راه روستايي كهنه حصار اشاره كرد و گفت : نتايج كارها نشان مي دهد كه مسوولان استان همدان در كارشان جدي بوده و پرتلاش كار مي كنند.
سخنگوي دولت با بيان اينكه ، در حوزه هاي ديگر نيز كارهاي خوبي شروع شده است ،از بهره برداري پروژه آب روستاي كهنه حصار در هفته آينده خبر داد و افزود: مقاوم سازي مسكن روستايي نيز روند خوبي را دنبال مي كند.
وي تصريح كرد: شبكه تلفن هاي ثابت خانگي و همراه در روستاي كهنه حصار و در ديگر روستاهاي اطراف آن نصب و زمين ورزشي كهنه حصار نيز آماده سازي مي شود.
الهام ، سرعت و روند كار با گذشت حدود سه ماه از سفر رييس جمهوري به اين روستا را " خوب" توصيف كرد و اظهار داشت : سال آينده در هفته دولت مسير روستاي كهنه حصار با سه ميليارد و 900 ميليون ريال اعتباري كه تاكنون تخصيص داده شده به طور كامل بهسازي مي شود.
سخنگوي دولت به اختصاص يك ميليارد و 500ميليون ريال تسهيلات از محل صندوق مهر امام رضا(ع ) براي اشتغالزايي در روستاي كهنه حصار اشاره و خاطرنشان كرد: براي سه روستاي اطراف اين روستا نيز هر كدام به همين ميزان اعتبار اختصاص يافته است .
وي گفت : تامين كود كشاورزي براي روستاها در جلسه اخير هيات دولت مطرح شد و با توجه به اقدامات لازم صورت گرفته در تامين كود، جهاد كشاورزي بايد كارها را با سرعت عمل بيشتري پيش ببرد.
سخنگوي دولت اضافه كرد: تصويب ساخت هشت شهرك صنعتي در سفر دوم هيات دولت در همدان براي سرعت بخشيدن به كارها است.
وزير دادگستري با اشاره به پيگيري وضعيت اراضي روستاييان روستاي كهنه حصار كه گفته مي شود فردي اقدام به تصاحب آنها كرده است ،گفت : تاكنون نماينده اي از وزارت دادگستري و يك گروه ديگر براي اين امر به روستاي كهنه حصار اعزام شده اند.
الهام بر حل مصالحت آميز مشكل اراضي منطقه تاكيد كرد.
رييس مناطق محروم كشور نيز با بيان اينكه روستاي كهنه حصار مي تواند براي ديگر روستاهاي محروم كشور الگو باشد،
گفت: لازم است با توجه به خشكسالي ، صنايع وابسته كشاورزي كه به آب نياز ندارند در روستاها ايجاد شود.
" بشارتي" افزود: صنايع را بايد به روستاها آورد تا به عنوان ضربه گير خسارت خشكسالي ، كشاورزي را حفظ كنند.
وي اظهار داشت : در روستاها كشت و كار بايد متنوع و صنعت ، كشاورزي و خدمات مدرن ايجاد شود.
رييس مناطق محروم كشور تصريح كرد: اينكه در دولتي، رييس جمهوري و ديگر اعضاي هيات دولت محروم و دور ترين مناطق را پيدا كرده و به اين مناطق سفر مي كنند نشان از عدالت گستري آن دارد.
بشارتي بر لزوم بهره برداري از تمامي مصوبات هيات دولت در روستاي كهنه حصار تاكيد كرد.
پيش از اين نشست با حضور معاون عمراني استاندار همدان جلسه اي در محل فرمانداري كبودرآهنگ براي آگاهي از آخرين وضعيت مصوبات تشكيل شد.
روستاي كهنه حصار، پنجم ارديبهشت امسال در دور دوم سفرهاي استاني هيات دولت ميزبان دكتر "محمود احمدي نژاد"، بود.
تصويب پنج مصوبه از جمله در بخشهاي بهسازي راه روستايي ، تامين آب كشاورزي ، ايجاد قنات و استخر، ايجاد زمين ورزشي و مقاوم سازي مسكن روستايي رهاورد حضور سرزده رييس جمهوري در اين روستا بود.
كهنه حصار از توابع بخش گل تپه شهرستان كبودرآهنگ با داشتن حدود 80 خانوار و جمعيتي 600 نفري در حدود 130 كيلومتري شهر همدان واقع شده است.
564/ 645 / 1324
 دوشنبه 21 مرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 69]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن