تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 29 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):خداى تعالى كتابى راهنما فرستاد و در آن خوب و بد را روشن ساخت. پس راه خوبى را پيش گ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816579480




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

روي خط حادثه


واضح آرشیو وب فارسی:ابتکار: روي خط حادثه
مردي با 86 زن و 170 فرزند!
يك مبلغ مذهبي اهل نيجريه دهها زن و فرزند دارد.روزنامه اينترنتي روسي اوترا در شماره اخير خود مي نويسد: محمد بللو ابوبكر هشتاد و چهار ساله كه داراي هشتاد و شش همسر و يكصدو هفتاد فرزند است به ساير مردان توصيه مي كند تجربه وي را تكرار نكنند.اين مرد كه قبلا معلم بوده در ايالت نيجر زندگي مي كند و معتقد است كه تنها با كمك پروردگار است كه از عهده انجام چنين مسئوليت دشواري بر ميآيد.بنا به اين گزارش سن بيشترهمسران اين مرد از يك چهارم سن خود وي كمتر و سن بسياري از همسرانش از سن فرزندانش هم كمتر است.وي تاكيد كرده اين خود زنها هستند كه به خاطر تواناييهاي خاص وي در درمان بيماري ها با وي ازدواج مي كنند.ضمنا نه خود ابوبكر و نه هيچ يك از زنانش كار نمي كنند. وي ازاشاره به منبع درآمد براي امرار معاش چنين خانواده بزرگي خودداري مي كند ولي هر روز حداقل سه كيسه برنج يعني حدود دوازده كيلوگرم در منزل وي طبخ مي شود كه ارزشآن نهصد و پانزده دلار است.

45 جنازه در گل و لاي
جاري شدن سيل و رانش زمين در شمال ويتنام 92 كشته و ناپديد بر جا گذاشت. بارش پياپي شديد باران و جاري شدن سيل كه با رانش زمين همراه بود شب گذشته بخشهايي از شمال ويتنام را فرا گرفت.به دنبال اين رخداد،صدها خانه ويران شد و هزاران نفر از سيلزدگان مجبور به ترك خانه هاي خود شده اند.كمك رسانان تا كنون 45 جنازه را از بين گلولاي بيرون كشيدند.مقامهاي ويتنام در پي ادامه بارندگي ها، از احتمال سيل و رانش زمين در بيش تر منطقه ها ابراز نگراني كردند. به گزارش ايسكانيوز، يكي از مقامهاي استان «لائوكايي»ويتنام تاكيد كرد: 47 نفر تاكنون بر اثر رانش زمين ناپديد شده اند كه هيچ ردي از آنان در دست نيست. بيم اين مي رود در پايان عمليات جست و جو، شمار جان باختگان باز هم افزايش يابد.

برخورد مرگبار قطار با اتوبوس
برخورد مهيب قطار با يك دستگاه خودروي جمعي در گرجستان 14 نفر را به كام مرگ كشاند. قطار مرگ ديروز در منطقه «سامگرالو» بخش غربي گرجستان به دلايل نامعلومي به شدت به يك دستگاه اتوبوس حامل مسافران خورد و فاجعه آفريد.به دنبال اين رخداد مرگبار، كمك رسانان به قربانگاه رفتند; جنازه هاي دست كم 14 مسافر را از ميان آهن پاره ها بيرون كشيدند و زخميها را به بيمارستان فرستادند. به گزارش ايسكانيوز، پليس به جزييات بيشتر اشاره نكرده و تحقيق درباره علت اصلي بروز اين رخداد مرگبار در حالي ادامه دارد كه بيم افزايش شمار قربانيان مي رود.

رد رشوه 22 ميليوني توسط يك استاد دانشگاه
ابتكار-فردي كه قصد تطميع يك استاد دانشگاه را داشت توسط حراست شهرداري تهران و با هماهنگي پليس امنيت تهران دستگير شد.به گزارش روابط عمومي حراست شهرداري تهران، فردي به نام «م-ع» كه در حين انجام محاسبه غير واقعي بر روي املاك شهرداري تهران با همكاري يك استاد دانشگاه بود با اطلاع اين استاد دانشگاه به حراست شهرداري تهران فرد مذكور در هنگام دادن پيش قسط اول رشوه به مبلغ 60 ميليون ريالي از كل رشوه 22 ميليون ريالي توسط حراست شهرداري و مراجع قضايي و انتظامي دستگير و روانه زندان شد.

قتل به خاطر سوار كردن مسافر
جوان 28 ساله اي كه پس از درگيري با فردي ميانسال بر سر سوار كردن مسافر با وارد كردن ضربات چاقو منجر به قتل وي شد، به قصاص محكوم شد.حدود ساعت 23، نهم تير 85، ماموران انتظامي در پي اعلام مركز فوريت هاي پليس 110 مبني بر وقوع يك فقره درگيري منجر به قتل در حوالي خانيآباد براي بررسي موضوع به محل اعزام شدند.ماموران پس از مراجعه به محل با مشاهده جسد جواني كه در كنار خيابان افتاده بود با انتقال وي به پزشكي قانوني بلافاصله تحقيقات خود را پس از دستگيري قاتل آغاز كردند.به گزارش باشگاه خبرنگاران، متهم 28 ساله با هويت سعيد-م پس از انتقال به كلانتري با اعتراف به جرم خود گفت: براي سواركردن مسافر منتظر بودم كه ناگهان مقتول به من اعتراض كرد و گفت: حق ندارم جايي كه وي كار مي كند مسافر سوار كنم و به خاطر اين اعتراض با وي درگير شدم و چندين ضربه چاقو به پهلويش زدم اما قصد قتل و كشتن وي را نداشتم.بر اساس اين گزارش، پرونده متهم پس از تكميل تحقيقات و اخذ آخرين دفاعش با كيفر خواست صادره به دادگاه ارسال كه وي بنابر راي صادره به اتهام قتل عمدي به قصاص محكوم و پرونده اش براي رسيدگي نهايي در اجراي احكام بررسي شد.

كشف يك كيلوگرم شيشه در جاروبرقي!
سرپرست دادسراي فرودگاه از دستگيري قاچاقچي شيشه كه با جاسازي كردن بيش از يك كيلوگرم شيشه در جارو برقي قصد انتقال آن را از طريق هواپيما به اهواز را داشت خبر داد. اين فرد كه يك مرد 35 ساله است ديروز در حالي كه قصد انتقال يك هزار و 80 گرم مواد مخدر شيشه را داشت در فرودگاه مهر آباد دستگير شد.اين فرد كه مسافر پرواز تهران به اهواز بود با جاسازي اين مقدار مواد مخدر در جارو برقي قصد انتقال آن را به اهواز داشت كه توسط ماموران شناسايي و دستگير شد.اين فرد با قرار بازداشت موقت روانه زندان و دستورات قضايي براي چگونگي روند رسيدگي به اين پرونده صادر شده است.

11 كشته و مجروح در ورزشگاه همدان
11 كارگر ورزشگاه در دست ساخت انقلاب همدان با فرو ريختن يكي از ستون هاي اين وزرشگاه، در زير آوار مدفون شدند. يكي از ستون هاي اين مجموعه ورزشي در حال احداث، در ساعت 10 صبح روز جمعه فرو ريخت. 9 نفر از گارگران، ساعت 14 ديروز از زير آوار بيرون آورده و به بيمارستان هاي بعثت و آتيه منتقل شدند و دو تن از كارگران نيز به علت شدت جراحات جان باختند. در ساعات اوليه وقوع حادثه، موضوع توسط مركز فوريت هاي پليس 110 به واحدهاي امدادي اعلام و تلاش براي نجات كارگران آغاز شد. تاكنون علت ريزش ستون مجموعه ورزشي مشخص نشده و موضوع در حال پيگيري است. معاون امور عمراني استاندار همدان در اين رابطه به ايسنا، گفت: ورزشگاه شش هزار نفري انقلاب، جزو پروژه هاي ملي در حال ساخت است. سيد حسن موسوي با بيان اين كه اين پروژه تاكنون حدود 30 درصد پيشرفت فيزيكي داشته است، بيان كرد: روز جمعه، قسمتي از سر در ورودي اين ورزشگاه فرو ريخت كه موجب كشته شدن دو كارگر و زخمي شدن 9 كارگر ديگر شده است. وي خاطر نشان كرد: در حال حاضر علت دقيق حادثه مشخص نشده، اما در هر صورت، پيمانكار موظف به رعايت نكات ايمني بوده است.

سرعت غيرمجاز مرگبار
جمعه شب بر اثر بي احتياطي راننده يك دستگاه پژو در جاده اهواز سربندر هر پنج سرنشين آن كشته شدند.به گزارش باشگاه خبرنگاران بنابر اعلام مركز فوريت هاي پليس مبني بر وقوع يك فقره آتش سوزي خودرو در مسير جاده اهواز به سربندر، ماموران بلافاصله به محل اعزام شدند و در بررسي هاي به عمل آمده مشخص شد كه يك دستگاه خودرو پژو 405 بر اثر بي احتياطي و سرعت غير مجاز پس از واژگوني دچار حريق شده و هر پنج نفر سرنشين آن جان خود را از دست دادند.

كلاهبرداري با شناسنامه جعلي
فردي كه با افتتاح حساب با شناسنامه جعلي اقدام به كلاهبراري كرده بود، پس ازشناسايي به دستور مقام قضايي صبح امروز 19 مرداد راهي زندان شد.رامين -ع با مراجعه به دادسرا و طرح شكايتي گفت: چندي پيش فردي به مغازه ام مراجعه و مقداري لوازم يدكي خودرو خريداري كرد و در ازاي لوازم موردنظر مبلغ 560 هزار تومان به صورت چك ارائه كرد. وي افزود: از موعد مقرر هنگامي كه براي نقد كردن چك به بانك رفتم، متوجه شدم فاقد اعتبار و جعلي مي باشد به همين منظور براي طرح شكايت به دادسرا آمدم.براساس اين گزارش، پس از ثبت شكايت شاكي تحقيقات در اين زمينه آغاز شد كه پس ازبررسي هاي صورت گرفته و شناسايي متهم توسط شاكي از طريق چهره نگاري، متهم مورد نظر دستگير شده و هم اكنون در زندان به سر مي برد.يادآور مي شود، پس از مواجهه حضوري متهم با هويت جواد -الف با شاكي، وي اعتراف به جرم خود مبني بر كلاهبرداري از طريق افتتاح حساب با شناسنامه جعلي وي و گرفتن دسته چك و استفاده از آن كرد و با صدور قرار قانوني به زندان بازگردانده شد.
 شنبه 19 مرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ابتکار]
[مشاهده در: www.ebtekarnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 177]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن