تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 27 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):با احمق مشورت نکن و از دروغگو یارى مجو و به دوستى زمامداران اعتماد مکن.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

سرور اختصاصی ایران

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

خانه انزلی

تجهیزات ایمنی

رنگ استخری

پراپ فرم رابین سود

سایت نوید

کود مایع

سایت نوید

Future Innovate Tech

باند اکتیو

بلیط هواپیما

بلیط هواپیما

صمغ های دارویی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1799894058




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

ميز خبر


واضح آرشیو وب فارسی:آفرينش: ميز خبر
دعوت رئيس قوه قضاييه به كميسيون امنيت ملي

گروه سياسي: آيت الله محمود شاهرودي، رئيس قوه قضائيه، اين هفته به كميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس دعوت شده است تا نشست مشتركي با اعضاي اين كميسيون داشته باشد.منوچهر متكي وزير امورخارجه نيز با حضور در اين كميسيون به سوالات داريوش قنبري، نماينده ايلام، مصطفي كواكبيان، نماينده سمنان و حسينعلي شهرياري، نماينده زاهدان پاسخ مي دهد. مسئولان وزارت اطلاعات نيز به اين كميسيون مي آيند تا گزارشي را تقديم نمايندگان آن كنند.بررسي طرح حفظ حريم دانشگاه ها و مراكز آموزش عالي و حوزه هاي علميه و بيوت مراجع تقليد، لايحه اصلاح قانون شهرداري، طرح تدوين و تنقيح قوانين و مقررات كشور و لايحه شفاف سازي و رسيدگي به اموال و دارايي هاي مسوولين كشور پس از پيروزي انقلاب اسلامي و لايحه پيشگيري از وقوع جرم، نيز در دستور كار اين كميسيون است.

عباسپور:بازنشستگي اساتيد، شائبه سياسي ندارد

گروه سياسي: رييس كميسيون آموزش و تحقيقات مجلس برخي ادعاها مبني بر سياسي بودن بازنشستگي برخي از اساتيد را رد كرد و گفت: اين ديدگاه از سوي هر شخصيتي مطرح شود، پذيرفتني نيست و كميسيون آموزش و تحقيقات تا كنون به چنين موضوعي برخورد نكرده است. "علي عباسپور تهراني فرد" ديروزدر گفت و گو با ايرنا، افزود: بازنشستگي اين اساتيد نظير ساير افراد جامعه به اين دليل است كه به سن بازنشستگي رسيده اند. وي تصريح كرد: اينكه برخي ادعا مي كنند كساني كه مخالف دولت هستند بازنشسته مي شوند، مطلبي كذب است كه از سوي برخي با اهداف خاص مطرح مي شود. عباسپور تصريح كرد: ما معتقديم اساتيدي كه داراي بازدهي علمي بالايي هستند و از لحاظ فيزيكي نيز در سلامت به سر مي برند، حتي اگر به سن بازنشستگي هم رسيدند، نبايد بازنشسته شوند.

آقايي:خاتمي گزينه خوبي براي ائتلاف است

گروه سياسي: عضو شوراي مركزي حزب كارگزاران گفت: خاتمي گزينه مناسبي براي به ائتلاف رسيدن اصلاح طلبان است. هدايت آقايي، در گفت وگو با "ايلنا" در مورد تشكيل دولت "وحدت ملي" گفت: ظاهرا اين خبر تكذيب شده است. به نظر من هم اساس اين بحث، قوي و محكم نيست. بنابراين در صحت بحثي كه از جانب آقاي ناطق نوري مطرح شده است، ترديد دارم.به گفته وي دولت "وحدت ملي" زماني تشكيل مي شود كه كشور به لحاظ افتراق به بن بست رسيده باشد و به نوعي نزاع داخلي در كشور در جريان باشد. اما كشور ما در چنين شرايطي نيست.عضو شوراي مركزي حزب كارگزاران افزود: اگر اصلاحاتي در انتخابات صورت بگيرد، نيازي به دولت وحدت ملي نداريم. بويژه آنكه نوع نظارت هاي اعمال شده بر انتخابات، مانع حضور تعداد زيادي از كانديداها و دخالت هاي رسمي و غيررسمي آنان در انتخابات مي شود. اگر اين مشكلات حل شود، ديگر نيازي نيست كه گروه ها مرزهاي جناحي خود را ناديده بگيرند و دولت وحدت ملي را تشكيل دهند.آقايي تشكيل دولت "وحدت ملي" را غير ممكن ندانست و گفت: تشكيل اين دولت ممكن است ولي در حال حاضر نيازي به آن نيست.اين عضو حزب كارگزاران تصريح كرد: اگر شرايط كشور به آنجا برسد كه گروه ها مرزبندي جديدي را براي خود ترسيم كنند، قطعا افرادي مثل ناطق نوري مي توانند نقش محوري در آن داشته باشند.وي در خصوص بحث دولت "وحدت ملي" و اينكه ناشي از وضعيت موجود است، خاطرنشان كرد: گروه هاي سياسي آنقدر دچار اختلاف در مورد مسائل جزئي شدند و به آنها پرداختند كه گروه هاي تندرويي كه با منطق خردگرايي همخواني ندارند، سر كار آمدند.

موتلفه:فعلا نام كسي را براي انتخابات اعلام نمي كنيم

گروه سياسي: دبير كل حزب موتلفه اسلامي گفت كه حزب متبوعش معتقد است بايد سليقه ها و جريان هاي مختلف سياسي در جامعه فعاليت داشته باشند تا مردم بتوانند از ميان آرا و نظرات متنوع، برترين را انتخاب كنند.محمدنبي حبيبي در گفت وگو با ايسنا، افزود: نظام اسلامي از تعامل و تضارب فكري ميان گروه هاي مختلف نه تنها ضرر نمي كند، بلكه با توجه به ستون هاي محكم انقلاب، از آن سود هم خواهد برد. وي درباره حمايت از دولت نيز تصريح كرد : پشتيباني اصولي و نه بي چون و چرا از اين دولت بر اساس حمايت هاي رهبر انقلاب از آن، در دستور كار حزب موتلفه اسلامي قرار دارد. حبيبي در بخش ديگر اين گفت وگو، گفت كه تا زماني كه اصول گرايان در زمينه معرفي يك نامزد واحد براي انتخابات به نتيجه نرسند اين حزب نام فردي را براي نامزدي انتخابات رياست جمهوري اعلام نمي كند. دبير كل حزب موتلفه هم چنين با اشاره به اين كه انتخابات مجلس هشتم نشان داد همفكري اصول گرايان در زمينه معرفي نامزدهاي واحد به نفع اين طيف سياسي خواهد بود، اظهار كرد: در انتخابات مجلس هشتم نيز دبيران حزب موتلفه تنها به شرطي مجاز به نامزدي بودند كه با حمايت كامل جريان اصول گرايي وارد صحنه شوند.

شكايات غيردولتي از رسانه ها پس گرفته نمي شود

گروه سياسي: مشاور مطبوعاتي رييس جمهور، گفت: تنها شكايات دولت از مطبوعات، پس گرفته خواهد شد.علي اكبر جوانفكر در پاسخ به سوال خبرنگار "ايلنا"، مبني براينكه "آيا شكايات عليه روزنامه "شرق"و سايت "بازتاب" نيز براساس درخواست رئيس جمهور، بازپس گرفته خواهد شد"، اظهار داشت: رئيس جمهور از دستگاه هاي دولتي خواست تا شكايات خود را از نشريات پس بگيرند. اين مساله شامل روزنامه هايي مانند شرق و يا سايت بازتاب نمي شود، زيرا شكايت از اين دو رسانه، از سوي دولت صورت نگرفته است. محمود احمدي نژاد در نشست اخير خود با خبرنگاران به مناسبت روز خبرنگار، گفته بود: از دستگاه هاي دولتي مي خواهيم كه اگر شكايتي عليه رسانه اي دارند، به مناسبت روز خبرنگار و اين اعياد مبارك از آن صرف نظر كنند. به گزارش "ايلنا" دبيرخانه "كار گروه تعيين مصاديق غيرمجازاينترنتي براساس آيين نامه ساماندهي فعاليت پايگاه هاي اطلاع رساني مصوب 29 مرداد85 مبني بر ممنوعيت هرگونه اقدام عليه قانون اساسي و يا تفرقه افكني و خدشه در وحدت و وفاق ملي و تماميت ارضي و يا القاي بدبيني و نا اميدي در مردم نسبت به مشروعيت و كارآمدي نظام و مفاد بند " خ " همان آيين نامه مبني بر ممنوعيت توهين به اشخاص حقيقي و حقوقي ، مفاد بند " ژ" همان آيين نامه مبني بر ممنوعيت نشر اكاذيب وافترا»، وبا توجه به كثرت مطالب مشتمل بر تخلفات فوق در پايگاه اطلاع رساني بازتاب، اين پايگاه را مصداق پايگاه هاي غيرمجاز اينترنتي دانست و ادامه هرگونه فعاليت اين پايگاه را غير قانوني و ممنوع اعلام كرد. روزنامه شرق نيزبا حكم هيات نظارت بر مطبوعات، به دليل درج اتهاماتي كه مهمترين آنها مصاحبه با "ساقي قهرمان"سردبير يك نشريه چاپ آلمان و همچنين چاپ كاريكاتوري يكي از مسوولان كشور، توقيف شد.

2 تغيير دولت در تقسيمات كشوري

گروه سياسي: دولت با ايجاد تغييرات ساختاري در دو بخش استان هاي آذربايجان شرقي و خوزستان موافقت كرد. به گزارش پايگاه اطلاع رساني دولت، وزيران عضو كميسيون سياسي-دفاعي دولت بنا به پيشنهاد وزارت كشور و با توجه به اختيارات تفويض شده هيئت وزيران به وزراي عضو كميسيون مذكور در اصلاح تقسيمات كشوري، با ايجاد بخش سوسن به مركزيت روستاي ترشك متشكل از دهستان هاي سوسن شرقي و سوسن غربي در تابعيت شهرستان ايذه در استان خوزستان، موافقت كردند. وزراي عضو كميسيون سياسي - دفاعي دولت در راستاي تصميمات خود در خصوص اصلاح تقسيمات كشوري، همچنين با تغيير نام بخش انزاب از توابع شهرستان شبستر در استان آذربايجان شرقي به بخش تسوج موافقت كردند. اين دو مصوبه در تاريخ 1387/5/13 از سوي پرويز داودي، معاون اول رييس جمهور براي اجرا ابلاغ شد.

تشكيل فراكسيون رسانه در مجلس

گروه سياسي: نماينده مردم اردبيل، نير و نمين گفت: در راستاي حمايت از خبرنگاران و مطبوعات به زودي فراكسيون رسانه، ارتباطات و روابط عمومي در مجلس هشتم شكل خواهد گرفت. قاسم محمدي در گفتگو با مهر، اظهار داشت: مجلس هشتم پشتباني مطلوب و گسترده اي از فعاليتهاي راسانه اي به عمل آورده و براي حل مشكلات خبرنگاران توجه ويژه اي دارد.وي عنوان كرد: مجلس با آگاهي عميق از مشكلات خبرنگاران و دست اندركاران رسانه هاي گروهي از جمله مسكن با بيمه، امنيت شغلي، در آمد و ... در صدد است با ارائه راهكارهاي مناسب و ثمربخش، مشكلات اين قشر فرهنگي را كاهش و رفع نمايد.وي در ادامه بر اعتماد مسئولان به خبرنگاران و فعالان عرصه قلم و مطبوعات تاكيد كرد و افزود: رفتار درست و منطقي با خبرنگاران و ارائه اخبار و اطلاعات درست و صحيح به رسانه هاي گروهي در حل بسياري از مشكلات جامعه موثر خواهد بود.محمدي اظهار كرد: اين اعتماد فضاي مطلوب رسانه اي را در جامعه فراهم آورده و كمك خواهد كرد تا با تنوير افكار عمومي و باز شدن روزنه هاي اميد در افكار و اذهان مردم، مسير رشد و تعالي جامعه فراهم آيد.وي با بيان اينكه خبرنگاري حرفه سخت و حساسي است، تصريح كرد: خبرنگاران بايد با رعايت اصول اخلاقي و شاخصه سرعت و دقت خود را در برابر مردم پاسخگو دانسته و مطالب را به صورت واقعي منتشر نمايند.
 شنبه 19 مرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: آفرينش]
[مشاهده در: www.afarineshdaily.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 297]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن