تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):پيامبر خدا هنگام نشستن، بيشتر رو به قبله مى نشست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821189593




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

جشنواره جاكارتا و اختصاص بخش ويژه‌اي به نمايش فيلم‌هاي ايراني


واضح آرشیو وب فارسی:موج: جشنواره جاكارتا و اختصاص بخش ويژه‌اي به نمايش فيلم‌هاي ايراني
خبرگزاري موج - سومين جشنواره بين‌المللي آسيا فيلم «جاكارتا_نت پك» در اندونزي بخش ويژه‌اي را به نمايش‌ فيلم‌هاي ايراني اختصاص داده است.
به گزارش موج به نقل از روابط عمومي كانون پرورش فكري كودكان و نوجوانان، در اين بخش 13فيلم بلند و كوتاه زنده و پويانمايي ايراني، از توليدات كانون در روزهاي 19 تا 24 مرداد براي تماشاگران اندونزيايي به نمايش گذاشته مي‌شود.
همچنين ابراهيم فروزش كارگردان سرشناس سينما نيز به عنوان نماينده ايران در جشنواره جاكارتا شركت كرده است تا تماشاگران اين جشنواره را با سينماي ايران بيشتر آشنا كند.
بر اساس اين گزارش بخش ويژه ايران در جشنواره فيلم «جاكارتا_نت پك» فيلم‌هاي "بچه‌هاي نفت" ابراهيم فروزش، "مادر بزرگ پرنده" و "كشاورز و گاو" فاطمه گودرزي، "مدادقرمز و كلاغ سياه" هادي يقين‌لو، "ماه بود و روباه" بابك نظري، "شنگول و منگول" فرخنده ترابي و سيدمرتضي احدي، "ماهي رنگين كمان" فرخنده ترابي، "بازگشت به خانه" بهزاد فراهت، "كوه جواهر" و "بهادر" عبدالله عليمراد، "لي‌لي لي‌لي حوضك" وجيه‌الله فرد مقدم، "حكايت شيرين" محمدرضا عابدي، و "موشه و درخت سيب" ناهيد صمدي‌امين را بر روي پرده مي‌برد.
هر ساله هزاران نفر از جمله 50 فيلم‌ساز و منتقد سينمايي در اين جشنواره به تماشاي حدود 250 عنوان فيلم مي‌نشينند.
برگزاري همايش‌هاي تخصصي، كارگاه آموزشي با مضمون «تغيير و دگرديسي» با تأكيد بر مذهب در آسياي جنوب شرقي و سخنراني از برنامه‌هاي ديگر جشنواره «جاكارتا_نت پك» به شمار مي‌رود.
نت پك (شبكه ارتقاي سينماي آسيا) در سال 1990 بنياد گذاشته شده و مركز آن در سنگاپور است و 14 مركز آن در كشورهاي آسيايي و 5 مركز نيز در كشورهاي غير آسيايي قرار دارد.
اين مركز فرهنگي با هدف بالا بردن سطح كيفي سينما در آسيا جايزه نت _پك را به استعدادهاي نوين و فيلم‌هاي برجسته در جشنواره‌هاي معتبري مانند برلين، كن، ونيز، روتردام، پوسان، هاوايي و سنگاپور اهدا مي‌كند كه فيلم "بوي كافور، عطر ياس" بهمن فرمان‌آرا از جمله فيلم‌هاي ايراني است كه پيشتر اين جايزه را به خود اختصاص داده بود.
سومين جشنواره بين‌المللي آسيايي «جاكارتا _ نت پك» روز 19 مرداد در اندونزي آغاز شده است و تا 24 مرداد به كار خود ادامه مي‌دهد.
 شنبه 19 مرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 60]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن