تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 23 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر كس از مكّه بر گردد و تصميم داشته باشد كه سال بعد هم به حجّ برود، بر عمرش افزو...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1806342339




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

مشعل بيست و نهمين دوره بازيهاي المپيك در شهر پكن روشن شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایران اسپورت: مشعل بيست و نهمين دوره بازيهاي المپيك در شهر پكن روشن شد


تهران IranSport.Net - آئين افتتاحيه بيست و نهمين دوره بازيهاي المپيك تابستاني ، شامگاه جمعه با حضور بيش از يكصد هزار نفر در ورزشگاه "لانه" شهر پكن پايتخت چين برگزار شد. در اين مراسم كه از ساعت 08/20 دقيقه روز جمعه به مدت حدود چهار ساعت برگزار شد ، صدها نفر از روساي جمهوري و رهبران بلندپايه كشورهاي مختلف حضور داشتند.
"محمد علي آبادي" معاون رئيس جمهوري و رئيس سازمان تربيت بدني و شماري از روساي فدراسيون هاي ورزشي ايران ، "جواد منصوري" سفير ايران در چين و شماري از ايرانيان مقيم شهر پكن از جمله ميهماناني بودند كه در مراسم افتتاحيه جضور داشتند.
مراسم افتتاحيه راس ساعت اعلام شده با آتش بازي و نورافشاني آغاز شد و دهها هزار جمعيتي كه از ساعت ها قبل خود را به ورزشگاه "لانه" شهر پكن رسانده بودند ، به جشن و شادماني پرداختند.
در ابتداي اين مراسم كه با حضور "هو جين تائو " رئيس جمهوري خلق چين برگزار شد ، ابتدا 56 نفر از دختران و پسران خردسال چيني به نمايندگي از 56 قوميت اين كشور در حاليكه لباس هاي رنگي و زيبايي بر تن داشتند ، پرچم قرمز رنگ كشور چين را در محوطه ورزشگاه حمل كردند و در همان دقايق اوليه مراسم ، پرچم اين كشور در ورزشگاه برافراشته شد.
مراسم برافراشته شدن پرچم چين در استاديوم "لانه" با شكوه خاصي برگزار شد و هنگام پخش سرود ملي چين به عنوان ميزبان اين بازيها ، هزاران نفر از مردم چين ، يكصدا سرود ملي كشورشان را زمزمه مي كردند.
اجراي هنرهاي سنتي چين ، نورافشاني و آتش بازي ، حركات آكروباتيك ، نورافشاني به صورت ديجيتال و رژه كاروان هاي ورزشي از ديگر برنامه هاي اين مراسم بود.
مراسم رژه كاروان هاي ورزشي كه حدود دو ساعت به طول انجاميد ، با رژه كاروان ورزشي يونان ميزبان قبلي بازيهاي المپيك آغاز شد و همزمان با رژه ، پنج گروه موزيك كه هر كدام معرف يكي از قاره هاي جهان بودند ، به اجراي برنامه پرداختند.
كاروان ورزشي كشورمان در حاليكه خانم "هما حسيني" پرچم مقدس جمهوري اسلامي ايران را حمل مي كرد ، از مقابل جايگاه و در حضور تماشاگران رژه رفت.
همزمان با رژه كاروان ورزشي ايران ، شماري از ايرانيان حاضر در مراسم كه لباس هاي متحد الشكلي را به تن كرده بودند ، ورزشكاران ايراني را تشويق كردند.
در اين مراسم "هو جين تائو" رئيس جمهوري چين ، "ژاگ روگ" رئيس كميته بين المللي المپيك و "ليو چي" رئيس كميته تشكيلاتي بازيهاي المپيك 2008 پكن سخنراني كردند.
سخنرانان اين مراسم ، بازيهاي المپيك را نمادي از صلح و دوستي بين ملتها دانستند و بر ضرورت برگزاري هرچه بهتر اين رويداد تاكيد كردند.
هزاران خبرنگار ، عكاس و تصوير بردار از شبكه هاي مختلف چيني و خارجي ، اين مراسم را به طور زنده و مستقيم تحت پوشش خبري و تصويري قرار دادند.
در خاتمه مراسم افتتاحيه بيست و نهمين دوره بازيهاي المپيك ، مشعل اين بازيها كه در بلندترين نقطه ورزشگاه "لانه" شهر پكن قرار دارد ، به طرز باشكوهي كه در نوع خود بي نظير بود ، روشن شد.
 شنبه 19 مرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایران اسپورت]
[مشاهده در: www.iransport.net]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 110]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن