تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 25 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):غيرت از ايمان است و بى بند و بارى از نفاق.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815867248




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

در پي مثله كردن مرد 35 ساله؛اعتراف به قتل در كمتر از يك ماه


واضح آرشیو وب فارسی:واحد مرکزي خبر: در پي مثله كردن مرد 35 ساله؛اعتراف به قتل در كمتر از يك ماه


اعتماد ملي: تحقيقات جنايي در كمتر از يك ماه به شناسايي عامل قتل و مثله كردن مرد 35 ساله منجر شد. جسد قرباني اين جنايت كه شاهين نام دارد 27 تيرماه سال جاري در فاز دو شهرك پرديس كشف شد و پس از آن بود كه تحقيقات جنايي براي دستگيري عامل يا عاملا‌ن اين جنايت آغاز شد.بازپرس محمدحسين شاملو كه رسيدگي به پرونده را بر عهده دارد روز گذشته در اين باره گفت: عاملا‌ن اين جنايت تصور مي‌كردند اگر سر و دست مقتول پيدا نشود، هويت او براي پليس مبهم خواهد ماند اما آنها نمي‌دانستند كه بازپرس و پليس جنايي با داشتن تنها يك نشانه مي‌توانند موارد بسياري را كشف كنند.

اين گفته‌هاي بازپرس شعبه اول دادسراي جنايي در حالي بود كه ساعتي قبل بازپرس شعبه هفتم اعتراف يكي از دو مظنون به قتل شاهين را اعلا‌م كرده بود. بازپرس محمد شهرياري در اين‌باره گفت: شوهرخواهر شاهين كه صادق نام دارد و 51 ساله است به ارتكاب اين قتل اعتراف كرد و گفت به دليل اينكه او سربار من بود، با او اختلا‌ف داشتم و روز حادثه نيز با نقشه قبلي او را به خانه عمه‌اش بردم و با طناب خفه كردم. وي در تشريح ماجرا گفت: حدود 15 سالي بود كه شاهين با ما زندگي مي‌كرد و علا‌وه بر هزينه‌هاي جاري زندگي اعتياد او از نظر مالي به من فشار مي‌آورد به همين دليل روز حادثه به بهانه اينكه مي‌خواهم درباره زندگي مجزا با او صحبت كنم او را به خانه عمه‌اش بردم، وقتي به زيرزمين رفتيم، او را خفه كردم بعد هم با مثله كردن جسد آن را از زيرزمين خارج كردم.

يك روز كه همسرم خانه نبود جسد را در باغچه خانه خودمان دفن كردم اما وقتي ديدم كه همسرم بي‌قراري مي‌كند، تصميم گرفتم خيالش را راحت كنم. اين متهم ادامه داد: در اولين اقدام از او خواستم براي طرح شكايت به پليس مراجعه كند و مدتي پس از آغاز تحقيقات پليس بود كه قطعاتي از بدن شاهين را در نزديكي خانه‌مان در يك جاي خلوت گذاشتم تا عابران آن را پيدا كنند.

پس از پيدا شدن جسد من به عنوان مظنون بازداشت شدم اما تصور مي‌كردم كه با چند سوال ساده يا در نهايت بازداشت چندروزه ماجرا تمام خواهد شد، اما وقتي پي بردم ماجرا جدي‌تر از آن چيزي است كه فكر مي‌كردم، مجبور به اعتراف شدم.

بازپرس شاملو در بخش ديگري از گفته‌هاي خود در مورد دلا‌يلي كه قاتل بودن صادق را ثابت مي‌كرد، گفت: موارد مختلفي وجود داشت كه خواهر و شوهرخواهر مقتول را در مظان اتهام قرار مي‌داد، اولين موردي كه وجود داشت نوع شكايت و زمان كشف جسد بود؛ صادق و همسرش اعلا‌م كردند شاهين حدود يك ماه قبل ناپديد شده اما آنها تنها دو روز قبل از كشف جسد به پليس مراجعه كردند، همچنين جسد در فاصله نزديكي از خانه اين زن و شوهر كشف شده بود كه احتمال ارتكاب قتل از سوي آنها را تقويت مي‌كرد.

در ادامه تحقيقات متوجه شديم كه لا‌يه خاكي كه در باغچه خانه آنها وجود دارد تازه است و وقتي از خودشان پرسيديم، گفتند: به دليل كثيف شدن باغچه آن را تميز كرده‌ايم، اين در حالي بود كه نگاه از بالا‌ به باغچه‌ نشان مي‌داد باغچه‌ تازه است و دليلي براي نظافت دوباره آن وجود نداشت. از طرفي شواهد نشان مي‌داد كه عمق باغچه نيز زير و رو شده و اين ربطي به تميز كردن ندارد.

وي همچنين ادامه داد: با پيگيري موضوع معلوم شد صادق قصاب است و معاينات دقيق‌تر نشان مي‌داد كه جسد از سوي فردي تكه‌تكه شده كه در اين كار مهارت داشته است.

همچنين با بررسي وضع مالي خانواده معلوم شد آنها بر سر يك ارثيه با هم اختلا‌ف داشته‌اند و اين موضوع مي‌توانسته به تنهايي انگيزه قتل باشد.

بازپرس شعبه اول در پايان گفت: با توجه به مجموع اين شواهد، صادق و همسرش در همان آغاز تحقيقات با قرار بازداشت در اختيار ماموران اداره ويژه قتل قرار گرفتند. در حال حاضر من از جزئيات اعترافات اطلا‌ع ندارم چون متهم در حضور همكارم بازپرس شهرياري به ارتكاب جنايت اعتراف كرده و مسووليت قتل را پذيرفته است اما با توجه به شواهد به نظر مي‌رسد همسرش نيز با او همدست بوده، چون چال كردن جسد در باغچه و سپس درآوردن آن و بردن به چند خيابان بالا‌تر بدون همكاري خواهر مقتول دور از ذهن به نظر مي‌رسد.

------------

------------
 جمعه 18 مرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: واحد مرکزي خبر]
[مشاهده در: www.iribnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 117]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون
پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن