تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):معناى گفته كسى كه بسم اللّه‏ مى‏گويد، يعنى نشانى از نشانه‏هاى خداوند را بر خود مى‏...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819723127




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

استعلام آنلاين بيمه خودروها در سراسر كشور


واضح آرشیو وب فارسی:سایت رسیک: خبرگزاري فارس: مديرفناوري اطلاعات بيمه مركزي با اشاره به قرارداد بيمه مركزي با سرويس اطلاعات ناجا گفت: سامانه الكترونيكي استعلام بيمه خودرو‌ها هم اكنون براي استفاده شركت‌هاي بيمه مهيا است و چند شركت بيمه‌اي از مزاياي آن استفاده مي‌كنند.

به گزارش خبرنگار اقتصادي باشگاه خبري فارس«توانا»، به نقل از پايگاه اطلاع رساني صنعت بيمه، فرامرز فتح نژاد ضمن بيان اين مطلب كه بيمه مركزي شرايط استعلام از بيمه‌هاي خودروي سراسر كشور را بصورت online فراهم كرده اظهارداشت: بيمه مركزي با انعقاد قراردادي با سرويس اطلاعات ناجا اقدامات مؤثري را براي ارائه سرويس‌هاي ITبراي شركت‌هاي بيمه به وجود آورده است.
مشاور عالي رئيس كل بيمه مركزي در ادامه افزود: در جلسه مشترك اعضاي شوراي عالي بيمه و مديران ارشد بيمه مركزي با سنديكاي بيمه‌گران تصميمات كارآمدي در جهت پيشبرد امور و پيشرفت فعاليت‌هاي بيمه‌اي در كشور اتخاذ گرديده است.
وي اضافه كرد: ايجاد ارتباط سيستمي مؤثر بصورت online براي شركت‌هاي بيمه اين امكان را فراهم مي‌كند كه از طريق فضاي مجازي الكترونيكي بدون فوت وقت از وضعيت خودرو و مالك آن باخبرشده و در زمان صدور بيمه‌نامه‌هاي اتومبيل به اطلاعات خاصي از طريق اين سامانه دسترسي پيدا كنند.
مديرفناوري اطلاعات و ارتباطات بيمه مركزي با اشاره به اينكه سامانه الكترونيكي استعلام از خودرو‌ها هم اكنون براي شركت‌هاي بيمه مهيا و در چند شركت بيمه‌اي از مزاياي آن استفاده مي‌شود، افزود: از آنجا كه صحت اطلاعات مربوط به خودروهاي بيمه شده حائز اهميت زيادي است، اين سامانه الكترونيكي با استفاده از اطلاعات ناجا كه تهيه و تائيد شده است اين امكان را به بيمه‌گران مي‌دهد كه در خصوص مالك خودرو و وسيله نقليه اطلاعات دقيق را كسب كنند.
وي ضمن تأكيد براينكه شركت‌هاي بيمه براي ارائه سرويس مناسب به بيمه‌گذاران نيازمند اطلاعات تأييد شده هستند، تصريح كرد: اين سامانه كه به صورت الكترونيكي در دسترس شركت‌هاي بيمه قرار دارد به مرور زمان از بسياري از تخلف‌ها و تقلب‌هاي احتمالي صنعت بيمه جلوگيري خواهد كرد.
فتح نژاد با اشاره به اينكه موارد مطروحه در نشست اخير مديران بيمه مركزي با اعضاي سنديكاي بيمه گران عنوان شده بود، گفت: شركت كنندگان اين جلسه براستفاده هرچه بيشتر شركت‌هاي بيمه از سرويسي هاي ارائه شده بيمه مركزي كه در اختيار بيمه گران قرار مي‌دهد تاكيد بسيار داشتند؛ تا بدين وسيله از اقدامات مؤثري براي جلوگيري از اتلاف وقت و هزينه شركت‌هاي بيمه برداشته شود.





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: سایت رسیک]
[مشاهده در: www.ri3k.eu]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 58]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن