تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  ghhhhhh
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821251876




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

بيش از۸۰درصد يونانيان نگران بيكاري هستند / طرح يونان براي قانونمند كردن وضع مهاجران در يونان/ اموزش مذهب ارتدوكس در يونان اختياري مي شود


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران جوان: بيش از۸۰درصد يونانيان نگران بيكاري هستند / طرح يونان براي قانونمند كردن وضع مهاجران در يونان/ اموزش مذهب ارتدوكس در يونان اختياري مي شود
بيش از ‪ ۸۰درصد از شهروندان يوناني نگران بيكاري و گراني در كشور خود هستند.
به گزارش باشگاه خبرنگاران ۸۳درصد از شهروندان يوناني نگران وضعيت اقتصادي خود و بخصوص نرخ بيكاري ، گراني سرسام آور و افزايش هزينه‌هاي خدمات اداري‌ها هستند.

اداره آمار اتحاديه اروپا اعلام كرده است كه در جمع ‪ ۲۷كشور عضو اتحاديه اروپا ‪ ۴۷درصد شهروندان نگران بيكاري و افزايش قيمت‌ها در كشورهايشان هستند.

حدود ‪ ۴۷درصد از شهروندان يوناني به علت نداشتن بودجه كافي به تعطيلات تابستاني نخواهند رفت و ‪ ۶۹درصد از آناني كه به مسافرت و تعطيلات مي‌روند در منازل اقوام و آنشايان خود اقامت خواهند كرد.

****طرح يونان براي قانونمند كردن وضع مهاجران اين كشور

يونان خود را براي قانونمند كردن اقامت نسل دوم مهاجران اماده مي كند يونان بالاخره وجود فرزندان مهاجران را به رسميت شناخت.اين هفته پارلمان يونان لايحه مربوط به اعطاي كارت اقامت پنج ساله به بيش از صد و بيست هزار مهاجر غيرقانوني را مورد بررسي قرار مي دهد.

اين افراد كه از پدر و مادري مهاجر قانوني در يونان به دنيا امده اند و سالها در اين كشور اقامت داشته و تحصيلات دبستاني و دبيرستاني خود را در اين كشور سپري كرده اند به يك باره و در سن هجده سالگي مهاجر غيرقانوني شناخته شده اند.

اين افراد مجبور شده اند به كشور والدين خود بروند در حالي كه شناختي از اين كشورها و زبان ان ندارند . انها بايد از موطن والدين خود رواديد براي يونان درخواست كنند.

بطور كلي محافظه كاران حاكم و نيز مخالفان دولت همه بر لزوم تجديد نظر بر سياست مهاجرت اتفاق نظر دارند بخصوص از زماني كه پرفسور الكساندر زاووس مسئول موسسه سياست مهاجرت به دولت يونان در اين باره هشدار داد.

****اموزش مذهب ارتدوكس در يونان اختياري مي شود

وزارت اموزش و ايين هاي مذهبي يونان امروز اعلام كرد اموزش مذهب ارتدوكس كه تا بيش از نود درصد در اين كشور اعمال مي شود و تاكنون هم در همه مدارس كشور اجباري بود از اين به بعد اختياري خواهد شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران در اروپاي شرقي ، وزارت اموزش و ايين هاي مذهبي يونان امروز با انتشار گزارشي در اين باره اعلام كرد دانش اموزان مقطع ابتدايي و متوسطه كه از ديگر كشورها مي ايند مي توانند ديگر در كلاس هاي مذهبي شركت نكنند.

بيش از ده درصد از جمعيت مردم يونان مهاجراني هستند كه از ديگر كشورها يعني از الباني و كشورهاي شرق اروپا به اين كشور امده اند.
 چهارشنبه 16 مرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران جوان]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 142]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن