تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 17 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):جز به یکى از سه نفر حاجت مبر: به دیندار، یا صاحب مروت، یا کسى که...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821591611




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

طرح تفصيلي شهر تهران بر مبناي طرح جامع اين شهر در دست تهيه است


واضح آرشیو وب فارسی:واحد مرکزي خبر: طرح تفصيلي شهر تهران بر مبناي طرح جامع اين شهر در دست تهيه است
تهران/ واحد مركزي خبر/ اجتماعي 1387/05/14
طرح تفصيلي شهر تهران بر مبناي طرح جامع اين شهر در دست تهيه است و پيش بيني مي شود اين طرح تا پايان امسال، براي تصويب به كميسيون ماده پنج ارسال شود.
كاشاني معادن شهرسازي و معماري شهرداري تهران امروز در حاشيه برگزاري جلسه ارتباط مستقيم شهروندان با مديران ارشد شهرداري تهران با اشاره به اينكه طرح جامع شهر تهران را شوراي عالي شهرسازي تهيه كرده است گفت : شهرداري تهران براساس طرح جامع در حال تهيه طرح تفصيلي شهر تهران است و در اين زمينه در مقياس يك ده هزارم نقشه ها تهيه شده است و در حال حاضر در پي تهيه نقشه هاي يك دو هزارم هستيم كه تعدادي از مناطق طرحهاي تفصيلي خود را تحويل داده اند.
وي افزود: براي تطبيق طرح هاي تفصيلي تهيه شده در مناطق مختلف با طرح جامع شهر تهران، كميته هاي تخصصي مختلفي در نظر گرفته شده است كه از بررسي اين طرح ها و تطبيق آن ها با واقعيتهاي موجود، طرح هاي تفصيلي شهر تهران در قالب يك طرح تفصيلي براي تصويب ارسال مي شود كه با تصويب آن اين طرح ابلاغ خواهد شد.
كاشاني با اشاره به اين كه رويكرد طرح جامع شهر تهران رويكرد بسيار خوبي در بحث شهر است و مي تواند بسياري از مسائل و مشكلات شهر تهران را حل كند ابراز اميدواري كرد: طرح تفصيلي شهر تهران نيز هر چه زودتر عملياتي شود.
وي افزود: براي اجرايي شدن طرح تفصيلي، الزاماتي مانند بكارگيري يكسري آيين نامه ها و دستورالعمل ها و همچنين اخذ مصوباتي از شوراي اسلامي شهر تهران وجود دارد كه همزمان با تهيه اين طرح، اقدامات اوليه نيز براي استفاده از دستورالعمل ها و اخذ مصوبات لازم در حال انجام است.
معاون شهرسازي و معماري شهرداري تهران با اشاره به برنامه هاي امسال اين معاونت گفت: تشكيل دفاتر خدمات الكترونيك شهر از جمله اين برنامه ها است كه هزار و 176 نفر براي تصدي اين دفاتر ثبت نام كرده بودند كه در نهايت 70 نفر امتياز لازم را براي تصدي اين دفاتر كسب كردند و بدين طريق 70 دفتر خدمات الكترونيك شهر به زودي در تهران آماده به كار خواهد شد.
وي افزود: در اين دفاتر كه از قبل آماده و تجهيز شده است همه خدمات شهرداري مانند صدور پروانه ساخت، پايان كار و بازديدها به شهروندان ارائه خواهد شد.
كاشاني گفت: از برنامه هاي ديگر معاونت شهرسازي و معماري شهرداري تهران در سالجاري تشكيل ادارات شهرسازي در نواحي با توجه به راهبرد شهرداري تهران در موضوع ناحيه محوري است كه بر اين اساس در همه نواحي شهرداري تهران تاسيس يك اداره شهرسازي پيش بيني شده است.
معادن شهرسازي و معماري شهرداري تهران افزود: با تشكيل ادارات شهرسازي در نواحي، اين ادارات براي كنترل ساخت و سازها و كنترل مسائل مختلف شهرسازي به صورت ميداني عمل خواهند كرد كه اين امر موجب افزايش نقش نظارتي و هدايتي شهرداري مي شود.
صدا و تصوير دارد
كد 0001/10102/68/1000
 دوشنبه 14 مرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: واحد مرکزي خبر]
[مشاهده در: www.iribnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 2233]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن