تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هيچ مرد و زن مؤمنى نيست كه دست محبت بر سر يتيمى بگذارد، مگر اين كه خداوند به اندازه ه...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821239905




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

مخبر كميسيون عمران:نظر اين كميسيون درمورد وزيران پيشنهادي منفي نيست


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: مخبر كميسيون عمران:نظر اين كميسيون درمورد وزيران پيشنهادي منفي نيست
تهران-خبرگزاري جمهوري اسلامي (ايرنا): مخبر كميسيون عمران مجلس شوراي اسلامي پس از برگزاري جلسات اين كميسيون با وزيران پيشنهادي براي وزارتخانه هاي راه و ترابري، امور اقتصادي و دارايي و كشور و شنيدن برنامه هاي آنان، گفت : نظر اين كميسيون در مورد وزيران پيشنهادي منفي نيست .


"حميد بهبهاني"، سيد" شمس الدين حسيني " و " علي كردان" هفته گذشته از سوي رييس جمهوري به عنوان وزيران پيشنهادي به ترتيب براي تصدي وزارتخانه هاي راه و ترابري،امور اقتصادي و دارايي و كشور براي اخذ راي اعتماد به مجلس شوراي اسلامي معرفي شدند.
نمايندگان مجلس در جلسه علني روز سه شنبه (فردا) بررسي برنامه هاي وزيران پيشنهادي و راي اعتماد به آنان را در دستور كار خود دارند .
"ابوالقاسم رحماني" روز دوشنبه در گفت و گو اختصاصي با خبرنگار اقتصادي ايرنا، خاطرنشان كرد: كميسيون غمران مجلس با سه وزير پيشنهادي جلساتي را برگزار كرد كه آخرين جلسه امروز با وزير پيشنهادي وزارت كشور بود .
رحماني افزود: اقايان بههباني، حسيني و كردان برنامه هاي خود را در كميسيون تشريح كردند و همچنين به سوالات نمايندگان و اعضاي كميسيون درخصوص وزارتخانه هايي كه قرار است مسئوليت آن را بر عهده بگيرند، پاسخ دادند.
مخبر كميسيون عمران تصريح كرد: اعضاي كميسيون ديدگاه هاي وزير پيشنهادي راه و ترابري درخصوص افزايش استفاده از بخش خصوصي در طرح ها و پروژه ها ،پياده كردن ديدگاه مهندسي در طرح ها و پروژه ها، تقويت حمل و نقل ريلي، افزايش ايمني جاده ها و همچنين حمل و نقل هوايي را خوب و مثبت ارزيابي مي كنند.
رحماني با بيان اينكه نمي توان بدون ايجاد بستر مناسب تحول ايجاد كرد و با اعتبارات پيش بيني شده براي اين وزارتخانه در سال جاري امكان عملياتي شدن همه برنامه ها امكان پذير نيست، گفت: در مجموع بهبهاني را گزينه مناسبي مي دانيم و نظر كميسيون عمران در مورد ايشان منفي نيست .
نماينده اقليد در مجلس شوراي اسلامي در ادامه با اشاره به سابقه آشنايي اش با وزير پيشنهادي وزارت امور اقتصادي و دارايي در دوران فعاليت در وزارت نيرو، گفت: دكتر شمس الدين حسيني فردي دانشگاهي مي باشد كه بر روي اقتصاد كلان و خرد مطالعه و كار كرده است .
مخبر كميسيون عمران مجلس با اشاره به برخي مشكلات ساختار اقتصادي در كشور ابراز اميدواري كرد كه نمايندگان با دادن راي منطقي و در نظر گرفتن منافع كلي كشور براي بهبود وضعيت اقتصادي كشور تلاش كنند .
رحماني همچنين در مورد علي كردان به عنوان وزير پيشنهادي وزارت كشور، با بيان اينكه كردان از سابقه اجرايي خوبي برخوردار است، گفت: در جلسه كميسيون عمران با وزير پيشنهادي كشور دغدغه هاي اعضاي كميسيون درخصوص طرح هاي عمراني كشور و مديريت پروژه ها از سوي مسوولان اجرايي در استان ها و همچنين بحث امنيت قانوني در كشور بيان شد.
وي افزود: آقاي كردان در اين جلسه با ارائه برنامه هاي خود براي اداره وزارت كشور با تاييد نظر اعضاي كميسيون و شنيدن دغدغه هاي آنان بر تقويت بدنه فني و عمراني وزارت كشور و استانداري ها تاكيد كردند.
مخبر كميسيون عمران مجلس با بيان اينكه در مجموع نظر كميسيون عمران در مورد وزير پيشنهادي كشور نيز منفي نيست ، ابراز اميدواري كرد كه فردا (سه شنبه) هر سه وزير پيشنهادي موفق به كسب راي اعتماد از مجلس هشتم شوند.
اقتصام** 1701** 1557
 دوشنبه 14 مرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 300]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن