تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):عبادت هفتاد جزء است و بالاترین و بزرگترین جزء آن کسب حلال است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820689864




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

سحر و جادو گری چیست؟


واضح آرشیو وب فارسی:سایت رسیک: از زمانيکه بشر قدرت شناخت خود را پيدا کرد و در شرايطی قرار گرفت که نياز به امداد غيبی داشت توانست جادو را کشف کند.

جادو چيزی نيست جز استفاده از نيروهای درونی خود. وقتی شما بر روی مسئله ای متمرکز ميشيد وقتی تمامی حواستان را جمع ميکنيد تا کاری را انجام دهيد متوجه ميشويد که آن کار دارد به خوبی انجام ميشود.

برای مثال :. شما علاقه شديدی به يک نفر داريد و وقتی آن طرف را ميبينيد در افکار خود به آن شخص فکر ميکنيد. فکر ميکنيد که آن شخص بايد به سمت شما بيايد و شما به او سلام کنيد و... بعد از مدتی احساسی در معده خود ميکنيد و ميبينيد که فرد مورد نظر به طرف شما می آيد. چه اتفاقی افتاده آيا يک اتفاق و يک تصادف است؟ دوباره در مورد ديگری امتحان کنيد. درست است شما جادو می کنيد. ولی قوت و صحت انجام آن به شما بستگی دارد. چقدر توانايی تمرکز و ديگر شرايط را داريد.

دانشمندان - اقوام مختلف هر کدام نامهای متفاوتی روی اين اعمال ميگذارند که بستگی به نوع جادو دارد. مانند هیپنوتيزم - تله پاتی - ووو.

به هر حال خارج شدن يک نيرو از شما بعنوان برآوردن يک عمل جادو نام دارد .

به غیر از تمرکز به مطالب گفته شده "ورد" نیز دارای اهمیت زیادی می باشد چون دارای يك آهنگ خاصی است و اين آهنگ باعث تمركز و بيرون آمدن نيروی شخص ميشود.

حال پس از مطالعه مطلب ارسالی فوق به نظر بنده جادو به عملی گفته میشود که از نظر اشخاص عادی غیر ممکن میباشد در صورتی که اگر ما به نیروی عظیم روح خود آگاهی یابیم و بتوانیم بطور صحیح از آن استفاده کنیم تقریبا هیچ کاری غیر ممکن نمیباشد و به عبارتی تمام انسانها دارای قدرت جادوگری میباشند!!! اما راههای دیگری هم برای غلبه بر قوانین طبیعی میباشد که یکی از این راهها مطالعه دستورات پیشینیان است که اگر به بیشتر آنها دقت کنیم میبینیم که اکثرا از خواص ناشناخته مواد استفاده میکنند البته این امر غیر قابل انکار است که در مواردی طلسمها باعث انجام این امور میشوند!

جادو و سحر کم و بیش در تمامی اقوام و دوران مختلف تاریخ وجود داشته و حتی در زمانهای بسیار دور جادوگران بر مردم حکومت میکرده اند و در دربار هر پادشاهی شخصی به نام جادوگر وجود داشت که در امر حکومت شاه را یاری میداد. سحر و جادو دارای شاخه ها و زیر شاخه هایی بوده که در زمان حضرت داود و حضرت سلیمان بسیاری از آن شاخه ها بسته شده و بنا بر روایات شاخه آخر آن در زمان ظهور حضرت مهدی(عج) به دست ایشان ازبین میرود...

همانطور که گفته شد جادو تقریبا در تمام اقوام روی زمین وجود داشته و در بعضی موارد دارد مثلا در میان مردم آفریقا و برخی کشورهای آمریکا این امر بیشتر به چشم میخورد .! مردم مکزیک در بین کشورهای آمریکایی دارای سابقه بیشتری هستند شاید در مورد عروسک های مومی چیزهایی شنیده باشید ! این عروسک ها که از موم ساخته میشدند و به این گونه عمل می کردند که عروسک را به شکل شخصی که میخواستند از او انتقام بگیرند ساخته و سپس سوزنهایی در قسمت های مختلف آن فرو میکردند و از این طریق عذابی را به آن شخص منتقل میکردند و یا برای از بین بردن او عروسک را در داخل آتش میانداختند. یا در میان قبایل سرخپوستی آداب و رسومی برای امور مختلف داشته اند برای مثال برای دور کردن ارواح خبیث و شرور از قبیله در هنگام بر آمدن ماه به کنار رودخانه ای رفته و استخوان های یک ماهی را در آتش میریختند و با خواندن دعا و انجام مراسمی بر این اعتقاد بوده اند که از شر ارواح خبیث در امان میمانند البته از اینگونه مراسم بسیار زیاد بوده و هنوز هم در برخی قبایل وجود دارد که از حوصله این بحث خارج است و بهتر است دوستان علاقمند در این مورد شخصا مطالعه کنند .

البته این امر در میان مردم مشرق زمین نیز وجود داشته اما به شکلی علمی تر و معتبر تر بطوری که در عصر حاضر نیز برخی از آنها کارآیی دارند اما توصیه میشود این کارها را به هیچ عنوان انجام ندهید زیرا این نوشته ها اکثرا دارای حلقه ای گمشده هستند و طوری بیان شده اند که فقط باید مطالعه کرد و آزمایش برخی از آنها از عهده اشخاص ساخته نیست و موجب صدمات و آسیب های جبران ناپذیر میشود.

اکنون چند نمونه از اعمالی که اصطلاحا جادو گفته می شود و در کتابهای کهن آمده است را برای شما باز گو می کنیم که البته همانطور که گفته شد از آزمایش آنها جدا بپرهیزید.

برای مثال در کتابی آمده بود برای احضار شخص غایب و کسی که از او خبری نداری نامش را روی کاغذی نوشته و کاغذ را در دهان یک ماهی سیاه قرار داده و دهانش را دوخته و در آب رها کنی از شخص مطلوب خبر میشود یا نزد شما میاید (ماهی زنده) . یا شاید شنیده باشید که برخی اشخاص دارای قدرت خاصی در چشمان خود بوده اند بطوریکه به هر شخصی که در چشم آنها خیره میشد غلبه و تسلط پیدا میکردند و آن شخص مطیع آنها میشده است ! یکی از روش های دستیابی به چنین قدرتی اینگونه آمده است : بچه گربه کاملا سیاهی را تا یکسال نگهداری کرده بطوریکه کاملا با شخص انس گرقته و به وی عادت کند بعد از یکسال گربه را داخل دیگ در بسته ای قرار میدهد و دیگ را روی آتش میگدارد گربه کاملا سوخته و به خاکستر تبدیل میشود در حین سوختن گربه جیغ ها ی وحشتناکی میکشد و شخص نباید بترسد زیرا این ترس موجب مرگ وی میشود در پایان از روغنی که از سوختن گربه بجای میماند بر چشمان خود سرمه کند چشمانش قدرت تسخیر میابد و بر هر غیر ممکنی تسلط بابد ... البته ذکرهایی نیز دارد که چون هدف به هیج وجه آموزش چنین اموری نیست از گفتن آنها پرهیز می کنیم (در موارد گفته شده علاوه بر ذکرها اعتفاد نیز موثر است) .

همانطور که دیدید در موارد بالا از خواص و قدرت حیوانات استفاده شده که البته ذکر آنها دلیل بر تایید آنها نیست و فقط آشنایی با نمونه هایی از سحر میباشد. موارد دیگری هم از این دست وجود دارد که از قدرت اجزاء بدن شخص استفاده میشود مثلا ساییدن ناخن های دست و پا در غذای مطلوب و خوراندن آن به وی برای جلب محبت و یا قرار دادن خرده های ناخن در زیر فرش خانه شخصی که میخواهند در کارش گره بیاندازند ...

دوستان عزیز توجه کنند که هدف ما ترویج یا تایید چنین اعمالی نیست و هیچگونه مسئولیتی از بابت این نوشته ها بر عهده نمیگیریم بلکه هدف دادن اطلاعات عمومی میباشد و اینکه شما خود قضاوت کنید که این امور میتوانند امکانپذیر باشند یا فقط مشتی خرافات هستند !!!





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: سایت رسیک]
[مشاهده در: www.ri3k.eu]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 73]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن