تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):گريه مؤمن از (درون) دل اوست و گريه منافق از (ظاهر و) سرش.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820127486




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

ايران نايب قهرمان جوانان جهان شد


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: ايران نايب قهرمان جوانان جهان شد


اعتماد ملي: كشتي فرنگي ايران قهرمان جهان مي‌شد، اگر در وزن 84 كيلوگرم بابك قرباني با كشتي‌گير اسرائيل هم گروه نمي‌شد.در مسابقات قهرماني جوانان كه در تركيه برگزار شد، ايران با يك مدال طلا‌، سه نقره و يك برنز به نايب‌قهرماني رسيد، در حالي كه حسن رنگرز سرمربي اين تيم مدعي است اگر قرباني با بدشانسي حريف كشتي‌گير اسرائيل نمي‌شد، قهرماني حتمي بود.تنها طلا‌ي ايران در وزن 66 كيلوگرم به دست آمد. در روز آخر اين مسابقات سعيد عبدلي كه به فينال رسيده بود، الكساندر ماكسيموويچ از صربستان را شكست داد. او در تايم اول 3 بر يك به پيروزي رسيد. اما در تايم دوم كلينچ به سود كشتي‌گير صرب بود و عبدلي يك- يك شكست خورد.

اما در تايم سوم عبدلي با اقتدار به پيروزي رسيد. او 4 بر صفر ماكسيموويچ را شكست داد، عبدلي بعد از اين قهرماني مي‌گويد: در فينال وزن 120 كيلوگرم، بشير باباجان‌زاده كار سختي داشت. او مقابل رضا كايالپ نايب قهرمان سال قبل و نماينده تركيه در المپيك كشتي گرفت. باباجان‌زاده در تايم اول با پوئن اخطار داوران 3 بر صفر باخت. در تايم دوم نيز بدون اينكه امتيازي رد و بدل شود، كلينچ به سود كايالپ بود. تا او قبل از المپيك به پيروزي ارزشمندي برسد. براي ايران در روز اول اين مسابقات، رضا اسدپور و محمدرضا اكبري نقره و يدالله عرب‌جعفري برنز گرفته بودند. ايران با اين مدال‌ها با 50 امتياز دوم شد و يك رده بالا‌تر از سال پيش ايستاد. تركيه با 59 امتياز قهرمان اين مسابقات شد. آذربايجان با 33 امتياز تيم سوم بود.حس رنگرز بعد از نايب قهرماني تيمش به ايسنا مي‌گويد: رنگرز تقريبا از همه كشتي‌گيرانش در اين مسابقات راضي است:
انتهاي خبر // روزنا - وب سايت اطلاع رساني اعتماد ملي//www.roozna.com
------------

------------
 جمعه 11 مرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 78]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن