تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بدانيد هر كس قرآن را بياموزد و به ديگران آموزش دهد و به آنچه در قرآن است عمل كند، ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814718355




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

سهم اختصاص اعتبارات تملك دارايي در مازندران ناچيز است


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: سهم اختصاص اعتبارات تملك دارايي در مازندران ناچيز است
ساري - خبرگزاري مهر: نماينده مردم ساري در مجلس با اشاره به اينكه عدم توسعه صنعتي در مازندران سبب محروميت اين استان شده است، گفت: متاسفانه سهم اختصاص اعتبارات تملك دارايي در استان ناچيز است.

به گزارش خبرنگار مهر، سيد رمضان شجاعي، شامگاه پنج شنبه در چهارمين جلسه شوراي اداري شهرستان ساري افزود: سهم اعتبارات تملك دارايي هاي سرمايه اي ساير شهرهاي كشور به واسطه وجود متعدد شهركها و كارخانجات صنعتي بيش از مازندران است.

وي خاطرنشان كرد: عدم توسعه يافتگي مازندران طي اداوار گذشته به واسطه عدم توجه به توسعه يافتگي مركز استان بوده است.

نماينده مردم ساري در مجلس با اشاره به اينكه هنوز در توسعه زيرساختها و خدمات شهري مركز استان با مشكلات عديده اي مواجه هستيم، بيان داشت: عمق نارسايي و تنگناها در ارائه خدمات رفاهي و شهري در دهكده كوچك ساري مشهود است.

عضو كميسيون فرهنگي مجلس با بيان اينكه متاسفانه مركز استان از داشتن حتي يك مجتمع و تالار فرهنگي هنري بزرگ محروم است، يادآور شد: تردد حداقلي در شهر كه از حقوق اوليه شهروندان است در مركز استان شكننده بوده و ترافيك بيداد مي كند.

شجاعي در بخش ديگري از سخنانش با اشاره به قدمت چندين ساله مسجد فرح آباد ساري اظهار داشت: سيماي مسجد فرح آباد ساري و عدم فعاليت زيربنايي و مرمت اين بنا مطابقت با مرمت بناهاي اصفهان نمي كند.

وي با بيان اينكه كوتاهي ها و قصورهايي در مركز استان براي اين بنا صورت گرفته است، تصريح كرد: مسجد فرح آباد ساري اكنون به متروكه اي تبديل شده كه در حال نفس كشيدن هاي نهايي است.

وي با بيان اينكه حيف است كه شناسنامه تمدني شهر ساري به واسطه ندانم كاري و بي كفايتي بسياري از مسئولان ناكارآمد به خطر بيافتد، افزود: در احياء فرح آباد ساري و تاريخ ديرپاي مردم ساري و تاريخ شيعي خيانت شده است.

نماينده مردم ساري همچنين با انتقاد از عملكرد مسكن و شهرسازي به واسطه درست عمل نكردن وظايف خود در توسعه شهرهاي استان به خصوص ساري گفت: كم كاري اين دستگاه متولي شهرسازي در مركز استان براي تهيه طرح جامع ساري قابل بخشش نيست.

علي اصغر يوسف نژاد، ديگر نماينده مردم ساري در مجلس نيز در سخناني با تاييد گفته هاي همتاي خود در مورد عدم توسعه يافتگي در مركز استان اظهار داشت: بخشي نگري در كارهاي اداري و اجرايي قابل پذيرش در اچراي پروژه هاي عمراني نيست.

وي با اشاره به اينكه پيشاني هر استاني مركز آن استان قلمداد مي شود، گفت: متاسفانه خدمات اندك مركز استان براي كل استان هزينه مي شود اما اعتبار توسعه اي آن در حد مركز استان نيست.

نماينده مردم ساري در مجلس با انتقاد از كمبود سرانه هاي آموزشي، ورزشي و فرهنگي اين شهرستان عنوان كرد: مجمع نمايندگان مازندران براي ساري به عنوان كلان شهر، فضاي فكري ايجاد كرده است.
 جمعه 11 مرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 172]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن