تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 22 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر گاه يكى از شما وضو بگيرد و بسم اللّه الرحمن الرحيم نگويد. شيطان در آن شريك است...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815033821




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

كشتي فرنگي قهرماني جهان نتايج كامل روز نخست مسابقات


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: كشتي فرنگي قهرماني جهان نتايج كامل روز نخست مسابقات
نخستين روز رقابت هاي كشتي فرنگي قهرماني جوانان جهان با كسب دو مدال نقره و يك برنز براي نمايندگان چهار وزن اول ايران به پايان رسيد.
به گزارش خبرنگاري اعزامي شبكه خبر ، در روز نخست رقابت هاي كشتي فرنگي قهرماني جوانان جهان كه در سالن عبدي افكچي شهر استانبول تركيه برگزار شد ؛ محمد رضا اكبري و رضا اسد پور نمايندگان ايران در اوزان 50 و 96 كيلوگرم در ديدار پاياني اين دو وزن بترتيب برابر حريفاني از تركيه و قرقيزستان شكست خوردند و دو نشان نقره براي تيم ايران به ارمغان آوردند.

همچنين يداله عرب جعفري در وزن 74 كيلوگرم به نشان برنز رسيد.

ضمن اينكه امير دريكوندي در 60 كيلوگرم با وجود پيروزي برابرحريفي از ژاپن در دور اول با دو شكست برابر تركيه و گرجستان نتوانست مدالي دريافت كند.

فردا در روز دوم اين رقابتها تيم ايران در 4 وزن نماينده به ميدان مي فرستد كه در وزن 55 كيلوگرم 30 كشتي گير حضور دارند و محسن حاجي پور در دور اول با حريف اهل ليتواني با نام لاورويانك كشتي ميگيرد و در صورت پيروزي دور دوم برابر برنده قرقيزستان و ايتاليا ديدار مي كند .

در وزن 66 كيلوگرم 34 نفر حضور دارند و سعيد عبدولي پس از يك دور استراحت با لي جيونگ ديو از كره جنوبي ديدار مي كند و در صورت پيروزي در دور دوم با نمايندگان آذربايجان و كوبا ديدار مي كند .

در وزن 84 كيلو گرم 30 نفر وزن كشي كردند و بابك قرباني از ايران در اول با بوگدانوفس ميهائليس از ليتواني ديدار مي كند و در دور دوم با برنده مجارستان و آفريقاي جنوبي ديدار مي كند .

در وزن 120 كيلو هم 21 كشتي گير حضور دارند كه بشير باباجان زاده از ايران پس از يك دور استراحت با سوسلان فارنيف قهرمان سال 2007 از روسيه ديدار مي كند و در صورت پيروزي با برنده كشتي نماينده گان سوئد و بلاروس ديدار مي كند .
 سه شنبه 8 مرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 102]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن