تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):بهترین چیزی که بنده بعد از شناخت خدا به وسیله آن به درگاه الهی تقرب پیدا می کند، ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821211422




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

شهرداري تهران: آسفالت معابر پايتخت پنج سال عمر تضميني دارد


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: شهرداري تهران: آسفالت معابر پايتخت پنج سال عمر تضميني دارد
اجتماعي. شهرداري. آسفالت
معاون اجرايي سازمان مهندسي و عمران شهر تهران گفت:آسفالت معابر پايتخت پنج سال عمر تضميني دارد.

عليرضا كشميري روزدوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ايرنا اظهارداشت: شهرداري تهران امسال پايتخت را به پنج پهنه مختلف براي ترميم آسفالت معابر تقسيم كرده كه گروههاي مشاور بر چگونگي وضعيت آسفالت معابر نظارت دارند.

وي با اشاره به وضعيت كيفيت آسفالت معابر تهران تاكيد كرد: قرار دادهاي با ضمانت ‪ ۵‬ساله در زمينه آسفالت براي اولين بار در كشور در تهران اجرا شده و هم اكنون بخشي از اتوبان‌هاي شهر با ضمانت ‪ ۵‬ساله آسفالت مي‌شوند و اين در حالي است كه حتي قراردادهاي وزارت راه نيز ضمانت دو ساله دارد.

وي در عين حال افزود: تا رسيدن به وضعيت مطلوب فاصله داريم ، اما كيفيت آسفالت اتوبان‌هاي تهران ، ازآسفالت بسياري از ديگر جاده‌هاي كشور بهتر است.

وي با تاكيد بر اين كه براي بهبود كيفيت آسفالت بايد تلاش بيشتري شود تصريح كرد : استفاده از قير پليمري ، اصلاح قير با تكنولوژي نانو ، نوسازي ناوگان توليد ، پخش و اجراي آسفالت ، برگزاري دوره‌هاي آموزشي در بخش هاي مختلف حمل ، پخش و اجرا وبراي مهندسان مشاور ناظر در اجراي پروژه ها ، از جمله فعاليت‌هايي است كه در راستاي بهبود كيفيت آسفالت انجام شده است.

كشميري تاكيد كرد : جايگزيني قير امولسيون با قيرهاي محلول ‪ mc‬به طور گسترده در تهران اجرا شده و استفاده ژئوتو استايل در پيشگيري از رشد ترك روسازي‌هاي قديمي به روسازي جديد به طور گسترده و به ميزاني كه امسال و سال گذشته در تهران اجرا شد ، در كل كشور كم سابقه بود.

وي با بيان اينكه شهرداري تمام تلاش خود را براي جلوگيري از هم سطح شدن سطح معابر با جداول و بر هم خوردن شيب معبر به كار گرفته تاكيد كرد: در معابر اصلي تهران كمتر چنين مشكلاتي وجود دارد.

معاون اجرايي سازمان مهندسي و عمران شهر تهران در ادامه با بيان اينكه اكثر بزرگراههاي تهران كه روكش آسفالت مناسب ندارد امسال نوسازي خواهد شد گفت: هم اكنون نوسازي روكش آسفالت بزرگراه يادگارامام با همكاري راهنمايي و رانندگي در ساعات شب در حال اجراست تا مشكلات ترددي كمتري را براي خودروها داشته باشد.

به گفته وي، روكش آسفالت بزرگراه شهيد حكيم اواخر هفته آينده و سپس آسفالت جنوب به شمال بزرگراه چمران انجام خواهد شد.

وي تصريح كرد: در معابر اصلي شهر همچون ميدان هفتم تير، بلوار كشاورز و خيابان وليعصر نيز به طور همزمان كار ترميم آسفالت در حال اجراست.

معاون اجرايي سازمان مهندسي و عمران شهر تهران با بيان اينكه در معدود معابر شهر تهران مشكل دوباره كاري آسفالت معابر وجود دارد تصريح كرد:
آسفالت بسياري ازمعابر مشكل زيرساختي دارد كه در حالت عادي مشخص نيست اما پس از آزمايشات كارشناسي شناسايي شده و نسبت به رفع مشكل اقدام شده است.

كشميري خاطرنشان كرد: شهرداري تهران با توجه به نياز شهر امسال بيش از دو ميليون تن آسفالت در معابر مصرف خواهد كرد كه البته بستگي به شرايط فصلي و آب و هوايي نيز دارد.

وي تصريح كرد : تهران ‪ ۱۲۰‬ميليون متر مربع سطح روسازي دارد و تكاليف زيادي نيز از سال‌هاي گذشته در آن انباشته شده است .
 دوشنبه 7 مرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 171]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن