تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):در روز جمعه هيچ عملى برتر از صلوات بر محمد و خاندان او (ع) نيست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816509962




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

شین تائه یونگ، مربی سئونگنام :بهترین تیم کره هستیم


واضح آرشیو وب فارسی:سایت رسیک: لیگ قهرمانان آسیا در سال 2010 برای شین تائه یونگ، مربی سئونگنام ایلهوا چونما ماجرایی رویایی بوده است.

اولین رویای او زمانی به حقیقت پیوست که او تیمش را به فینال توکیو که 13 نوامبر مقابل ذوب آهن برگزار می‌شود رساند. تیم او در نیمه‌نهایی توانست الشباب عربستان را شکست دهد.

مربی سئونگنام حالا می خواهد بهترین تیم کره جنوبی که هفت بار قهرمان لیگ این کشور شده را قهرمان آسیا ببیند. رویای دیگر او این است که نامش را در کنار بزرگان مربی‌گری قرار دهد.

او در مصاحبه با سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا می‌گوید: «ما هفت بار فاتح لیگ کره شده‌ایم و تا حالا بهترین باشگاه در کره هستیم. اما از سال 1995 تاکنون قهرمان آسیا نشده‌ایم. می‌خواهم ثابت کنم که بهترین تیم کره می‌تواند بهترین تیم آسیا باشد.»

شین 40 ساله می‌گوید که قهرمانی در ورزشگاه نشنال می‌تواند او را به جمع مربیان بزرگ دنیا بیفزاید: «هرچند جوانم و تجربه زیادی به عنوان مربی ندارم، اما می‌توانم توانایی خود را به قاره آسیا نشان دهم. خوب است وقتی مربی هستید به بردن شهرت داشته باشید.»

این هافبک تهاجمی سابق در سال 1995 که سئونگنام قهرمان آسیا شد در این تیم بازی م‌کرد.

اما سئونگنام که در فینال لیگ قهرمانان 2004 به الاتحاد عربستان باخت، برای رسیدن به رویای خود باید مانع سرسخت ذوب آهن را از پیش رو بردارد.

شین می‌گوید: «بازی آنها با الهلال را در تلویزیون پس از بازی خود در عربستان تماشا کردیم. به نظرم آنها از نظر فیزیکی و تکنیکی بسیار قدرتمند هستند. اما پس از بازی با الشباب به خوبی یاد گرفته‌ایم چطور با تیم‌های غرب آسیا بازی کنیم. بازی فینال در ژاپن هم عملا بازی خانگی برای ما به شمار می‌رود. به نظرم ما بخت بیشتری برای قهرمانی داریم تا ذوب آهن.»

آماده‌سازی سئونگنام برای فینال تحت‌الشعاع دو بازی حساس در لیگ کره مقابل اف‌سی سئول (چهارشنبه در خانه) و گیوئنگنام (یکشنبه در خانه حریف) قرار گرفته است.

شین می‌گوید: «ما عملا آماده‌سازی خود را شروع نکرده‌ایم چون دو بازی حساس در پیش داریم و باید مطمئن شویم که در آن دو عالی کار می‌کنیم. بازی در لیگ قهرمانان فصل بعد هم برای باشگاه بسیار مهم است.»

سئونگنام در حال حاضر با 47 امتیاز در لیگ کره چهارم است و برای رسیدن به لیگ قهرمانان 2011 باید در جمع سه تیم برتر قرار بگیرد.

شین می‌گوید غیبت جنان رادونچیچ، مهاجم مونته‌نگرویی و چئون کوانگ جین، هافبک تیم به دلیل محرومیت در بازی فینال اثرگذار نیست: «باید از بازیکنان دیگری استفاده کنم. ما با تاکتیک‌های مناسبی برای فینال آماده می‌شویم. ما پس از بازی آخر خود در لیگ کره، پنج روز برای ریکاوری فرصت داریم و مشکلی از این نظر نخواهیم داشت.

بازیکنان ما همیشه بسیار می‌خواسته‌اند فاتح لیگ قهرمانان شوند و هر بازی بهتر می‌شوند. برخی می‌گویند ما همین حالا هم در لیگ قهرمانان به افتخار بزرگی رسیده‌ایم، اما به نظرم کار ما تمام نشده. مردم تنها برنده را به یاد خواهند داشت.»





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: سایت رسیک]
[مشاهده در: www.ri3k.eu]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 222]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن