تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 8 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):لباس پاكيزه غم و اندوه را برطرف مى كند و باعث پاكيزگى نماز است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813007810




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

محتاج نظر مردم درباره‌ي اين فيلم هستم


واضح آرشیو وب فارسی:سایت رسیک: سینمای ما- شامگاه 27 مهرماه، فيلم مستند سينمايي «... و آسمان آبي» كه برگرفته از زندگي و فعاليت‌هاي فرهنگي، هنري و اجتماعي عزت‌الله انتظامي است با حضور اين هنرمند، عوامل سازنده و برخي علاقه‌مندان در تالار «بتهوون» خانه هنرمندان ايران به صورت ويژه نمايش داده شد.

اكبر عالمي در اين برنامه شكل‌گيري سينماي ايران را براساس رفتار و شخصيت امثال انتظامي دانست و عنوان كرد: با نگاه به زندگي عزت‌الله انتظامي با اطمينان مي‌توانم به جوانان بگويم كه او را سرلوحه‌ي خود قرار دهند.

اين استاد دانشگاه ادامه داد: مطمئنا صحنه‌هايي از فيلم براي هر فردي خاطره‌انگيز و به ياد‌ماندني خواهد بود. براي من صحنه‌اي كه انتظامي پس از اتمام فيلم «گاو» به سراغ مادر خود مي‌آيد تا به او بگويد فيلمي كار كرده است و براي او بليطي كنار گذاشته است، تا او را به تماشاي كارش دعوت كند، خاطره انگيزترين بخش اين مستند داستاني است.

پس از نمايش فيلم، عزت‌الله انتظامي ضمن تشكر از سازندگان آن گفت: آنچه كه در دلم بود را، قبلا گفته‌ام. من محتاج به نظر مردم هستم كه ببينم از ديدن فيلم چه برداشتي كرده‌اند يا چه اشتباه‌هايي داشته‌ايم. آيا اصلا مورد توجه واقع شده است يا خير.

هم‌چنين بهزاد فراهاني _ بازيگر سينما _ شاگردي انتظامي را براي هر فردي افتخار دانست و گفت: به عنوان شاگرد عزت‌الله انتظامي افتخار مي‌كنم كه او به اين ميزان براي مخاطبش ارزش قائل است كه با اين سن و سال و سختي‌هاي حاصل از آن، امشب در جمع ما حضور يافته است.

اين بازيگر سينما ضمن ياد‌آوري خاطرات تئاتر «كرگدن» كه انتظامي در سال 50 در آن ايفاي نقش كرده بود، تصريح كرد: يكي از مواردي كه من به عنوان شاگرد انتظامي به آن افتخار مي‌كنم، نمايش «كرگدن» است و اميدوارم زماني ياري كند كه بتوانيم دوباره اين نمايش را ببينيم. بايد به شما خسته نباشيد بگويم و اعلام كنم شما به من ياد داده‌ايد كه تاكنون دارم براي حرفه‌ام زحمت بكشم.

قاسم قلي پور _ تهيه‌كننده فيلم مستند «... و آسمان آبي» نيز گفت: صحبت كردن درباره عزت‌الله انتظامي خيلي سخت است و از توان من خارج است. فقط مي‌توانم بگويم هربار كه فيلم را مشاهده كردم با قسمت‌هايي از آن براي همه انتظامي‌هاي كشور گريستم. اميدوارم كه بتوانيم از نسل هنرمند و هنر گسترمان امثال او را تربيت كنيم.

هم‌چنين در اين مراسم غزاله سلطاني كارگردان اين فيلم نيز حضور داشت.

محمد سرير، محمد رضا اصلاني، هارون يشايايي و .. از ديگر بينندگان اين فيلم در شب گذشته بودند.

فيلم مستند «... و آسمان آبي» كه برگرفته از زندگي و فعاليت‌هاي فرهنگي، هنري و اجتماعي عزت‌الله انتظامي هنرمند پيشكسوت كشورمان است به تهيه‌كنندگي قاسم قلي‌پور، كارگرداني غزاله سلطاني و با موسيقي مجيد انتظامي ساخته شده است.

«... و آسمان آبي» از امروز _ چهارشنبه 28 مهرماه _ در پرديس‌هاي «ملت»، «آزادي»، «زندگي»، «اريكه ايرانيان» و سينماهاي «موزه سينما» و «فرهنگ» به صورت عمومي اكران مي‌شود.

گفتني است: اين برنامه به همت انجمن تهيه‌كنندگان سينماي مستند ايران برپا شد.





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: سایت رسیک]
[مشاهده در: www.ri3k.eu]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 135]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن