تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 30 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):مشورت با عاقلِ خيرخواه، خجستگى، بركت، رشد و توفيقى از سوى خداست. 
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817012480




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

انفجار بمب در نوار غزه 25 شهيد و مجروح برجاي گذاشت ‌ صهيونيست ها و تكرار حربه جنگ فلسطيني - فلسطيني


واضح آرشیو وب فارسی:سياست روز: انفجار بمب در نوار غزه 25 شهيد و مجروح برجاي گذاشت ‌ صهيونيست ها و تكرار حربه جنگ فلسطيني - فلسطيني


‌به رغم آنكه گروههاي فلسطيني براي اجراي طرح آشتي ملي تلا‌ش‌ مي كنند رژيم صهيونيستي با حمايت مزدورانش در مناطق ‌ فلسطيني نشين بارديگر حربه جنگ فلسطيني - فلسطيني را در پيش گرفته كه بر اثر آن در انفجار يك بمب در نزديكي خودرويي در ساحل نوار غزه 25 فلسطيني شهيد و مجروح شدند. ‌
منابع فلسطيني اعلا‌م كردند كه بر اثر اين انفجار 5 فلسطيني از جمله يك كودك شهيد و بيش از 20 تن ديگر نيز مجروح شدند. 4 تن از فعالا‌ن گردان عزالدين قسام، شاخه نظامي جنبش مقاومت اسلا‌مي فلسطين، حماس، در بين كشته شدگان وجود دارند. اين انفجار در حالي روي داد كه گروههاي فلسطيني خود را براي اجراي مذاكرات آشتي ملي آماده مي سازند .بررسي تحولا‌ت فلسطين نشان مي دهد كه صهيونيست ها و عوامل وابسته به آنها كه مسئول اجراي طرح روند سازش مي باشند براي اجراي طرح هاي تفرقه افكنانه به حربه ايجاد جنگ داخلي در ميان فلسطينيان روي مي آورند .
در همين حال مقامات حماس و فتح ديروز از دستگيري 120 تن مرتبط با جنبش فتح توسط نيروهاي امنيتي حماس پس از اين انفجار خبر دادند. ‌ در همين حال، ايهاب الغصين، سخنگوي وزارت داخلي در دولت بركنار شده‌ فلسطين، در گفت‌وگو با پايگاه اينترنتي الجزيره به عاملا‌ن انفجارهاي اخير در غزه به ويژه انفجار مذكور هشدار داد. ‌

حماس:مذاكره بااسرائيل هرگز! ‌
در همين حال دولت فلسطيني حماس هرگونه اخبار رسانه هاي عربي و صهيونيستي را مبني بر پيشرفت در مذاكرات تبادل اسرا براي آزادي گلعاد شاليط نظامي اسير اسرائيلي رد كرد.
به گزارش قدسنا ، محمود الزهار از رهبران عالي رتبه حماس گفت : تا اين لحظه هيچ پيشرفتي در مذاكرات بين گروههاي فلسطيني و اسرائيلي در باره تبادل اسرا و آزادي نظامي اسير اسرائيلي به دست نيامده است.وي همچنين هرگونه مذاكرات مستقيم بين جنبش خود و رژيم صهيونيستي را رد كرد و گفت: هيچگونه مذاكرات مستقيمي صورت نگرفته و نخواهد گرفت.
‌ همچنين منابع خبري اعلا‌م كردند پس از انجام دو عمليات شهادت طلبانه در قدس كه با بولدوزر انجام شد ، وحشت عجيبي درميان راننده هاي بولدوزر در اسرائيل ايجاد شده است.‌اين افراد نگران آن هستند كه هر لحظه به سمت آنها شليك شود چراكه براين باورند اين روزها پليس اسرائيل از هر بولدوزري مي ترسد و به آن به چشم يك شهادت طلب فلسطيني نگاه مي كند.
اين در حالي است كه سخنگوي ارتش اسرائيل اعلا‌م كرد كه يك افسر اسرائيلي كه در عمليات دو هفته پيش فلسطينيان در قدس اشغالي زخمي شده بود، به هلا‌كت رسيد.
از سوي ديگر خبرگزاري ها اعلا‌م كردند پيكر"سناء محيدلي" نخستين دختر شهادت طلب لبناني در ميان هزاران نفر از مردم لبنان در حالي كه پرچم هاي حزب الله و جنبش امل را در دست گرفته بودند و شعارهاي ملي سر مي دادند، تشييع شد.

فتنه صهيونيست ها ‌
سياست روز ـ انفجار ديروز غزه كه 25 شهيد و زخمي برجاي گذاشت در حالي روي داد كه روند تحولا‌ت فلسطين و منطقه از نقش مستقيم صهيونيست ها در اين جنايت به منظور تكرار سياست تفرقه افكني ميان فلسطينيان حكايت دارد . ‌
گروههاي فلسطيني در روزهاي گذشته ديدارهايي براي اتحاد جهت نجات غزه برگزار كرده اند چنانكه فتح و حماس براي ديدار در قاهره اعلا‌م آمادگي كردند ، غزه پس از ‌آتش بس به سمت بازسازي پيش رفته كه مغاير باخواست صهيونيست ها است بويژه اينكه اين امر موقعيت ابومازن را تهديد مي كند ، صهيونيست ها برآنند تا در سايه بحران در غزه به توسعه طلبي در كرانه باختري و بيت المقدس ادامه دهند ، تل آويو با چالش هاي داخلي بسياري مواجه است به گونه اي كه صرفا با سياست بحران‌آفريني به حيات خود ادامه مي دهد ، صهيونيست ها در روزهاي آينده در شكستي ديگر در برابر حزب الله خروج از روستاي الغجر لبنان را اجرايي مي كنند در حالي كه براي پاسخگويي به اين شكست به سانسورهاي خبري و انحراف افكار عمومي به مسائل‌ حاشيه اي نيازدارند و...مهمترين تحولا‌ت فلسطين مي باشند.
‌ بررسي تمام اين تحولا‌ت نشانگر تزلزل و ناكامي صهيونيست ها در اجراي اهداف داخلي و منطقه اي است لذا آنها با بحران آفريني بارديگر حربه جنگ فلسطيني با فلسطيني را در پيش گرفته اند تا شايد سرپوشي باشد بر توسعه طلبي ها و ناكامي هاي اين رژيم . نكته قابل توجه،نقش آمريكا در اين فتنه انگيزي ها است چنانكه اين انفجار پس از سفر اوباما به تل‌آويو و اعلا‌م حمايت كاخ سفيد از توسعه طلبي صهيونيست ها روي دارد.
 شنبه 5 مرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: سياست روز]
[مشاهده در: www.siasatrooz.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 58]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن