تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 3 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بدانيد كه بدترين بدها، علماى بدند و بهترين خوبان علماى خوبند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

بهترین وکیل تهران

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

خرید یخچال خارجی

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

سلامتی راحت به دست نمی آید

حرف آخر

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

کپسول پرگابالین

خوب موزیک

کرکره برقی تبریز

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

سایت ایمالز

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812333334




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

اعتراف دزدان نقاب‌دار به قتل پيرمرد


واضح آرشیو وب فارسی:سایت رسیک: هر ۳ نفر وارد اتاقي شدند که زوج پير در آن خوابيده بودند پيرمرد ۸۰ ساله که با صداي باز شدن در از خواب پريده بود با مشاهده دزدان فرياد کشيد اما سارقان بلافاصله به طرف پيرمرد و همسر ۷۹ ساله اش حمله بردند و با پارچه و طنابي که از قبل تهيه کرده بودند دست و پا و دهان آن ها را بستند.
خراسان: دزدان نقاب داري که هنگام سرقت به عنف از منزل يک زوج پير، مرتکب جنايت شده بودند، با تلاش کارآگاهان پليس آگاهي تربت حيدريه دستگير و به جرم خود اعتراف کردند.

اين حادثه هولناک در تربت حيدريه هنگامي رخ داد که ساعت يک بامداد مورخ 89.7.14 سه سارق جوان که نقاب به چهره داشتند از ديوار کوتاه منزل يک زوج پير در خيابان پرديس شمالي به آرامي بالا رفتند و به داخل حياط پريدند، يکي از سارقان برق منزل را قطع کرد و هر ۳ نفر وارد اتاقي شدند که زوج پير در آن خوابيده بودند پيرمرد ۸۰ ساله که با صداي باز شدن در از خواب پريده بود با مشاهده دزدان فرياد کشيد اما سارقان بلافاصله به طرف پيرمرد و همسر ۷۹ ساله اش حمله بردند و با پارچه و طنابي که از قبل تهيه کرده بودند دست و پا و دهان آن ها را بستند.

دزدان نقابدار سپس با سرقت طلاها، زعفران و وجوه نقدي زوج پير به ارزش تقريبي ۱۰۰ ميليون ريال از محل متواري شدند.

پس از رفتن سارقان، پيرزن که هنوز رمقي در بدن داشت به طرف تلفن رفت و با فشار دادن دکمه حافظه تلفن که شماره تلفن همراه فرزندش در آن قرار داشت گوشي را بر زمين گذاشت. از آن سوي خط پسر پيرزن که از اين تماس نيمه شب متعجب شده و پاسخي نمي شنيد بسيار نگران شد و براي اطلاع از حال پدر و مادرش بلافاصله به طرف منزل آن ها به راه افتاد او وقتي وارد منزل شد و اتاق را به هم ريخته و پدر و مادرش را در آن وضعيت ديد با مرکز فوريت هاي پليسي تماس گرفت و خود نيز اقدام به گشودن طناب و پارچه ها کرد اما متاسفانه پدر ۸۰ ساله او بر اثر انسداد مجاري تنفسي بر اثر بسته شدن پارچه به دهان و بيني اش جان خود را از دست داده بود.

عقربه هاي ساعت ۳:۴۵ بامداد را نشان مي داد که قاضي آذري به همراه کارآگاهان پليس آگاهي و عوامل تشخيص هويت در محل وقوع حادثه حضور يافته و به بررسي پيرامون اين جنايت هولناک پرداختند.

وضعيت به هم ريخته منزل و اموالي که سرقت شده بود نشان مي داد که افرادي به قصد سرقت وارد منزل شده و پيرمرد را کشته اند. با جمع آوري آثار به جا مانده از سارقان و دلايل و مدارک ديگر، بازپرس ويژه قتل عمد دستور حمل جسد به پزشکي قانوني را صادر کرد و تحقيقات ويژه پليسي براي شناسايي و دستگيري سارقان قاتل آغاز شد.

با توجه به اهميت موضوع، سرهنگ ضرغام رئيس پليس آگاهي تربت حيدريه، مسئوليت تحقيق بر روي اين پرونده جنايي را به عهده گرفت و تيم ويژه اي از کارآگاهان، بررسي هاي پليسي را با سرنخ هاي موجود ادامه دادند و با توجه به شگرد سارقان در سرقت احتمال مي رفت آنان از دزدان سابقه دار باشند بنابراين تحقيقات کارآگاهان بر روي سارقان سابقه داري که هويت آنان در سيستم پليس به ثبت رسيده بود متمرکز شد و بدين ترتيب آنان اقدام به شناسايي سارقاني کردند که با اين شيوه سرقت مي کنند.

به دستور قاضي آذري، کارآگاهان با اجراي طرح مظنون گيري، تعدادي از سارقان معتاد را که احتمال وقوع جنايت توسط آنان وجود داشت دستگير و مورد بازجويي قرار دادند.

اين گزارش حاکي است: پس از گذشت ۳۶ ساعت از ماجراي قتل و در حالي که تحقيق از افراد دستگير شده ادامه داشت يکي از سارقان معتاد و سابقه دار به سرقت از منزل زوج پير اعتراف کرد و گفت به همراه ۲ نفر از همدستانم براي سرقت از منزل واقع در پرديس شمالي رفتيم که مقداري طلا، زعفران و پول سرقت کرديم. با اعتراف علي ۳۴ ساله ۲ همدست ديگر وي نيز به نام هاي مجيد و علي .ص. نيز که چاره اي جز بيان حقيقت نيافتند به سرقت و ارتکاب قتل اعتراف کردند و گفتند که به هنگام سرقت از منزل نقاب به چهره داشتند.

این گزارش حاکي است با اعتراف ۳ جوان، کارآگاهان پليس آگاهي موفق شدند اموال مسروقه را در بازرسي از مخفي گاه هاي سارقان کشف و به پليس آگاهي منتقل کنند.





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: سایت رسیک]
[مشاهده در: www.ri3k.eu]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 166]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن