تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):بهترین چیزی که بنده بعد از شناخت خدا به وسیله آن به درگاه الهی تقرب پیدا می کند، ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821224451




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

استانداركهگيلويه وبويراحمدازحضورمردم براي استقبال از هيات دولت قدرداني كرد


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: استانداركهگيلويه وبويراحمدازحضورمردم براي استقبال از هيات دولت قدرداني كرد
تهران-خبرگزاري جمهوري اسلامي (ايرنا): استاندار كهگيلويه وبويراحمد ازحضور با شكوه وكم نظير مردم در استقبال از رييس جمهوري و هيات دولت در سفر به اين استان قدرداني كرد.


سيدمسعود حسيني دربيانيه اي كه يك نسخه آن شنبه به ايرنا ارسال شد نوشته است: مردم استان كهگيلويه بويراحمد با حضور پر شكوه خود در مراسم استقبال ازرييس جمهوري و هيات دولت بار ديگر برگ زريني از حماسه حضورخود بر صفحات تاريخ پرافتخار اين استان افزودند.
در اين بيانيه همچنين آمده است: بي ترديد استقبال با نشاط و پرشور آحاد مردم فهيم وعزيزاين استان از مسوولان و خدمتگزاران دولت اسلامي، نشان دهنده قدرشناسي ووفاداري آنان به نظام مقدس جمهوري اسلامي،آرمان هاي امام خميني (ره )، شهيدان گرانقدر،منويات مقام معظم رهبري و مايه دلگرمي و پشتوانه محكمي براي پيشبرد برنامه هاي اصولي و عدالت محور دولت اسلامي واصولگراي نهم است.
حسيني در اين بيانيه اظهار داشته است:استان كهگيلويه و بويراحمد تاكنون از سفرهاي پرخير و بركت هيات دولت بهره مند شده و در آينده اي نزديك نيز از نتايج و ثمرات آن نيز بهره خواهد برد.
وي ابراز داشته است:مردم اين استام خود صاحبان اصلي نظام هستند اما اين در حالي است كه بنا به وظيفه خود لازم مي دانم از استقبال شايان توجه وحضور آگاهانه ومسوولانه آحاد و اقشار مختلف مردم،روحانيت معظم،خانواده ايثارگران، فرهنگيان، بازاريان، كشاورزان، كارگران، عشاير ،دانشجويان، دانش آموزان، نيروهاي نظامي وانتظامي وامنيتي،اصحاب رسانه،احزاب وگروه هاتشكل ها، كاركنان دستگاه هاي اجرايي و ديگر اقشار تشكر نمايم.
حسيني همچنين عنوان كرده است: به نيابت از مردم استان از دور دوم سفر رييس جمهوري و هيات دولت به اين استان قدرداني مي كنم.
رييس جمهوري و اعضاي هيات دولت در دور دوم سفرهاي استاني، دوم و سوم مرداد ماه 87 در كهگيلويه و بويراحمد حضور يافتند كه نتيجه آن تصويب بيش از 80 مصوبه مهم براي آباداني و عمران بيشتر اين استان بود.
ك/1 2757/563/675 شماره 251 ساعت 12:22 تمام
 شنبه 5 مرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 124]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن