تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):كسى كه كارهاى خود را به خدا بسپارد همواره از آسايش و خير و بركت در زندگى برخوردار اس...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821215216




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

دهمين انتخابات رياست جمهوري اسلامي ايران به صورت رايانه‌اي برگزار مي‌شود


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: دهمين انتخابات رياست جمهوري اسلامي ايران به صورت رايانه‌اي برگزار مي‌شود
داخلي. سياسي. وزارت كشور.

معاون سياسي وزيركشور،از برگزاري انتخابات دهمين دوره رياست جمهوري اسلامي ايران به‌صورت "رايانه‌اي " خبر داد.

دكتر"عليرضا افشار"روز جمعه در پايان نمازجمعه شهركرد در گفت وگو با ايرنا افزود:انتخابات رايانه‌اي به صورت آزمايشي در نهمين دوره مجلس شوراي اسلامي با موفقيت برگزارشد و در دوره دهم انتخابات رياست جمهوري، برگزاري انتخابات به صورت رايانه‌اي جايگزين اخذ آرا به صورت دستي مي‌شود.

وي تصريح كرد: ستاد انتخابات دهمين دوره انتخابات رياست جمهوري اسلامي ايران از اواخر پاييز سال جاري عملياتي مي‌شود.

افشار، تدوين منشور اخلاق انتخاباتي را يكي از برنامه‌هاي معاونت سياسي وزارت كشور عنوان كرد:انتظار است در بخش تدوين منشور اخلاقي‌انتخابات بيشتر از حوزه‌هاي ديگر كار شود و يك اخلاق انتخابات براي نامزدهاي انتخابات، احزاب ، گروههاي مختلف، مردم در سطح كشور برقرار شود.

معاون سياسي وزارت كشور گفت: طرح تحول اصلاح قانون انتخابات و يارانه‌اي شدن انتخابات در دستوركار وزارت كشور قرار دارد.

وي، از اجراي طرح جامع " تقسيمات كشور " خبر داد و گفت:اميد است طرح جامع تقسيمات كشور تا پايان سال به تصويب دولت و مجلس برسد و دراين طرح تحولاتي در بخش ضوابط و مقررات ارتقا تقسيمات كشوري تعيين شده است.

افشار يادآور شد:بحث ارزيابي عملكرد مديران سياسي وزارت كشور و ارتقا سطح مديران در حوزه استانداري ، فرمانداري و بخشداري‌ها از سوي معاونت سياسي وزارت كشور دنبال مي‌شود.

وي گفت: معاونت سياسي وزارت كشور در حوزه اقوام و اقليتهاي ديني و فرق مذهبي نيز براي هدايت، نظارت و هماهنگي‌هاي لازم نيز برنامه دارد.

معاون سياسي وزارت كشور، از تدوين آيين نامه جديد در حوزه احزاب و قانون احزاب كشور خبر داد و گفت:در جهت حمايت و نظارت بر احزاب در چارچوب قانون تدوين اين آيين نامه در دستوركار اين وزارتخانه قرار دارد.

افشار يادآور شد: دولت نهم در اجراي سياست در مناطق كمتر توسعه يافته گامهاي بلندي برداشته و توجه بيشتري به مناطق كم برخوردار داشته است.

وي، در خصوص اجراي " عدالت سياسي " اظهار داشت: دولت نهم فرصتهاي مساوي براي حضور گروههاي مختلف ، اقشار و احزاب همراه با نشاط سياسي در جامعه ايجاد كرده و مردم در انتخابات سالم و باشكوه حضوري چشمگير داشته‌اند.

به گزارش ايرنا،معاون سياسي وزارت كشور به همراه استاندار چهارمحال و بختياري از مصلاي بزرگ امام خميني (ره) شهركرد نيز بازديد كرد.ك/‪۳‬ ‪۱۵۴۷/۶۷۱/۷۳۵۹‬
 جمعه 4 مرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 201]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن