تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 9 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):نزدیکترین حالات بنده به پروردگارت حالت سجده است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813246721




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

هشدار سازمان ملل درباره وخامت اوضاع غزه


واضح آرشیو وب فارسی:ايسنا: هشدار سازمان ملل درباره وخامت اوضاع غزه
رئيس عمليات امدادرساني به پناهندگان فلسطيني (آنروا) وابسته به سازمان ملل متحد در نوار غزه با هشدار درباره وخامت اوضاع اين منطقه اعلام كرد تنها راه حل براي بهبودي اوضاع مردم غزه بازگشايي گذرگاه ها است .
به گزارش خبرگزاري مهر به نقل از خبرگزاري فرانسه جان كينگ رئيس عمليات آنروا در نوارغزه در كنفرانس مطبوعاتي خود گفت : من در اينجا كمك مالي شش ميليون و پانصد هزار دلاري آژانس به حدود 93 هزار فلسطيني را كه در شرايط بسيار دشواري در نوار غزه به سر مي برند اعلام مي كنم .
وي افزود : وضعيت انساني در نوار غزه بسيار پيچيده و بحراني است و محاصره همچنان ادامه دارد.
كينگ افزود : بعد از گذشت يك ماه از آتش بس و با وجود ورود كمك هاي بيشتري نسبت به هفته گذشته به نوار غزه اما با اين حال مردم عادي اين منطقه هنوز هيچ فوايدي را ملاحظه نكرده اند.
وي تاكيد كرد : گشوده شدن گذرگاهها تنها راه حل براي وضعيت مردم در نوار غزه است كه اگر انجام شود وخامت اوضاع متوقف خواهد شد.
اين مسئول آنروا وضعيت نوار غزه را غيرقابل تحمل خواند و اين پرسش را مطرح كرد كه چرا مردم عادي تاكنون پاي پياده حركت مي كنند و سوخت براي خودروهاي خود ندارند اين امر عادلانه نيست .
وي افزود : بركسي پوشيده نيست كه گذرگاه رفح نقش مهم و اساسي را در زندگي مردم نوار غزه بازي مي كند لذا بايد بازگشايي شود تا دانشجويان بيماران و كارگران بتوانند سفر كنند.
 چهارشنبه 2 مرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 87]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن