تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر کس دو رکعت نماز بخواند و بداند چه می گوید، از نماز فارغ می شود، درحالی که میا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821189542




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

مديركل سازمان اوقاف استان تهران: احياي موقوفات كمتر از وقف نيست


واضح آرشیو وب فارسی:واحد مرکزي خبر: مديركل سازمان اوقاف استان تهران: احياي موقوفات كمتر از وقف نيست
تهران/ واحد مركزي خبر/ اجتماعي 1387/05/01
مديركل سازمان اوقاف و امور خيريه استان تهران در گردهمايي واقفان و متوليان استان تهران با بيان اين كه احياي موقوفات كمتر از وقف نيست؛ گفت: اهميت موقوفات به اندازه اي است كه اگر احيا شود تمام ايتام كشور از موقوفات و درآمد حاصل از آن ها اداره مي شوند.
به گزارش خبرنگار واحد مركزي خبر، حجت الاسلام يداله شيرمردي افزود: استان تهران با 10 هزار موقوفه گوناگون ثروت عظيمي در دست دارد كه مهمترين اقدام براي بهره برداري مناسب از اين بستر، دست به دست هم دادن دولت، مردم و تمام نهادها و ارگان هاست.
مديركل سازمان اوقاف و امور خيريه استان تهران با اشاره به اين كه وقف فقط مربوط به اسلام نيست، گفت: هم اكنون بسياري از موقوفات از طرف افراد غيرمسلمان و اقليت هاي ديني وقف شده اند و موقوفات در امر درمان در مقايسه با بخش هاي درماني دولتي رتبه در خور توجهي دارد.
مشاور نماينده ولي فقيه در سازمان اوقاف و امورخيريه كشور نيز در اين گردهمايي بر تعامل قوي ميان متوليان، وكلا و كارشناسان دادگستري به عنوان اركان اوقاف تاكيد كرد و گفت: اين امر موجب توسعه مناسب فعاليت هاي مربوط به موقوفات و بهره برداري خوب از ثروت بسياري است كه در اختيار آن ها قرار دارد.
سيد مجتبي سجادي مبارزه با تهاجم فرهنگي و امور فرهنگي را از موارد عمده مصرف درآمد موقوفات برشمرد و تصريح كرد: وقف امانتي است كه از گذشتگان به دست ما رسيده است و با صرف مناسب آن ، بايد امانتداري خوبي باشيم.
تصوير دارد
كد0001/10102/68/950
 سه شنبه 1 مرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: واحد مرکزي خبر]
[مشاهده در: www.iribnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 61]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن