تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 5 شهریور 1403    احادیث و روایات:  
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

بهترین وکیل تهران

دانلود رمان

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

خرید یخچال خارجی

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

سلامتی راحت به دست نمی آید

حرف آخر

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

کپسول پرگابالین

خوب موزیک

کرکره برقی تبریز

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

سایت ایمالز

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812621193




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

مرد تبهكار اعدام مى شود دختران در دام «سايه شيطان»


واضح آرشیو وب فارسی:واحد مرکزي خبر: مرد تبهكار اعدام مى شود دختران در دام «سايه شيطان»
گروه حوادث ـ ايران واشقانى فراهانى : مرد تبهكار معروف به «سايه شيطان» كه با وعده ازدواج، ۳۰ دختر را به خلوتگاه شيطانى اش كشانده بود، با حكم دادگاه به اعدام محكوم شد.
به گزارش خبرنگار ما، تعقيب قضايى متهم از ۱۲ ارديبهشت ۸۶ با شكايت زن ۲۹ ساله اى آغاز شد. اين زن هراسان به پليس گفت: ديروز در خيابان منتظر تاكسى بودم كه خودروى مسافربرى مقابلم ترمز كرد. پس از سوار شدن راننده با عبور از چند خيابان ناگهان به طرف محل خلوتى تغيير مسير داد. وقتى با سر و صدا اعتراض كردم و خواستم مرا پياده كند، مرا با تهديد چاقو به خانه اش كشاند و پس از آزار و اذيت النگوهايم را از دستم درآورد. بعد هم شماره تلفن همراهم را گرفت و تهديدم كرد در صورتى كه شكايت كنم، كشته خواهم شد. با طرح شكايت اين زن، مصطفى برزگر گنجى دادستان عمومى و انقلاب قم با دستور ويژه اى از پليس خواست مرد تبهكار را شناسايى و دستگير كنند. اين درحالى بود كه چند روز بعد مرد شيطان صفت در تماس تلفنى با زن جوان قرار ملاقات گذاشت. بدين ترتيب مأموران محل قرار را محاصره كردند، اما متهم به آنجا نيامد تا اين كه سرانجام ساعاتى بعد پليس در عمليات ويژه اى مخفيگاه متهم را شناسايى و او را در خانه مجردى اش دستگير كرد. در بازرسى از مخفيگاه شيطانى متهم مأموران آلبوم عكسى به دست آوردند كه در آن تصاوير ۳۰ زن و دختر به چشم مى خورد. مقدارى اسناد و مدارك جعلى دولتى، مشروبات الكلى و سى دى هاى مبتذل نيز در آنجا كشف شد. پس از انتقال متهم به دادسرا و بررسى سوابق كيفرى اش مشخص شد وى سال ۸۴ نيز زنى را با وعده ازدواج فريب داده و بعد هم وى را مورد آزار و اذيت قرار داده است و پس از سرقت طلاهايش نيز ناپديد شده بود تا اين كه با تلاش مأموران دستگير و محاكمه شد، اما شاكى به خاطر حفظ آبروى خود اعلام رضايت كرد و متهم نيز پس از محكوميت به شلاق و زندان ، آزاد شد. ادامه بررسى سوابق كيفرى متهم نيز نشان مى داد وى داراى چند فقره سابقه محكوميت كيفرى به اتهام رابطه نامشروع است.در ادامه تحقيقات، مأموران ۳ مخفيگاه ديگر پسر ۲۲ ساله را نيز شناسايى كرده و از خلوتگاهش در يك انبار متروكه مقدار زيادى طلا و جواهر متعلق به زنان قربانى كشف كردند.
با دستگيرى متهم و اعلام اين خبر، چند دختر جوان نيز به دادسرا مراجعه كرده و از «سايه شيطان» به اتهام آزار و اذيت و آدم ربايى شكايت كردند. پس از بررسى شكايت ها و اظهارات ديگر شاكى ها نيز مشخص شد متهم با وعده ازدواج، طعمه هايش را فريب داده و به خلوتگاه شيطانى اش كشانده است. او پس از سرقت طلاها و آزار و اذيت، از رابطه سياه خود نيز فيلمبردارى كرده بود.وى سپس با تهديد اين كه فيلم و عكس ها را در شهر پخش مى كند از قربانيانش خواسته بود دختران ديگرى را به وى معرفى كنند.بدين ترتيب پرونده پس از صدور كيفرخواست، براى رسيدگى در اختيار شعبه ( ۸) دادگاه تجديد نظر استان قم قرار گرفت و هيأت قضايى دادگاه نيز به اتفاق آرا حكم به اعدام «سايه شيطان» دادند.
به گزارش خبرنگار ما، با تأييد اين حكم در ديوان عالى كشور و درحالى كه شمارش معكوس براى اعدام آغاز شده، وى با تقاضاى بخشودگى خواستار عفو شد.
 سه شنبه 1 مرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: واحد مرکزي خبر]
[مشاهده در: www.iribnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 60]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن