تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):وصول به خداوند عزوجل سفری است که جز با عبادت در شب حاصل نگردد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821202939




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

رئيس سازمان بسيح سازندگي خبر داد: سرعت بخشيدن به محروميت زدايي از سوي بسيج سازندگي


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران جوان: رئيس سازمان بسيح سازندگي خبر داد: سرعت بخشيدن به محروميت زدايي از سوي بسيج سازندگي
رئيس سازمان بسيج سازندگي گفت: سازمان بسيج سازندگي با سرعت بخشيدن به محروميت زدايي در كشور بويژه در روستاها و مناطق محروم فعاليت مي كند.
سردار مجيد خراساني در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران با اعلام اين مطلب افزود: غني سازي اوقات فراغت جوانان در عرصه هاي سازندگي و مردم ياري و خدمات رساني، آشنايي جوانان با فرهنگ كارو تلاش و فعاليت هاي گروهي، كمك به توسعه سازندگي و رفع محروميت در كشور بويژه در روستاها و مناطق محروم با هزينه كمتر و سرعت بيشتر از مهمترين اهداف بسيج سازندگي است.
وي درباره فعاليت هاي اين سازمان گفت: اردوهاي هجرت بسيج سازندگي براساس تدابير مقام معظم رهبري براي شكوفايي استعدادهاي ذخيره شده در جوانان باهدف اشاعه فرهنگ خدمات رساني در بين جوانان تشكيل و فعاليت مي كند.
خراساني افزود: بسيج سازندگي بدنبال اين است كه فرهنگ خدمات رساني، را دربين آحاد مختلف جامعه نهادينه كند و از ظرفيت هايي كه در استان ها و مجموعه اجرايي كشور وجود دارد استفاده كرده و خدمات رايگان به مردم ارائه كند.
وي تصريح كرد: سازمان بسيج سازندگي موظف است از نيروهاي جوان داوطلب، دانش آموز ، دانشجو و طلبه اعم از خواهران و برادران براي ساماندهي، هدايت و حمايت از اردوهاي خود جوش جهادي جوانان براي تحقق اهداف اردوهاي هجرت 3 استفاده كند.
سردار خراساني افزود: سازمان مديريت و برنامه ريزي هر استان موظف است با هماهنگي سازمان بسيج سازندگي فعاليت ها و پروژه هاي زود بازدع باويژگي هاي كوچك و قابل اجرا را براي بكارگيري نيروي جوان به شوراي برنامه ريزي و توسعه استان اعلام كند./ز
 دوشنبه 31 تير 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران جوان]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 349]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن