تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نماز شب، موجب رضايت پروردگار، دوستى فرشتگان، سنت پيامبران، نور معرفت، ريشه ايم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821105051




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

واحد بين المللي دانشگاه سيستان و بلوچستان از سال تحصيلي آينده دانشجو مي پذيرد


واضح آرشیو وب فارسی:ايتنا: واحد بين المللي دانشگاه سيستان و بلوچستان از سال تحصيلي آينده دانشجو مي پذيرد
زاهدان ـ خبرنگار روزنامه جمهوري اسلامي : رئيس دانشگاه سيستان و بلوچستان اعلام كرد : واحد بين المللي اين دانشگاه از مهر ماه امسال در 4 رشته كارشناسي ارشد دانشجو مي پذيرد .
مهندسي راه و ساختمان CIT دكتر اكبري در گفتگويي مطبوعاتي به خبرنگاران گفت : اين رشته ها شامل كارشناسي ارشد مديريت گرايش سازه مهندسي شيمي گرايش فرآيند و كارشناسي ارشد اقتصاد مي باشد.
وي با اشاره به ورود دانشگاه سيستان و بلوچستان به جرگه دانشگاههاي توسعه يافته كشور افزود : در بعد پژوهشي ظرف يكسال 26 همايش كنگره و سمينار ملي در دانشگاه برگزار شده و امسال نيز دو كنگره بين المللي زبان شناسي و تجارت شرق و غرب به ميزباني دانشگاه سيستان و بلوچستان برپا خواهد شد.
دكتر اكبري همچنين ايجاد كرسي زبان فارسي در دانشگاه آبسالا كشور سوئد توسط دانشگاه سيستان و بلوچستان را با اهميت دانست .
او گفت : در بعد رفاه دانشجويي هم سال تحصيلي گذشته يك خوابگاه خصوصي با ظرفيت 400 نفر يك خوابگاه از محل اعتبارات سفر مقام معظم رهبري با ظرفيت 300 نفر و يك باب خوابگاه ديگر از محل اعتبارات وزارت علوم با ظرفيت 300 نفر و يك باب خوابگاه ديگر از محل اعتبارات وزارت علوم با ظرفيت 300 نفر افتتاح شده است كه از لحاظ ايجاد فضاي خوابگاهي نقطه عطفي در تاريخ اين دانشگاه مي باشد. وي افزايش سرانه فضاي سبز دانشجويان دانشگاه سيستان و بلوچستان را دو برابر حد استاندارد برشمرد و اضافه كرد : در زمينه پروژه هاي عمراني نيز بيش از 120 هزار مترمربع فضاي فيزيكي همچون كتابخانه بزرگ دانشگاه مجموعه فرهنگي رفاهي سلف سرويس سالن ورزشي بانوان و مجموعه فرهنگي امام رضا(ع ) در حال اجرا است . رئيس دانشگاه سيستان و بلوچستان دانست و افزود : بيش از 20 كيلومتر فيبر نوري در اين دانشگاه ايجاد شده ضمن آنكه IT يكي از اولويت هاي اصلي اين دانشگاه را توسعه ظرف دو سال گذشته بالغ بر 10 سايت كامپيوتري مختلف نيز راه اندازي گرديده است .
وي بيان داشت : براي توسعه دانشگاه هم اقدامات متعددي انجام شده بگونه اي كه تعداد دانشكده ها از 6 فقره در سال 81 به 17 فقره افزايش يافته است . همچنين دانشكده هاي كارآفريني و صنعت و معدن هم تصويب كه در حال احداث مي باشند . دكتر اكبري احداث 5 پژوهشكده جديد و افزايش قابل توجه دانشجويان را در اين راستا دانست و اعلام كرد : مجوز انتشار مجله زبان شناسي با همكاري مشترك دانشگاه سيستان و بلوچستان و دانشگاه آبسالاي سوئد صادر شده كه در حال جمع آوري مقالات مي باشد و از اعضاي هيئت تحريريه آن مي توان به پرفسور نوآم چامسكي اشاره نمود.
گفتني است دانشگاه سيستان و بلوچستان بعنوان قطب علمي و پژوهشي جنوب شرق كشور با سي و سه سال سابقه خدمت گام هاي موثري در تامين نيروي انساني متخصص در منطقه برداشته و هم اكنون بيش از 20 هزار نفر دانشجو در مقاطع مختلف در حال تحصيل مي باشند.
 يکشنبه 23 تير 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايتنا]
[مشاهده در: www.itna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 127]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن