تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 16 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هيچ دعايى زودتر از دعايى كه انسان در غياب كسى مى كند، مستجاب نمى شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821297229




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

عامل قتل هاي زنجيره اي زنان كرجي به هشت فقره قتل اعتراف كرد


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران جوان: عامل قتل هاي زنجيره اي زنان كرجي به هشت فقره قتل اعتراف كرد
قاتل 23 ساله اي كه از بهمن ماه سال گذشته طي مدت شش ماه به صورت زنجيره اي زنان كرجي را به قتل مي رساند روز گذشته به هشت فقره قتل اعتراف كرد.
رئيس پليس استان تهران صبح امروز در يك نشست خبري در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران افزود: با كشف اولين جسد در بهمن ماه سال گذشته در ورودي فاز چهار مهرشهر به سمت مهرويلا شهرستان كرج پليسي استان تحقيقات گسترده اي را براي شناسايي عامل يا عاملان جنايت آغاز كرد.

سردار اكبرشاهي افزود: در حالي كه پليس تلاش مي كرد تا سر نخ هايي از قاتل يا قاتلان بدست آورد دومين جسد در اسفند ماه در خيابان منبع آب شهرستان ساوجبلاغ كشف شد.

با بررسي هاي نحوه ي ارتكاب جنايت ماموران دريافتند هر دو زن مقتوله به يك شيوه با روسري خفه شده و به قتل رسيده اند.

بدين ترتيب با مشخص شدن اين موضوع اكيپ ويژه اي از كارآگاهان مجرب تشكيل پرونده وارد مرحله ي جديدي از تحقيقات شد.

اين مقام انتظامي ادامه داد: همچنان كه پليس در تلاش خود به شناسايي ردپاي قاتل ادامه مي داد،‌كارآگاهان در اواخر فروردين ماه در جريان كشف سومين جسد با همان شيوه ي جنايت و بدون هيچ گونه اثر به جا مانده عامل يا عاملان قتل در جاده ي قزل حصار قرار گرفتند.

سردار اكبر شاهي بيان داشت: در ادامه با به كارگيري شيوه هاي پليسي كارآگاهان متوجه شدند قاتل در پوشش مسافركش نما با استفاده از يك دستگاه خودرو پرايد يا پيكان سوژه هاي خود را انتخاب و آنها را به قتل رسانده و در اماكن پر رفت و آمد شلوغ رها كرده است.

با شناسايي چهارمين جسد در ارديبهشت ماه امسال و پنجمين جسد در خرداد ماه ماموران متوجه شدند عامل قتل هاي زنجيره اي طعمه هاي خود را از ميان زنان 30 سال به بالا انتخاب و به قتل مي رسانده است.

در ششمين جنايت كه در خرداد ماه به وقوع پيوست به يك شماره تلفن كه از آن قبل از وقوع جنايت با طعمه تماس گرفته شده بود دست يافته و مشخص شد تمامي اين جنايت ها توسط يك نفر انجام مي شود با به دست آمدن اين سرنخ ها خودروي قاتل كه يك پيكان قهوه اي رنگ بود شناسايي و با قتل هفتمين زن نيز جسد وي در بهشت سكينه كمال شهر كشف شد.

در حالي كه پليس با شناسايي تقريبي هويت فيزيكي قاتل در يك قدمي دستگيري وي قرار داشت هشتمين جنايت نيز با همان شيوه در خيابان منبع آب ساوجبلاغ در اولين روزهاي تير ماه به وقوع پيوست با اين تفاوت كه سن مقتوله زير 20 سال و از همه ي طعمه ها كوچكتر بود.

كارآگاهان كه دريافتند قاتل متوجه فعاليت پليسي شده در بررسي هاي خود به اين سر نخ رسيدند كه عامل جنايت ها هشتمين قتل را براي گمراه كردن پليس و متفاوت با ديگر قتل انجام داده و پس از آن به شهرستان رامسر متواري شده است.

فرمانده انتظامي استان تصريح كرد: با كسب اطلاعات از مخبران و به كارگيري شيوه هاي پليسي كارآگاهان دريافتند كه متهم به هويت اميد 23 ساله به همراه همسر خود به عنوان سرايدار در يك ويلا مشغول به كار شده كه بلافاصله پس از اطمينان از موضوع اكيپي از ماموران به آنجا عزيمت و در ساعات اوليه ي 19 تير ماه وي را دستگير و به همراه همسرش به تهران منتقل كردند.

در بازجويي هايي نخست اميد كه فردي سابقه دار با پنج فقره سرقت و يك فقره آدم ربايي بود منكر هر گونه ارتكاب قتل شد ولي زماني كه كه دريافت پليس در جريان تماس تلفني قبل از جنايت، ششمين طعمه اش دارد اين قتل را به گردن گرفت و منكر هفت فقره جنايت ديگر شد.

در ادامه ي بازجويي ها اميد كه قصد داشت جنايت ها را گردن فرد ديگري بيانداز ولي زماني كه در برابر ادله ي قانوني پليس قرار گرفت در نهايت هفت فقره قتل ديگر معترف و عنوان داشت: در پوشش مسافركش طعمه هاي خود را كه بعضي از آنها داراي مشكلات اخلاقي بودند انتخاب و پس از خفه كردن با روسري خودشان طلاجات و كفش هاي آنها را درآورده و پس از پيچاندن در ملافه و گره زدن سر آنها اجساد را در محل هاي پر رفت و آمد رها مي كرد.

وي افزود: بعضي از سوژه ها را به منزل برده و پس از به قتل رساندن آنها، اجساد را به وسيله ي ماشين به محله هاي كشف منتقل مي كردم.

رئيس پليس استان تهران در پايان با توصيه به شهروندان به خصوصي زنان تاكيد كرد كه افراد سوار بر خودروهاي مسافركش شخصي و مشكوك نشده و از برقراري ارتباط خلاف قانون پرهيز و موازين اخلاقي و پوششي و تردد در اجتماع را رعايت كرده و از رفت آمد در محل هاي كم تردد پرهيز كنند./ك
 شنبه 22 تير 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران جوان]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 171]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن