تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 16 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):اسلام بر پنج چيز استوار است، برنماز و زكات حج و روزه و ولايت (رهبرى اسلامى).
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821341022




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

داوني جونيور نقش شرلوك هلمز را بازي مي‌كند


واضح آرشیو وب فارسی:هموطن سلام: داوني جونيور نقش شرلوك هلمز را بازي مي‌كند
ستاره فيلم پرفروش "آيرون من" براي بازي در نقش شرلوك هلمز كارآگاه مجموعه داستان‌هاي سر آرتور كانن دويل در حال مذاكره است كه گاي ريچي آن را مي‌سازد.
ستاره فيلم پرفروش "آيرون من" براي بازي در نقش شرلوك هلمز كارآگاه مجموعه داستان‌هاي سر آرتور كانن دويل در حال مذاكره است كه گاي ريچي آن را مي‌سازد.
هاليوود ريپورتر اعلام كرد مبناي فيلم "شرلوك هلمز" با بازي رابرت داوني جونيور قصه‌هاي كانن دويل و در عين حال مجموعه قصه‌هاي مصور به همين نام نوشته لايونل واياگرام تهيه‌كننده سينماست كه به زودي منتشر مي‌شود و در آن تصويري جديد از هلمز ترسيم شده است.
شخصيت هلمز در فيلم ريچي ماجراجوتر و پرهيجان‌تر از روايت‌هاي سينمايي قبلي است و ويژگي‌هاي مبهم شخصيتي و توانايي‌هاي فيزيكي او بيشتر مورد تاكيد قرار مي‌گيرد. كانن دويل در داستان‌هاي خود بيشتر مهارت‌هاي فكري هلمز و توان بسيار بالاي او در رسيدن به نتايج منطقي را مورد توجه قرار مي‌داد.
فيلمبرداري "شرلوك هلمز" از اكتبر امسال آغاز مي‌شود و استوديو برادران وارنر اكتبر 2009 را براي اكران آن در نظر گرفته است. فيلمنامه را توني پكام نوشته و جوئل سيلور تهيه‌كننده است. استوديو كلمبيا پيكچرز نيز به زودي توليد فيلمي كمدي درباره شرلوك هلمز را آغاز مي‌كند كه در آن ساشا بارون كوهن به نقش هلمز و ويل فرل در نقش دكتر واتسن ظاهر مي‌شوند.
"شرلوك هلمز" اولين فيلم داوني جونيور پس از موفقيت تجاري "آيرون من" است كه از دوم مه به نمايش درآمد و فعلا در سطح جهاني حدود 564 ميليون دلار فروش داشته است. او فيلم كمدي "تندر استوايي" به كارگرداني بن استيلر را آماده نمايش دارد كه اواخر تابستان امسال اكران مي‌شود.
بازيگر 43 ساله متولد نيويورك اخيرا بازي در فيلم "تك‌نواز" به كارگرداني جو رايت را به پايان رسانده كه در آن نقش يك خبرنگار را دارد و جمي فاكس ديگر بازيگر فيلم است. داوني جونيور در 1993 براي فيلم "چاپلين" نامزد اسكار شد و "قاتلين بالفطره"، "بازگشت"، "در روياها"، "پسران شگفت انگيز"، "شب بخير، موفق باشيد" و "زودياك" از ديگر فيلم‌هاي اوست.
هلمز تاكنون در بيش از 200 فيلم و نمايش تلويزيوني به تصوير درآمده است. ماجراهاي اين شخصيت معروف اولين بار سال 1887 در يكي از داستان‌هاي كانن دويل به نام "مطالعه اسكارلت" منتشر شد و به زودي شهرت جهاني پيدا كرد.
سر آرتور كانن دويل سال 1859 در ادينبورگ اسكاتلند به دنيا آمد و از 1876 تا 1881 در دانشگاه اين شهر در رشته پزشكي تحصيل كرد. او علاوه بر مجموعه داستان‌هاي موفق شرلوك هلمز، رمان‌هاي تاريخي و آثار ديگر نيز خلق كرد و سال 1930 درگذشت.
ريچي 40 ساله به تازگي كارگرداني فيلم "راكنرولا" را به پايان رسانده كه در آن جرارد باتلر و تندي نيوتن نقش‌آفريني مي‌كنند. او سازنده فيلم‌هاي "قفل، انبار و دو بشكه باروت"، "قاپ‌زني" و "گمگشته" است.
 جمعه 21 تير 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: هموطن سلام]
[مشاهده در: www.hamvatansalam.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 76]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن