تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هرگاه خداوند خير بنده اى را بخواهد، واعظى از درون او برايش قرار مى دهد كه او را به ك...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821260833




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

سرمربي تيم ملي فوتسال: همه را شگفت‌زده مي‌كنيم


واضح آرشیو وب فارسی:جام جم آنلاین: سرمربي تيم ملي فوتسال: همه را شگفت‌زده مي‌كنيم
جام جم آنلاين: حسين شمس سرمربي تيم ملي فوتسال با بيان اينكه اگر فدراسيون نيم نگاهي به تيم ملي فوتسال داشته باشد در جام جهاني همه دنيا را شگفت‌زده خواهيم كرد، گفت: هدف اصلي ما صعود به جمع هشت تيم است اما اگر فدراسيون توجه بيشتري به تيم ملي فوتسال داشته باشد مي‌توانيم موفقيت بيشتري كسب كنيم. فدراسيون دو ماه مانده به شروع جام جهاني بايد شرايط را فراهم كند كه ذهن مربيان تيم ملي آرامش داشته باشد و به مسايلي غير از مسايل فني توجه نداشته باشد.


متاسفانه مربيان تيم ملي يك سال است كه حقوق نگرفته‌اند و با اين وضع ذهن آنها درگير مسايل مالي و رتق و فتق امور اوليه زندگي‌شان است. اميدوارم كه فدراسيون به اين مساله توجه كند و شرايطي را فراهم كند تا مربيان تمام فكر و ذكرشان را معطوف به تيم ملي كنند.

شمس در گفتگو با ايسنا ، درباره همگروهي ايران با تيم‌هاي اسپانيا، چك، ليبي و اروگوئه گفت: فكر مي‌كنم در سخت‌ترين گروه ممكن قرار گرفتيم. ليبي كه در ظاهر آسان‌ترين حريف ماست در رقابت‌هاي آفريقا با شكست دادن مصر قهرمان شد و در آخرين بازي دوستانه از برزيل با نتيجه‌ نزديك 3 بر 2 شكست خورد.

اروگوئه هم تيمي است كه هميشه در جام‌هاي جهاني حضور داشته و از جمله بهترين تيم‌هاي آمريكاي جنوبي است. وضعيت چك هم به عنوان يكي از تيم‌هاي درجه يك اروپا هم مشخص است و نيازي نيست كه بخواهد شرايط اسپانيا به عنوان قهرمان دو دوره‌ اخير جام جهاني را هم تشريح كنم.

وي افزود: در اين شرايط ايران در سخت‌ترين گروه قرار گرفته است. با اين حال اگر ما بتوانيم در ديدار اول مقابل اسپانيا بازي خوبي انجام بدهيم، خيلي اميدوار خواهيم شد كه به عنوان تيم اول يا دوم به جمع هشت تيم برتر جهان صعود كنيم.

شمس افزود: اگر به جمع هشت تيم برتر راه يابيم، مطمئن هستم كه مي‌توانيم مقابل آرژانتين يا اوكراين دو تيم برتر گروه سوم را هم شكست دهيم و به مرحله نيمه نهايي صعود كنيم.

وي در پاسخ به اين سوال كه چه قدر چيدمان بازي‌ها در صعود ايران به مرحله بعد نقش دارد، گفت: بازي‌هاي ما طوري آغاز مي‌شود كه مي‌تـوانيم با انجام يك بازي خوب اسپانيا را وحشت زده كنيم. پس از تساوي سه بر سه مقابل اسپانيا آنها مي‌دانند كه كار سختي مقابل ما خواهند داشت. تنها نگراني بزرگ من ناشناخته بودن ليبي است. من بازي از اين تيم نديده‌ام و تنها نتايج اين تيم را تعقيب كرده‌ام و اگر بتوانيم در روز سيزدهم مهر كه تيم استراحت دارد، بازي ليبي را تماشا كنيم، مي‌توانيم به صعود اميدوارتر شويم.

وي در پاسخ به اين سوال كه با توجه به همگروهي ايران با اسپانيا آيا دو بازي دوستانه اين تيم در تهران با تيم ملي برگزار خواهد شد يا خير؟ ، گفت: من به عنوان سرمربي تيم ملي ايران مي‌خواهم كه اين بازي برگزار شود اما، بعيد مي‌دانم كه طرف اسپانيايي با توجه به اينكه نخستين بازي‌مان در جام جهاني با اين تيم است، حاضر به سفر به تهران شود.

وي افزود: البته شب گذشته پس از قرعه‌كشي به ترابيان گفتم در صورت لغو اين دو بازي، ديدار دوستانه‌اي با كرواسي يا بوسني برگزار كند تا با شبيه‌سازي بازي تيم ملي چك شرايط بهتري براي بازي با اين تيم پيدا كنيم.

شمس به جواني تيم ملي اشاره كرد و گفت: اين بازيكنان جوان عصاي دست ما هستند. با اين حال در تيم ما بازيكنان با تجربه‌اي چون وحيد شمسايي، مصطفي نظري، اصغر قهرماني و محمد هاشم‌زاده حضور دارند كه مي‌توانند تجربه‌ خودشان را در اختيار بازيكنان جوان قرار دهند. حضور بازيكنان جوان باعث مي‌شود كه تيم نترسي داشته باشيم كه بي‌مهابا مقابل تيم‌هاي بزرگ جهان بازي كنند.

وي درباره برنامه‌هاي آينده تيم ملي گفت: قبل از اينكه بازي‌هاي تمام تيم‌هاي ليگي را ببينم، بازيكنان را دعوت نخواهم كرد. اين كار تا دو هفته آينده انجام مي‌گيرد. مي‌خواهيم در دعوت بازيكنان حق كسي خورده نشود تا با تيمي اصلي وارد مسابقات جام جهاني شويم. پس از دعوت از بازيكنان پنجم يا ششم مرداد تمرينات به صورت سه روز در هفته برگزار خواهد شد و بازيكنان ملي‌پوش پس از اين كه در سه روز اول هفته در تمرينات تيم ملي خواهند بود به تيم‌هاي باشگاهي‌شان بازخواهند گشت.
 جمعه 21 تير 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جام جم آنلاین]
[مشاهده در: www.jamejamonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 88]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن