تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 11 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم، كليد وضو و كليد هر چيزى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803186276




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

امامي كاشاني خطاب به آمريكا و رژيم غاصب صهيونيستي : اگر بخواهيد به ايران تجاوز كنيد ، پشيمان مي شويد


واضح آرشیو وب فارسی:ایسکانیوز: امامي كاشاني خطاب به آمريكا و رژيم غاصب صهيونيستي : اگر بخواهيد به ايران تجاوز كنيد ، پشيمان مي شويد
تهران- ايسكانيوز: امام جمعه موقت تهران امروز در خطبه هاي نماز خطاب به آمريكا و رژيم غاصب صهيونيستي گفت:دنياي آمريكا ،رژيم غاصب صهيونيستي و حاميان شما همه دروغ هستند و اگر بخواهيد به ايران تجاوز كنيد ، ايران آنچنان پاسخ مي دهد كه پشيمان شويد.
به گزارش روز جمعه باشگاه خبرنگاران دانشجويي ايران "ايسكانيوز"، آيت الله امامي كاشاني خطيب نماز جمعه امروز تهران در خطبه دوم خود به رزمايش ايران در خليج فارس و تنگه هرمز اشاره كرد و گفت:
رسانه هاي دنيا اعلام كرده اند كه شليك 9 موشك ميان برد و دوربرد ايران تهديدي است براي كشورهاي همسايه و سخنگوي كاخ سفيد بر اين موضوع تاكيد ورزيد.
وي تصريح كرد:دوتن از نامزدهاي رياست جمهوري آمريكا نيز اين مساله را ياد آور شدند و اعلام كردندكه اين رزمايش غير قانوني است و يا گفته اند كه تهديدي براي رژيم صهيونيستي است و بدين وسيله خواستند ايران را محكوم كنند .
آيت الله امامي كاشاني خاطر نشان كرد: آنها مدعي هستند كه نبايد در غني سازي اورانيوم را به ايران مهلت داد و نبايد بگذاريم ايران به غني سازي اورانيوم ادامه دهد، اولا همه مي دانند كه اين موضوع قانوني است و اما اينكه مي گويند اين تهديد است حقيقت بحث اين است كه ايران قدرت خودش را در بعضي امور به دست آورده و بعضي ديگر را در شرف به دست آوردن است.
اين قدرت را بايد دشمنان جمهوري اسلامي ايران بپذيرند اگر چه دنيا اين مساله را قبول دارد ولي دشمنان در باطن به اقتدارنظام آگاه هستند ، اما در ظاهر مي خواهند عليه جمهوري اسلامي ايران تبليغ كنند .
خطيب جمعه تهران تاكيد كرد: نكته اين است كه اولا در اين 30 سال ايران براي كجا تهديد بوده جز اينكه شما خود تهديد و عمل هم كرده ايد و در عراق و افغانستان و كشورهاي ديگر چه كارهايي كرديدو اين ها شناسنامه شماست ولي شناسنامه ايران شفاف و پاك است.
وي ادامه داد:جمهوري اسلامي هيچگاه به جايي تجاوز نكرده و جنايتي مرتكب نشده و همه جنايت ها از آن شماست.
مي گوييد مي خواهيم با تروريسم مبارزه كنيم ولي جنايات زيادي را به اسم كمك مرتكب شده ايد. شما كه مي گوييد تهديد است تهديد كدام كشور است؟ ايران كه چارچوب را رعايت مي كند ولي شما كدام را رعايت قانون را مراعات كرده ايد.
خطيب امروز نماز جمعه تهران اظهار داشت :قرآن مي فرمايد، خدا نهي نمي كند شما را كه با كساني كه (كفار) مسلمان نيستند با دين تان نمي جنگند و اگر كشورتان را اشغال نمي كنند نسبت به آنها نيكي كنيد.
اگر يهودي همسايه شماست و نياز به كمك دارد كمك كنيد و نيكي كنيد عدالت داشته باشيد نسبت به تمام انسان ها چه مسلمان و چه غير مسلمان نيكي كنيد.
اين چارچوب قرآن است و اين چارچوب دست مجتهد و قرآن شناس و ولي امر مسلمين است.
اين قرآن در عصر امام عصر در دست امام زمان و در عصر غيبت دست ولي امر مسلمين است
وي درباره رژيم صهيونيستي گفت: رژيم صهيونيستي قانون نمي شناسد و غاصب است و ايران هم نمي خواهد با موشك هاي خود تل آويو را هدف قراردهد ، اما اگر رژيم غاصب صهيونيستي هدف تجاوز داشته باشد جواب آن را مي دهيم.
امام جمعه موقت تهران افزود: خداوند متعال مي فرمايد با متجاوز بايد مانند خود آن كشور رفتار كرد و شما اهل اين كارها هستيد و الان فضاي مذاكره است و ايران نيز آماده مذاكره است و امتحان خود را پس داده است .
امامي كاشاني ادامه داد: ايران بايد كار را بايد از مسير ديپلماسي انجام دهدو تمام شرايط NPTرا نيز قبول كرده است شما در دنيا تبليغات سوء انجام مي دهيد و براي خوش خدمتي به صهوينيست ها از آنها حمايت مي كيند .
وي در پايان گفت: يك جمله هم به ياد مرحوم اشتهاردي بگويم، مردي كه رهبر انقلاب فرمودند مردي بسيار پاك بود، مردي بود كه هنگام راه رفتن فرشتگان بال خود را زير پاي وي پهن مي كردند و در پايان مخصوصا به جوانان كه اهل اعتكافند توصيه مي كنم كه براي مسلمين براي اوضاع جهان اسلام دعا كنيد /110
 جمعه 21 تير 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایسکانیوز]
[مشاهده در: www.iscanews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 120]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن