تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 8 شهریور 1403    احادیث و روایات:  انبر مناسب دستگاه تسمه کش اگر نگاهی به یک یخچال یا اجاق گازی که در کارتن است بیندازید، تسمه هایی د...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813042974




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

منتظري در گفتگو با مهر:مشكل فاينانس آزادراه تهران- شمال هنوز حل نشده است


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: منتظري در گفتگو با مهر:مشكل فاينانس آزادراه تهران- شمال هنوز حل نشده است
مجري ساخت و توسعه آزاد راه هاي شركت ساخت و توسعه زيربناهاي حمل و نقل كشور گفت: مشكل فاينانس آزادراه تهران- چالوس از طرف پيمانكار چيني حل نشده و زمان دقيق انجام فاينانس آن نيز هنوز مشخص نيست.

محمد رضا منتظري در گفتگو با مهر گفت: پيش از اين پيمانكار پروژه احداث آزادراه تهران- چالوس از روند رفع مشكلات موجود براي انجام فاينانس خبر داده بود و طبق زمان قبلي اعلام شده از سوي وي بايد در روزهاي اخير فاينانس انجام مي شد، اما تغييري در شرايط اين آزادراه به وجود نيامده است.

مجري ساخت و توسعه آزاد راه هاي شركت ساخت و توسعه زيربناهاي حمل و نقل كشور افزود: طرف چيني قرارداد منطقه يك آزاد راه تهران -چالوس دو ماه قبل اعلام كرده بود كه مشكل فاينانس اين پروژه را حداكثر تا دو ماه آينده حل خواهد كرد و روند ساخت اين منطقه را انجام خواهد داد اما تا كنون اتفاق جديدي در روند اين پروژه نيفتاده است.

وي ابراز داشت: هنوز از اجراي قطعه اول آزادراه تهران-چالوس نا اميد نيستيم و تلاشها و رايزني ها براي رفع موانع موجود در اين پروژه ادامه دارد.

منتظري خاطر نشان كرد: در پروژه آزاردراه تهران-شمال نيز ميزان سرمايه گذاري هر يك از طرفين (وزارت راه و ترابري و بنياد) 50 درصد تعيين شده است كه بنياد براي تامين سهم مالي خود در قطعه اول با طرف چيني جوينت شده است.

مجري ساخت و توسعه آزاد راه هاي شركت ساخت و توسعه زيربناهاي حمل و نقل كشور تصريح كرد: در منطقه دو نيز مناقصه اي درسال گذشته برگزار و مقرر شد يك بانك چيني اعتبارات آن را تامين كند كه روند اجرايي شدن آن به تعيين تكليف منطقه يك بستگي دارد و در منطقه سه نيز با وجود آماده شدن اسناد مناقصه تا روشن شدن تكليف منطقه يك فعاليت جديدي انجام نمي شود.

وي اظهار داشت: در منطقه چهار آزاد راه تهران - شمال كه طول آن 20 كيلومتر است و به چالوس منتهي مي شود نيز سه پيمانكار داخلي در حال فعاليت هستند؛ اما مشكل تملك اراضي باعث كند شدن روند اجراي اين پروژه شده است.
 جمعه 21 تير 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 143]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن