تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):بهترین عبادت بعد از شناختن خداوند،‌ انتظار فرج و گشایش است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821214171




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

طرح تشديد برخورد با سارقان كيف قاپ در كرج اجرا مي شود


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: طرح تشديد برخورد با سارقان كيف قاپ در كرج اجرا مي شود
كرج - خبرگزاري مهر: فرمانده انتظامي استان تهران از اجراي طرح تشديد برخورد با سارقان كيف قاپ در كرج خبر داد.

به گزارش خبرگزاري مهر، سردار عليرضا اكبر شاهي اظهار داشت: اجراي طرحهاي هدفمند با هماهنگي و همكاري واحدهاي پليس آگاهي و ساير واحدهاي انتظامي در راستاي اجراي طرح ارتقاء امنيت اجتماعي و از بين بردن بسترهاي ارتكاب جرم از اهداف عمده پليس استان تهران در سال جاري است.

وي افزود: در همين راستا طرح تشديد برخورد با موتور سيكلت سواراني كه مظنون به سرقت و كيف قاپي باشند از ابتداي سال جاري آغاز و همچنان دارد.

اين مسئول خاطرنشان كرد: اين طرح در تمام شهرستانهاي تابعه با توجيه، آموزش و راه اندازي گشتهاي ويژه موتوري به صورت محسوس و نا محسوس و با به كارگيري ماموران مجرب و متخصص در امر مبارزه با سرقت به خصوص در اطراف اماكن و نقاط تجاري و محل تردد بانوان شناسايي و استفاده سوابق موجود در پليس آگاهي در خصوص مجرمان سابقه دار در موضوع كيف قاپي به مرحله اجرا در آمد.

اكبر شاهي بيان داشت: در اين طرح ماموران با اشراف كامل به تحركات مظنونان و افراد مشكوك به خصوص موتورسواران كه سرگردان كه در محل پرسه زني بودند، اقدام به چهره زني و شناسايي سارقان كردند كه در اين زمينه در طي سه ماهه اخير در مجموع 67 نفر دستيگر شدند و در جريان رسيدگي و بررسي به شكايات در كل 95 مورد سرقت از ناحيه آنها مورد تاييد، كشف و ضبط شده است.

فرمانده انتظامي استان تهران عنوان كرد: با ابلاغ دستورالعملهاي جديد ناجا مبني بر جديت و قاطعيت هرچه بيشتر در برخوردهاي پليس طي يك ماه گذشته حداقل چهار مورد از موارد دستگيري با حضور به موقع پليس در صحنه پس از تعقيب و گريز در نهايت با بكار گيري سلاح و تير اندازي برابر ضوابط قانوني منجر به دستگيري سارقان شده اند.

وي يادآور شد: اقدام مذكور كه بازتاب بسيار گسترده اي در افكار و محافل عمومي نيز داشته است، پيام قاطع و جدي پليس استان تهران خطاب به سارقان كيف قاپ بوده است كه روند مبارزه يا اقدامات مخل در احساس امنيت عمومي با نلاش مضاعف پليس همچنان ادامه دارد.

اين مسئول خواستار همكاري هرچه بيشتر مردمي در خصوص اعلام سريع و دقيق هرگونه اخبار و اطلاعات و رعايت نكات مراقبتي و احتياطي به خصوص توسط خانم ها در حين تردد در خيابانها و نقاط كم ترد و در ساعات خلوت شبانه روز شد.
 پنجشنبه 20 تير 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 345]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن