تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):مبادا اعمال نیک را به اتکاى دوستى آل محمد (ص) رها کنید، مبادا دوستى آل محمد (ص) ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819576056




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

رزمايش سپاه ، موجب اقتدار نظام


واضح آرشیو وب فارسی:ايسنا: رزمايش سپاه ، موجب اقتدار نظام
فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامي : رزمايش پيامبر اعظم (ص) 3 موجب اقتدار جمهوري اسلامي ايران و درس عبرتي براي دشمنان ايران است.
سردار سرلشگر جعفري در رزمايش پيامبر اعظم (ص) 3 ، تمرين در شرايط سخت روز و شب و شليك همزمان واحدها و سكوهاي پرتاب موشك را براي پاسخگويي سريع و قاطع و ضربه هاي جبران كننده به حملات فرضي دشمن از اهداف اين رزمايش اعلام كرد.

وي پس از پرتاب همزمان 9 موشك نيروي هوايي سپاه تصريح كرد: با توجه به تغييراتي كه در اين موشكها ايجاد شده است برد، كيفيت و دقت اصابت موشك نيز مورد آزمايش قرار گرفت و به لطف خداوند با موفقيت انجام شد.

سرلشگر جعفري گفت: اين رزمايش موفقيت آميز موجب اقتدار جمهوري اسلامي ايران شد و اميدواريم دشمنان همانند گذشته از آمادگي نظام درس بگيرند.

وي از نيروي موشكي سپاه قدرداني كرد و در پاسخ به سوال خبرنگار واحد مركزي خبر، مبني بر اينكه رسانه هاي خارجي فرمانده سپاه را مرد عمل خوانده اند و ايا اجراي اين رزمايش در اين باره است يا خير؟ گفت:‌ پاسداران انقلاب اسلامي در 30 سال گذشته ثابت كرده اند كه آماده دفاع از مرز و بوم ايران و براي پاسخگويي به تهديدات دشمنان آماده عمل هستند.

منبع خبر :
 پنجشنبه 20 تير 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 58]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن