تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 16 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):زراعت در زمين هموار مى رويد، نه بر سنگ سخت و چنين است كه حكمت، در دل هاى متواضع...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821279899




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

سياست - حاشيه‌هاي پارلمان


واضح آرشیو وب فارسی:کيهان: سياست - حاشيه‌هاي پارلمان
سياست - حاشيه‌هاي پارلمان

توصيه به جنتي
در راهروهاي پارلمان شنيده شد مصاحبه احمد جنتي و اصلاح اظهاراتش در مورد كميته تحقيق و تفحص از قوه قضائيه به توصيه مقامات عالي‌رتبه نظام بوده است. جنتي كه در خطبه‌هاي اخير نمازجمعه تهران گفته بود از ابتدا در صداقت كساني‌كه دنبال تحقيق و تفحص از قوه قضائيه بودند شك داشتيم، روز دوشنبه در گفت‌وگو با خبرگزاري فارس اظهارات خود را اينگونه اصلاح كرد كه اصل تحقيق و تفحص از قوه قضائيه را زير سوال نبرده است.
بررسي سلامت نمايندگان
طرح بررسي وضعيت سلامت نمايندگان مجلس در بهداري مستقر در راهروي پارلمان به مدت سه روز انجام مي‌شود.
تذكر به لاريجاني براي توجه به زبان فارسي
محمدرضا خباز نماينده كاشمر از علي لاريجاني خواست تا در محاورات شفاهي كه از تريبون مجلس مطرح مي‌شود از زبان فارسي استفاده كند.
خباز در جلسه علني در تذكري با استناد به اصل 15 قانون اساسي گفت: بر اساس اين اصل زبان و خط رسمي و مشترك مردم ايران فارسي است و اسناد، مكاتبات و متون رسمي و كتب درسي بايد با اين زبان و خط باشد. اين نماينده مجلس خطاب به لاريجاني گفت: شما امروز از كلمه «اپتيموم» استفاده كرديد، ممكن است استفاده از اين كلمات خارجي كمتر در مجلس رايج شود. لاريجاني رئيس مجلس نيز در پاسخ به اين تذكر گفت: در كارهاي رسمي گفته‌اند اين كار را بكنيد (يعني از زبان فارسي استفاده كنيد) من فكر مي‌كنم آقاي خباز آخر جلسه مي‌خواهد اسباب ابتهاج را براي نمايندگان فراهم كند.
انتقاد لاريجاني از بي‌نظمي نمايندگان مجلس
علي لاريجاني پيش از آغاز جلسه علني رسمي مجلس از بي‌نظمي نمايندگان انتقاد كرد. او با بيان اينكه الان نيم‌ساعت معطل هستيم تا جلسه رسمي شود، گفت: اين همه وقت و هزينه مي‌گذاريم كه به رسميت برسيم.
پيامك براي نمايندگان
خبرهاي روزانه مجلس از طريق پيامك در اختيار نمايندگان قرار خواهد گرفت. حميدرضا حاجي‌بابايي عضو هيات‌رئيسه مجلس خطاب به نمايندگان گفت: در صورتي كه پيامكي از مركز فناوري براي شما ارسال شد به آن پاسخ دهيد تا مركز فناوري بتواند از اين پس خبرهاي روزانه را از طريق تلفن همراه و پيامك در اختيار شما بگذارد تا بتوانيد خبرهايي مثل دستور جلسات را از طريق پيامك دريافت كنيد.
 پنجشنبه 20 تير 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: کيهان]
[مشاهده در: www.kayhannews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 203]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن