تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس خشمش را برطرف سازد، خداوند كيفرش را از او بردارد و هر كس زبانش را نگه دار...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814754708




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

وضعيت زيست محيطي منطقه ويژه عسلويه بحراني است‌


واضح آرشیو وب فارسی:اطلاعات: وضعيت زيست محيطي منطقه ويژه عسلويه بحراني است‌


سرويس سياسي - اجتماعي: رييس سازمان حفاظت محيط زيست، وضع زيست محيطي منطقه ويژه عسلويه را بحراني ذكر كرد و گفت: مباحث زيست محيطي همزمان با توسعه در برنامه كاري منطقه بوده است.

به گزارش خبرنگار ما، دكتر فاطمه واعظ‌جوادي صبح امروز در جمع خبرنگاران، به بازديد سرزده خود از واحدهاي صنعتي منطقه ويژه عسلويه اشاره كرد و خاطرنشان ساخت كه شكايت از آلودگي هوا را از مهمترين اين شكايات مردمي منطقه دانست.

به گفته وي تنها خرابي يكي از دستگاههاي تهويه هوا سبب افزايش آلايندگي در اين منطقه شده است.

رييس سازمان حفاظت محيط زيست در همين حال، همكاري بخش اچ.اس.اي با وزارت نفت با اين سازمان را مثبت ارزيابي كرد و افزود:ما در اين بازديد شاهد بوديم كه ساخت تصفيه‌خانه مركزي پتروشيمي هاي مستقر در منطقه عسلويه كه متعلق به بخشي دولتي است 80 درصد پيشرفت داشته است.

وي تصريح كرد: همكاران وزارت نفت قول دادند تا در هفته دولت و يا حداكثر تا آبان ماه سالجاري مشكل تفكيك فاضلابهاي صنعتي در تصفيه‌خانه مركزي عسلويه برطرف شود.جوادي همچنين تأكيد كرد كه اخطارهاي لازم به بخش خصوصي داده شده تا در مهلت زماني مقرر نسبت به تفكيك فاضلابها اقدام كنند.

رييس سازمان حفاظت محيط زيست در بخش ديگري از سخنانش، يكي ديگر از مشكلات اين منطقه را خروجي آب شيرين‌كن‌هاي آن دانست.وي گفت: متأسفانه خروجي اين آب شيرين‌كن‌ها مستقيم به دريا ريخته شده و باعث افزايش غلظت نمك دريا و تهديد زندگي آبزيان مي‌شود.جوادي در پايان از ساخت مركز زيست محيطي در منطقه ويژه عسلويه خبر داد.




 چهارشنبه 19 تير 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: اطلاعات]
[مشاهده در: www.ettelaat.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 64]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن