تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):زراعت در زمين هموار مى رويد، نه بر سنگ سخت و چنين است كه حكمت، در دل هاى متواضع...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821230642




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

AFC گزارش داد: مصاف دوباره تيم هاي ملي ايران و بحرين


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: AFC گزارش داد: مصاف دوباره تيم هاي ملي ايران و بحرين
خبرگزاري فارس: سايت كنفدراسيون فوتبال آسيا با انتشار گزارشي نوشت: تيم‌هاي ملي ايران و بحرين يك بار ديگر با هم مسابقه خواهند داد.


به گزارش خبرگزاري فارس و به نقل از سايت AFC، تيم ملي فوتبال ايران در آخرين بازي تداركاتي خود قبل از ديدار با عربستان، 5 شهريور ماه ميزبان بحرين خواهد بود.
بحرين كه از سال 2000 تا به حال 9 بار با ايران بازي كرده، اين ديدار را بيشتر از بازي‌هاي ديگر حساس كرده است. بحريني ها در روز اول انتخابي، 16 شهريور ماه ميزبان ژاپن خواهند بود. شاگردان ماچالا كه با تفاضل گل كمتر و پايين تر از ژاپن به اين مرحله آمدند؛ باز هم در قرعه كشي در گروه اول كنار ژاپن افتادند.
بحرين در سال 2001 با پيروزي در منامه، ايران را كه در آستانه صعود به جام جهاني بود، به پلي آف فرستاد كه در نهايت، ايران ناكام ماند.
در جام ملت‌هاي 2004 آسيا در چين و با مربيگري برانكو ايوانكوويچ ايران 4بر 2 بحرين را برد و سوم شد كه در آن بازي علي دايي مربي كنوني در ده دقيقه آخر دو گل براي ايران زد. در آخرين جدال دو تيم در سال 2005 ايران با گل محمد نصرتي بحرين را در تهران شكست داد و صعود به جام جهاني 2006 را جشن گرفت.
تيم ملي ايران كه از آخر هفته به اردوي اسپانيا و چك مي رود در اين دو كشور با پنج باشگاه بازي دوستانه خواهد داشت.
ماربلا، مالاگا و چارلتون حريفان ايران دراردوي اسپانيا معرفي شده اند و طبق برنامه بوهمياپراگ و اسلاويا دو تيم ديگر تداركاتي در چك خواهند بود.
ايران 11 مرداد نيز بازي با كنيا در استاديوم آزادي را در برنامه خود گنجانده و بازي‌هاي غرب آسيا كه از 16 تا 25 مرداد در تهران برگزار مي شود، فرصت ديگري براي حداقل دو مسابقه ديگر مقابل فلسطين، قطر و در صورت صعود دو بازي ديگر در نيمه نهايي و نهايي فراهم مي كند.
ايران قبل از شروع رقابت هاي خود در انتخابي جام جهاني كه از 16 شهريور آغاز مي شود، دو بازي با مصر در 30 مرداد و بحرين در 5 شهريور نيز در برنامه دارد.
انتهاي پيام/
 چهارشنبه 19 تير 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 58]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن