تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هيچ واعـظـى مـؤثرتر از نصيحت نيست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821214418




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

نايب رييس فدراسيون ورزشهاي زورخانه‌اي و پهلواني : دولت نهم توجه ويژه‌اي به ورزش‌هاي زورخانه‌اي و پهلواني دارد


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: نايب رييس فدراسيون ورزشهاي زورخانه‌اي و پهلواني : دولت نهم توجه ويژه‌اي به ورزش‌هاي زورخانه‌اي و پهلواني دارد
نورالله هدايتي روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا تصريح كرد : با روي كار آمدن دولت نهم تغييرات مثبتي در ورزش‌هاي زورخانه‌اي و پهلواني به وجود امد .تغييراني كه باعث شد جوانان اين مرز و بوم به اين ورزش گرايش پيدا كنند.

وي ادامه داد : سازمان تربيت بدني نيز تمام امكانات لازم را براي بسط و فراگير كردن ورزش‌هاي زورخانه‌اي و پهلواني درسطح كشور در اختيار اين فدراسيون قرار داده است .

هدايتي در مورد برنامه‌هاي فدراسيون ورزش‌هاي زورخانه‌اي و پهلواني گفت :اواخر هفته جاري رقابتهاي المپياد ايرانيان در ‪ ۴‬رشته كشتي پهلواني ، هنرهاي فردي ،تيمي زورخانه‌اي و هنر مرشدي در كرمان برگزار مي‌شود.

هدايتي تاكيد كرد : بعد از اتمام ماه مبارك رمضان دومين دوره رقابتهاي ليگ كشتي پهلواني و هنرهاي فردي با حضور اكثر استان‌هاي كشور برگزار مي شود.

وي در پاسخ به اين سئوال كه برگزاري كشتي پهلواني در گود زورخانه كار منطقي و صحيحي است گفت : در گذشته نيز تمام پهلوانان كشور مبارزات خودرا درگود زورخانه برگزار مي‌كردند.

نايب رييس فدراسيون ورزش‌هاي زورخانه‌اي و پهلواني در پايان خاطرنشان كرد گفت : ما براي اينكه از اسيب ديدگي كشتي گيران جلوگيري كرده باشيم گود زورخانه را به وسايل ضرب گير مجهز كرده‌ايم تا كشتي گيران بدون كوچكترين مشكلي مبارزات خود را برگزار كنند.
 سه شنبه 18 تير 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 91]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن